top icon
Αγώνες

Συνέντευξη: Χρυσόστομος Καρέλλης

Το τελευταίο διάστημα, ο Χρυσόστομος Καρέλλης έχει κάνει αισθητή την παρουσία του στο χώρο των ελληνικών αγώνων, και το ίδιο σκοπεύει να κάνει και στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις. 

Αρχικά γνωρίσαμε τον Χρυσόστομο Καρέλλη στους αγώνες Ιστορικών αυτοκινήτων, οδηγώντας σε επιλεκτικούς αγώνες ένα Ford Escort RS2000, με τις επιδόσεις του να κεντρίζουν εξαρχής το ενδιαφέρον. Την περσινή χρονιά έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο τιμόνι ενός Mitsubishi Lancer ένατης γενιάς, ενώ φέτος αποφάσισε να ακολουθήσει το Κύπελλο Χώματος με ίδιο αυτοκίνητο. Άκρως ανταγωνιστικός και στις δύο του εμφανίσεις, στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ μπορεί να εγκατέλειψε, αλλά πρόλαβε στο πρώτο του πέρασμα να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο. Μερικές εβδομάδες αργότερα, με τον Λεωνίδα Μαχαίρα παραπλεύρως και στις δύο περιπτώσεις, κατάφερε να ανέβει στο βάθρο τερματίζοντας δεύτερος. Χαμηλών τόνων, προσγειωμένος και χαμογελαστός, έχει κερδίσει τους θεατές με την οδήγησή του, αλλά και τους εμπλεκόμενους στο σπορ με τη συμπεριφορά του. Σήμερα, στα 36 του χρόνια, ο Χρυσόστομος ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη αγωνιστική του πρόκληση, συμμετέχοντας στο πρώτο Ράλλυ Ακρόπολις της καριέρας του. Με τον Ηλία Παναγιωτούνη στο δεξί του μπάκετ, ο Λαμιώτης οδηγός θα έχει στη διάθεσή του ένα Peugeot 208 προδιαγραφών R2, και μάλιστα με την υποστήριξη της επίσημης ελληνικής αντιπροσωπείας, της Total, και φυσικά της Peugeot Karellis.

Λίγες ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα και την πανηγυρική εκκίνηση μπροστά από την Έκθεση της Λαμίας, ο Χρυσόστομος Καρέλλης και η αγωνιστική του ομάδα πραγματοποίησαν μία παρουσίαση στους εκπροσώπους του Τύπου στις εγκαταστάσεις της Peugeot Autokar στη Λαμία, κατά τη διάρκεια της οποίας είχαμε τη δυνατότητα να συνομιλήσουμε με τον Λαμιώτη οδηγό για τον αγώνα, που ξεκινά σε λίγες ώρες πλέον. Αρχικά,  μας εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να συμμετάσχει στο Ράλλυ Ακρόπολις φέτος, και μάλιστα με το Peugeot 208 R2, και όχι με το Lancer EVO. «Πάντα είχα στο μυαλό και στη σκέψη μου να λάβω μέρος σε ένα Ράλλυ Ακρόπολις, λόγω του ότι πραγματοποιείται στην περιοχή και στην ιδιαίτερη πατρίδα μου. Φέτος το σκέφτηκα λίγο νωρίτερα, έκανα μία πρόταση στον Όμιλο Συγγελίδη να φέρουμε ένα Peugeot 208 R2, και ανταποκρίθηκαν θετικά. Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν έχει έρθει ξανά στην Ελλάδα και αποφασίσαμε να το φέρουμε με σκοπό να συμμετάσχουμε στον αγώνα και να προσφέρουμε ανάλογη προβολή στην εταιρεία.» Όπως μας εκμυστηρεύθηκε, αυτή θα είναι και η μοναδική του εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. «Το 208 ήρθε στη χώρα μας με σκοπό να λάβουμε μέρος στον εθνικό μας αγώνα, και μόνο σε αυτόν. Δεν υπάρχει πλάνο για κάτι μετέπειτα.»

Ενδιαφέρον όμως έχει να μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του από το αυτοκίνητο, αλλά και πόσο διαφορετικό είναι σε σχέση με το Mitsubishi. «Είναι εντυπωσιακό! Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που οδηγώ ένα εργοστασιακό και καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Τα πάντα είναι διαφορετικά, από τον κλωβό ασφαλείας μέχρι τις αναρτήσεις, τα φρένα, το σειριακό κιβώτιο. Είναι πάρα πολύ καλό, και είμαι ενθουσιασμένος. Σίγουρα, δεν είναι εύκολο να μπεις σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Είναι πιο κουραστικό από ένα τετρακίνητο, αν και σε κάποια σημεία είναι αρκετά πιο εύκολο, λόγω της ισχύος του κινητήρα. Πάντως είναι πολύ ευχάριστο! Τόσο με την οδική του συμπεριφορά όσο και με το σειριακό κιβώτιο.»

Τα καινούργια στοιχεία για τον Χρυσόστομο είναι πολλά, και το γνωρίζει πολύ καλά: «Ο αγώνας είναι μεγάλος και πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να το βρούμε. Στις πρώτες ειδικές θα κινηθούμε πιο αναγνωριστικά, προσπαθώντας να εξοικειωθούμε τόσο με το αυτοκίνητο όσο και με τον συνοδηγό μας. Είναι ο πρώτος μας αγώνας μαζί με τον Ηλία Παναγιωτούνη, αλλά αυτό δε με ανησυχεί καθόλου. Το θετικό στοιχείο είναι ότι έχω καλή γνώση του δρόμου και μπορώ να  συγκεντρωθώ τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στη συνεργασία μου με τον Ηλία.» Με το 208 R2 θα έχει απέναντί του τα τρία Ford Fiesta της Ford Castrol Turkey, και σίγουρα όλοι περιμένουν τη μάχη του με τα τουρκικά πληρώματα. «Δεν ξέρω αν θα πρέπει να έχω τέτοιες βλέψεις. Σίγουρα, θα κινηθούμε με αξιοπρεπή ρυθμό, και ό,τι ήθελε προκύψει. Εννοείται ότι θα κοιτάμε τους χρόνους, και θέλω να πιστεύω ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Πρέπει να δούμε σε τι ρυθμούς θα κινηθούμε στην αρχή, και αναλόγως θα πράξουμε στη συνέχεια.»

Οι αγώνες, όμως, δε σταματούν στο Ακρόπολις για τον Χρυσόστομο Καρέλλη, αφού θα τον δούμε τους επόμενους μήνες να επιστρέφει στο μπάκετ του Mitsubishi Lancer. «Η συνέχεια είναι γνωστή, αφού έχω μία συνεργασία με την ομάδα του Λευτέρη Σωτήρχου και θα αγωνιστώ με το Mitsubishi στους εναπομείναντες αγώνες του Κυπέλλου Χώματος. Φέτος ήθελα να αγωνιστώ στο χώμα, και θεωρώ ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα με βοηθήσει σε αυτού του είδους τις επιφάνειες. Με την άσφαλτο είμαι πιο εξοικειωμένος, και για αυτό θέλω να αποκτήσω εμπειρία στο χώμα. Από εκεί και πέρα, βλέπουμε!»_Π. Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ