Αγώνες WRC

Ακυρώθηκε και το Ράλλυ Hemicuda

Το Ράλλυ Hemicuda, αγώνας στο Βέλγιο όπου είχαν προγραμματίσει τη συμμετοχή τους οι Elfyn Evans και Sebastien Ogier, ενώ θέλησαν να λάβουν μέρος και οι Ott Tanak, Craig Breen, ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας.

Μετά το Ράλλυ Νοτίου Βελγίου, ακόμη ένας αγώνας που είχε προγραμματιστεί για αυτό το Σαββατοκύριακο στο Βέλγιο, το Ράλλυ Hemicuda, ακυρώθηκε λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού. Ο συγκεκριμένος αγώνας, που προγραμματιζόταν για την Κυριακή 25 Οκτωβρίου και περιλάμβανε 8 ειδικές διαδρομές μήκους 88,76 αγωνιστικών χιλιομέτρων, είχε ως επίκεντρο την πόλη Koekelare στο Βορειοδυτικό Βέλγιο. Λόγω μορφολογίας των ειδικών διαδρομών, θα χρησίμευε ως πρόβα τζενεράλε για εργοστασιακά πληρώματα, ενόψει του Ράλλυ Ypres, που προγραμματίζεται να αποτελέσει τον 7ο και προτελευταίο γύρο του WRC, στις 19-22 Νοεμβρίου.

Σημειώνουμε, πως συμμετοχή στον αγώνα είχε δηλώσει η Toyota Gazoo Racing με τους Elfyn Evans-Scott Martin και Sebastien Ogier-Julien Ingrassia, ενώ μετά την ακύρωση του Ράλλυ Νοτίου Βελγίου, ενδιαφέρον συμμετοχής εξέφρασε και η Hyundai με τους Ott Tanak-Martin Jarveoja και Craig Breen-Paul Nagle. Παράλληλα, στο Ράλλυ Hemicuda θα αγωνίζονταν και πληρώματα από το WRC 2, WRC 3 ή JWRC. Ο λόγος για τους Ole Christian Veiby-Jonas Andersson, Nikolay Gryazin-Konstantin Alexandrov και Gregoire Munster-Louis Louka, όλοι τους με Hyundai i20 R5, Nicolas Ciamin-Yannick Roche με Citroen C3 R5 και Sami Pajari-Marko Salminen, που διεκδικούν τον τίτλο στο JWRC, με Ford Fiesta Rally4.

Ott Tanak

Καθώς ο κορονοϊός συνεχίζει την εξάπλωσή του, η Βελγική κυβέρνηση ανακοίνωσε το πρωί της Παρασκευής 23 Οκτωβρίου, την απαγόρευση κάθε ερασιτεχνικής αθλητικής δραστηριότητας, ενώ οι επαγγελματικοί αθλητικοί αγώνες θα διεξαχθούν χωρίς παρουσία θεατών. Καθώς το Υπουργείο Αθλητισμού του Βελγίου κατέταξε το Ράλλυ Hemicuda στα ερασιτεχνικά αθλητικά γεγονότα, οι διοργανωτές του αγώνα δεν είχαν άλλη επιλογή από την ακύρωση, μόλις 48 ώρες πριν από τη διεξαγωγή του.

Ο διοργανωτής του Ράλλυ Hemicuda, Jan Verschaeve, ανέφερε χαρακτηριστικά: “Όταν πήραμε την απόφαση διοργάνωσης του αγώνα πριν από μερικούς μήνες, γνωρίζαμε πως θα υπήρχαν πολλά ρίσκα. Μέχρι την τελευταία στιγμή προσαρμοζόμασταν στα νέα μέτρα και ήμασταν έτοιμοι να διοργανώσουμε τον αγώνα χωρίς θεατές. Αυτό που δεν υπολογίσαμε, με δεδομένη τη συμμετοχή επαγγελματιών και διεθνών αγωνιζόμενων, καθώς και με βάση το αυστηρό εθνικό πρωτόκολλο ασφαλείας και τις πολυάριθμες διαδικασίες ασφαλείας με τις οποίες πρέπει να συμμορφωνόμαστε, ήταν πως ο αγώνας θα συνεχίσει να λογίζεται ως ερασιτεχνικός. Ο ακριβής ορισμός του τι θεωρείται νομικά “επαγγελματικό” ενάντια στο “ερασιτεχνικό” ήρθε έπειτα από περαιτέρω επικοινωνία με το Υπουργείο Αθλητισμού, που ήταν και ο λόγος για τον οποίο αφήσαμε σε αβεβαιότητα άπαντες, για τόσο καιρό”.

Μετά και τη συγκεκριμένη εξέλιξη, η διοργάνωση του Ράλλυ Ypres μόνο ως δεδομένη δεν πρέπει να θεωρείται, με τις επόμενες εβδομάδες να είναι ιδιαίτερα κρίσιμες.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου