top icon
Αγώνες

Ετοιμάζει Ford Puma Rally1 η M-Sport

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Μεγάλη Βρετανία, η M-Sport ετοιμάζεται να αλλάξει αυτοκίνητο στην κορυφαία κατηγορία του WRC ενόψει 2022, μετά από 10 χρόνια.

 

Μπορεί για το 2021 να έχει διεξαχθεί μόλις ένας αγώνας, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ωστόσο οι νέοι κανονισμοί που θα ισχύσουν από το 2022, έχουν προκαλέσει στις ομάδες σε πυρετό προετοιμασίας και για την επόμενη χρονιά. Όπως όλα δείχνουν, οι αλλαγές στην M-Sport θα είναι μεγάλες, αφού σύμφωνα με τις πληροφορίες που έρχονται από τη Μεγάλη Βρετανία, το Ford Fiesta WRC -που έκανε πρεμιέρα με νίκη δια χειρός Mikko Hirvonen στο Ράλλυ Σουηδίας 2011- πρόκειται να αντικατασταθεί από Ford Puma Rally1.

M-Sport

Για να μη μπερδεύεστε, ως “Rally1” θα μετονομαστεί η κορυφαία κατηγορία του θεσμού, που μέχρι φέτος περιλαμβάνει τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, με βάση την πρόσφατη αλλαγή ονομασίας των κατηγοριών από τη FIA. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, από την επόμενη σεζόν τα κινητήρια σύνολα των αγωνιστικών στην κορυφαία κατηγορία του WRC θα είναι υβριδικά. Παράλληλα, η FIA ανακοίνωσε το “άνοιγμα” του segment των αμαξωμάτων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, αφού μέχρι τώρα είχαν προτιμηθεί τα σουπερμίνι (Toyota Yaris, Ford Fiesta, Hyundai i20, Citroen C3).

Με βάση τα νέα δεδομένα, κάθε εταιρεία θα μπορεί να χρησιμοποιήσει όποιας κατηγορίας αμάξωμα επιθυμεί, βάσει πρακτικών ή εμπορικών αναγκών της. Αν και εκ πρώτης όψεως, η συγκεκριμένη κίνηση είχε διαφανεί πως γίνεται για να εξυπηρετήσει κάποια νέα είσοδο, με τα βλέμματα να στρέφονται στη Subaru, η οποία δε σχεδιάζει άμεσα την εμπλοκή της, χρήση αυτής της δυνατότητας θα γίνει τελικά, από μια εκ των ομάδων που συμμετέχουν ήδη στο WRC.

Ford Puma

Ο λόγος για την M-Sport, η οποία σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες μας ετοιμάζει, χωρίς να έχει προχωρήσει σε κάποια επίσημη ανακοίνωση προς το παρόν, τον αντικαταστάτη του Fiesta, που θα είναι το νέο Ford Puma. Αυτή η ενέργεια, έρχεται ως λογική απόρροια της ανόδου των SUV στην αγορά, αφού πολύ συχνά οι εταιρείες θέλουν να συνδέσουν τα αυτοκίνητα παραγωγής με τους αγώνες και ιδιαίτερα, με τα ράλλυ.

Αν και δεν έχει γίνει σαφές κατά πόσο η εμπλοκή της μαμάς Ford στο εγχείρημα θα αυξηθεί, είναι δεδομένο πως ο Malcolm Wilson επιθυμεί να κάνει δυναμική είσοδο και σε αυτή την περίοδο με νέους κανονισμούς, όπως έκανε και το 2017. Μάλιστα, σε αυτή την προσπάθεια δήλωσε πως θέλει να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες κορυφαίου (σ.σ. ή κορυφαίων, θα προσθέσουμε εμείς) οδηγού, γεγονός που ήδη ανακατεύει την τράπουλα ενόψει 2022, αφού στο τέλος του 2021 ολοκληρώνονται τα συμβόλαια των πρωταγωνιστών του θεσμού, ενώ ο Sebastien Ogier έχει ήδη ανακοινώσει πως θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση.

Η συνέχεια, αναμένεται με ενδιαφέρον.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ