top icon
WRC

Βίοι αντίθετοι για Huttunen και Suninen;

O Jari Huttunen πιθανώς να ακολουθήσει αντίστροφη διαδρομή με τον συμπατριώτη του Teemu Suninen, μεταπηδώντας από τη δεύτερη ομάδα της Hyundai σε εκείνη της M-Sport.

Λίγες ημέρες μετά από την εγκατάλειψή του στο Ράλλυ Ισπανίας από πρόβλημα στον κινητήρα, ο Πρωταθλητής WRC 3 και οδηγός της Hyundai Motorsport N στο WRC 2, Jari Huttunen, είναι φανερό πως επεξεργάζεται διαφορετικά σχέδια για το εγγύς μέλλον.

Με ανάρτηση στα προσωπικά του social media, o Huttunen αποκάλυψε πως δε θα συμμετάσχει στον προσεχή αγώνα του ERC στην Ουγγαρία με Hyundai i20 R5 και ελαστικά της MRF, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Εν συνεχεία, ανέφερε πως θα ενημερώσει σύντομα για τα μελλοντικά του σχέδια, τονίζοντας πως αναμένει να δει τι θα φέρει το 2022.

Δείτε την δημοσίευση του Jari Huttunen

Jari Huttunen: Το ερωτηματικό και η γενικότερη εικόνα

Αυτή η κίνηση του 27χρονου Φινλανδού, ο οποίος έχει την υποστήριξη του Marcus Gronholm, δε θεωρείται τυχαία.

Θυμίζουμε, πως λίγες ημέρες πριν από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, είχε λυθεί η συνεργασία των Teemu Suninen και M-Sport Ford, με τον συνομήλικο συμπατριώτη του Huttunen, να καταλήγει στην Hyundai ενόψει Ράλλυ Ισπανίας, αφού πρώτα είχε οδηγήσει Volkswagen Polo R5 στη Φινλανδία.

Μια αντίστοιχη κίνηση, θεωρείται πολύ πιθανό πως επιχειρεί και ο Jari Huttunen.

Jari Huttunen

Μετά από ένα σερί μέτριων εμφανίσεων, ο νικητής του WRC 2 σε Σαρδηνία και Βέλγιο με συνοδηγό τον Mikko Lukka, θέλει να κάνει μια ανανεωτική κίνηση στην καριέρα του στο WRC.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Huttunen είναι πιθανό να συμμετάσχει στο Ράλλυ Monza με Ford Fiesta Rally2 MkII και φόντο, ευρύτερη εμπλοκή του με τη δεύτερη ομάδα της Ford στο WRC 2 της επόμενης χρονιάς.

Άλλωστε, το WRC 2 έχει αναδειχθεί σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό θεσμό, όπως αποδεικνύουν και οι τίτλοι των Andreas Mikkelsen και Mads Ostberg φέτος και πέρυσι, αντίστοιχα.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι οδηγοί θέλουν να βρεθούν στην καλύτερη δυνατή ομάδα για να έχουν ελπίδες κατάκτησης του τίτλου ή ακόμη και επιμέρους καλών εμφανίσεων, που μπορεί να τους ανοίξουν το δρόμο για εργοστασιακό μπάκετ.

Hyundai i20 N Rally2

Τέτοια τακτική ακολούθησαν φέτος ο Esapekka Lappi, καθώς και νεότεροι οδηγοί όπως οι Adrien Fourmaux, Oliver Solberg, που ήδη έχουν πάρει “προαγωγή” για τις εργοστασιακές ομάδες της κορυφαίας κατηγορίας.

Η πληροφόρηση περί αλλαγής πλεύσης από τον Jari Huttunen, έρχεται να συνδυαστεί με δηλώσεις του επικεφαλής της M-Sport Ford, Richard Millener, ο οποίος ανέφερε στο DirtFish πως βρίσκεται σε αναζήτηση κορυφαίου οδηγού για την ομάδα του στο WRC 2.

Με τον Suninen εκτός ομάδας και τους Fourmaux, Greensmith πιθανώς να παραμένουν στην κορυφαία κατηγορία, η διαδικασία αναζήτησης μόνο εύκολη δεν είναι.

Ενδεικτικό του ανταγωνισμού στο WRC 2, είναι το γεγονός πως 3 νικητές των φετινών αγώνων (Mikkelsen, Ostberg, Lappi) έχουν αναδειχθεί νικητές σε τουλάχιστον έναν αγώνα του WRC, ενώ ακόμη ένας οδηγός που έχει επικρατήσει φέτος (Suninen) έχει τερματίσει στο βάθρο, σε επίπεδο Γενικής.

Μοναδικός οδηγός που έχει κερδίσει φέτος στο WRC 2 και δε διαθέτει τέτοιο “βιογραφικό” είναι ο Jari Huttunen.

“Αν δείτε το επίπεδο των οδηγών, είναι όλοι είτε τρέχοντες είτε πρώην επαγγελματίες οδηγοί στο WRC”, δήλωσε στο DirtFish ο Millener.

“Πρόθεσή μας είναι να βρούμε κάποιον που μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο, να το βελτιώσει και να φέρει αποτελέσματα”.

Η ανάδειξη του Ford Fiesta Rally2 MkII είναι θεμελιώδους σημασίας για την M-Sport, η οποία βασίζει μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού της, στην πώληση αγωνιστικών σε ιδιώτες.

Η επιτυχία των αυτοκινήτων της ομάδας στο WRC 2 θα είναι πολύ σημαντική και για αυτό, αναζητείται ενόψει 2022 ένας οδηγός που θα είναι ικανός να πετύχει καλά αποτελέσματα, αναδεικνύοντας τις αρετές του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τον Millener, το Ford Fiesta Rally2 MkII είχε ταχύτητα φέτος, η οποία όμως δεν αντικατοπτρίστηκε στα αποτελέσματα.

“Σε κάθε αγώνα που συμμετείχε ο Teemu φέτος με το αυτοκίνητο Rally2, βρισκόταν είτε στην κορυφή είτε πάλευε για την πρωτοπορία, προτού δυστυχώς έχει έξοδο από το δρόμο ή άλλα συμβάντα που τον έθεταν εκτός νίκης”, πρόσθεσε ο Millener.

“Αυτό μας κόστισε καθώς δεν είχαμε τα αποτελέσματα στο χαρτί παρόλο που αν δείτε τα αποτελέσματα των ειδικών διαδρομών, ήμασταν ανταγωνιστικοί.

Ford Fiesta Rally2 MkII

“Θέλουμε να βρούμε κάποιον που να έχει την ταχύτητα και εργαζόμαστε σε αυτό. Όπως γνωρίζουμε το αυτοκίνητο είναι καλό και βασικό κομμάτι της επιχείρησης οπότε ναι, πρόθεσή μας είναι να αντιπροσωπευόμαστε στο WRC 2 από κάποιον που μπορεί να δικαιώσει τη δυναμική του αυτοκινήτου.

“Όμως ο αριθμός των διαθέσιμων οδηγών σε αυτό το επίπεδο, δηλαδή που να μπορούν να μπουν σε αυτό και να το οδηγήσουν γρήγορα, είναι αρκετά μικρός.

“Σε αυτό εργαζόμαστε για να κλείσουμε τη σεζόν. Θέλουμε να αγωνιζόμαστε σε αυτή την κατηγορία”.

Πέραν του Huttunen, ένας οδηγός που έχει συνδεθεί με τη δεύτερη ομάδα της M-Sport είναι o Nikolay Gryazin, που είχε οδηγήσει Ford Fiesta Rally2 MkII στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τερματίζοντας στην 3η θέση του WRC 2.

Photos: Hyundai Motorsport, M-Sport Ford

Σε συνέχεια της αναγγελίας του Πρωθυπουργού, πιστεύετε πως η πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2030...

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ