top icon
WRC

Δοκιμές εξέλιξης Hyundai i20 N Rally2 και συνέντευξη Λάμπρου Αθανασούλα

Βρεθήκαμε περίξ του Λουτρακίου, όπου η Hyundai πραγματοποίησε δοκιμές εξέλιξης του νέου i20 N Rally2 με οδηγό τον Oliver Solberg και συνομιλήσαμε με τον Λάμπρο Αθανασούλα, ο οποίος θα συμμετάσχει με ίδιο αυτοκίνητο στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που θα αποτελέσει τον 9ο γύρο του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου, η Hyundai βρέθηκε στην Ελλάδα για δοκιμές εξέλιξης του νέου i20 N Rally2, το οποίο θα κάνει χωμάτινο ντεμπούτο στη χώρα μας.

Με αυτή την αφορμή, βρεθήκαμε στο Λουτράκι, όπου βρισκόταν η βάση των δοκιμών, τις οποίες διοργάνωσε ο Λάμπρος Αθανασούλας με την ομάδα του.

Έτσι, είχαμε την ευκαιρία να συνδυάσουμε το τερπνόν μετά του ωφελίμου, αφού πέραν της παρακολούθησης των δοκιμών του Hyundai i20 N Rally2 με οδηγό τον Oliver Solberg, συνομιλήσαμε με τον Λάμπρο Αθανασούλα για τη συμμετοχή του στο επερχόμενο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως teammate του Solberg, όμως στο πλαίσιο του WRC3.

Hyundai i20 N Rally2: Δοκιμές πριν την πρεμιέρα στο χώμα

Μπορεί το Hyundai i20 N Rally2 να έκανε ντεμπούτο στο Ράλλυ Ypres Βελγίου, όμως δεν παύει να αποτελεί ένα νέο αυτοκίνητο.

Hyundai i20 N Rally 2 02

Σε αυτό το πλαίσιο, οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται και πλέον το βάρος έχει πέσει σε σκληρό χώμα όπως αυτό του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, όπου θα γίνει η πρεμιέρα σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

Οι δοκιμές της Hyundai στη χώρα μας, με το i20 N Rally2 είχαν τριήμερη διάρκεια και πραγματοποιήθηκαν σε διαδρομές κοντά στο Λουτράκι Κορινθίας.

Σε κάθε τέτοια περίπτωση, οι δοκιμές εστιάζονται σε κάθε τομέα του εκάστοτε αυτοκινήτου, με βάση τη βέλτιστη απόδοση του συνόλου.

Hyundai i20 N and N Rally2

Χθες, τελευταία ημέρα των δοκιμών, η έμφαση δόθηκε στις αναρτήσεις και τον κινητήρα, με γνώμονα τη βελτίωση της οδηγησιμότητας του αυτοκινήτου.

Το τελευταίο χαρακτηριστικό αποτελεί βασικό στόχο των ανθρώπων της Hyundai, αφού δεν ήταν το ισχυρό χαρτί του προηγούμενου i20 R5, ενώ θυμίζουμε πως τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2, αποτείνονται κυρίως σε ιδιώτες.

Από εκεί και έπειτα, παρών στο τεστ πέραν του Oliver Solberg, ο οποίος συμπλήρωσε πολλά χιλιόμετρα με τον Aaron Johnston παραπλεύρως, ήταν διαρκώς και ο πατέρας του οδηγού, Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2003 και νικητής στο Ακρόπολις το 2004, Petter Solberg.

Hyundai i20 N Rally 2 01

Ο “Mr. Hollywood” ήταν όπως πάντα προσιτός και χαμογελαστός, οπότε με χαρά μας παραχώρησε συνέντευξη την οποία θα διαβάσετε τις επόμενες ημέρες.

Ενδιαφέροντα ήταν όσα μας είπε και ο Oliver Solberg, τόσο για το Hyundai i20 N Rally2 όσο και για το μέλλον του, οπότε μείνετε συντονισμένοι…

Lambros Athanassoulas-Hyundai i20 N 02

Ο Λάμπρος Αθανασούλας για τη συμμετοχή στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και το επιβατικό Hyundai i20 N

Παρών στις δοκιμές εξέλιξης, έστω και δεν έχει οδηγήσει ακόμη το Hyundai i20 N Rally2, ήταν και ο Λάμπρος Αθανασούλας.

Ο Έλληνας οδηγός -που έχοντας την υποστήριξη της Hyundai Hellas, καθώς και των Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab, θα  συμμετάσχει στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο- διοργάνωσε μαζί με την ομάδα του το σύνολο των δοκιμών της Hyundai.

Lambros Athanassoulas and Oliver Solberg

Ευχάριστη εντύπωση, μας προκάλεσε η ιδιαίτερη εκτίμηση που τρέφουν για τον συμπατριώτη μας άπαντες στη Hyundai, συμπεριλαμβανομένων των Oliver και Petter Solberg, οι οποίοι λάμβαναν συμβουλές από εκείνον, όσον αφορά στη διαχείριση του οδοστρώματος, ή ακόμη και σε πιθανές λύσεις σχετικά με το αυτοκίνητο.

Petter Solberg and Lambros Athanassoulas

Με το χαρακτηριστικό του χιούμορ, κάποια στιγμή ο Petter Solberg πλησίασε τον Λάμπρο και μας φώναξε πως “έχετε και εσείς έναν νέο ταλαντούχο οδηγό”, δείχνοντας τον 45χρονο, ο οποίος είχε χθες τα γενέθλιά του.

Στο περιθώριο της διαδικασίας δοκιμών και αφού ο Λάμπρος Αθανασούλας φόρεσε για πρώτη φορά τη νέα του φόρμα, μας μίλησε για τη συμμετοχή στο επερχόμενο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, όσο και στο επιβατικό Hyundai i20 N.

Lambros Athanassoulas-Hyundai i20 N 03

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε όσα μας είπε:

Πώς αισθάνεσαι για την επιστροφή στο Ακρόπολις μετά από τόσα χρόνια; > Η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα χαρμόσυνο γεγονός για όλους τους εμπλεκόμενους στο χώρο, πολλώ δε μάλλον για εμάς, που θα μπούμε στο μπάκετ μετά από καιρό και μάλιστα, με ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι νεοφερμένο στην κατηγορία Rally2.

Δεν έχεις οδηγήσει ακόμη το αυτοκίνητο. Υπάρχει προγραμματισμός να το οδηγήσεις πριν από τον αγώνα; > Πρέπει να γίνει, καθώς δε μπορείς να ξεκινήσεις έναν τέτοιο αγώνα, χωρίς να έχεις δοκιμάσει το αυτοκίνητο. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για αυτοκίνητο που δεν έχεις οδηγήσει, όπως συμβαίνει με το Hyundai i20 N Rally2.

Lambros Athanassoulas-Hyundai i20 N 06

Το επόμενο Σαββατοκύριακο, 4-5 Σεπτεμβρίου, έχουμε προγραμματίσει μία αναγνωριστική ημέρα με κάποιες συνοδηγήσεις και μια μεγάλη ημέρα δοκιμών.

Νομίζω, με βάση και ότι βλέπω εδώ, ότι το αυτοκίνητο θα μας βολέψει οδηγικά και θα το ευχαριστηθούμε.

Ποιοι είναι οι στόχοι σε επίπεδο κατάταξης; Για παράδειγμα ο Oliver Solberg θεωρεί πως σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων, πρωτεύον στοιχείο είναι η αποφυγή προβλημάτων και στο τέλος, να δει ο καθένας που βρίσκεται… >  Νομίζω ότι ξέρει καλύτερα από εμένα, αφού παρόλο που δεν έχει συμμετάσχει στο Ακρόπολις, έχει οδηγήσει σε πολλούς αγώνες του Παγκοσμίου. Ξέρει ότι πάνω από όλα, για να κάνεις ένα καλό αποτέλεσμα, πρέπει να τερματίσεις.

Πόσο μάλλον με ένα καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο δεν έχει δοκιμαστεί σε βαθμό που να είμαστε σίγουροι για την αξιοπιστία του σε τόσο δύσκολο ράλλυ.

Athanassoulas-Zakheos - Hyundai i20 N

Οπότε, στόχος μας είναι να αποφύγουμε τα λάθη από τη δική μας πλευρά. Δε μπορούμε να προβλέψουμε τι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στο αυτοκίνητο.

Το μόνο σίγουρο είναι πως δε θα πιέσουμε στο 100%, καθώς είναι μεγάλος αγώνας. Θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα σκληρά κομμάτια ώστε να το προστατεύσουμε και θεωρούμε ότι έτσι, ίσως καταφέρουμε να βρεθούμε στη ράμπα του τερματισμού χωρίς προβλήματα.

Hyundai i20 N and N Rally2 02

Υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα που για εσένα θα ήταν ιδανικό σε επίπεδο WRC3 ή στην άτυπη κατάταξη των αυτοκινήτων Rally2; >  Ιδανικό αποτέλεσμα για κάποιον που συμμετέχει σε αγώνα, είναι προφανώς η νίκη.

Για να είμαστε ρεαλιστές όμως, έχουμε φτάσει σε μια ηλικία και βρισκόμαστε αρκετά χρόνια έξω από το μπάκετ.  Δε νομίζω ότι μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους πρωταγωνιστές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, που έχουν μεγάλη εμπειρία.

Athanassoulas-Zakheos (Hyundai i20 N Rally2) 05

Για εμάς, κυριότερος στόχος θα είναι η βελτίωση των χρόνων και η χαρά πίσω από το τιμόνι. Αν φτάνουμε στον τερματισμό μιας ειδικής διαδρομής μαζί με τον Νίκο (Ζακχαίο) με το χαμόγελο στα χείλη, θα είναι ιδανικό. Εφόσον έχουμε ευχαριστηθεί, θεωρώ ότι θα έχουμε πάει και γρήγορα.

Σε 10 ημέρες θα ξέρουμε πόσο ανταγωνιστικοί μπορούμε να είμαστε, εμείς και το αυτοκίνητο, καθώς και αν ακολουθήσαμε σωστή τακτική.

Υπάρχει μεγάλη ανυπομονησία από τους θεατές για τον αγώνα, ο οποίος επιστρέφει στο WRC μετά από 8 χρόνια. Είσαι από τους κορυφαίους Έλληνες που συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Τι μήνυμα θέλεις να στείλεις στους θεατές; > Να ευχαριστηθούν τον αγώνα και να σεβαστούν την οργάνωση, τις ομάδες και τους οδηγούς, αφού πολλές φορές, η χαρά και ο ενθουσιασμός τους, δημιουργεί πρόβλημα στα αυτοκίνητα ή στη διεξαγωγή του αγώνα.

Πολλές φορές έχουμε στρίψει και από in car, αργότερα, βλέπουμε μετά πως περάσαμε στο μισό μέτρο από πόδια θεατών, τα οποία δεν είχαμε προλάβει καν να δούμε. Νομίζω ότι είναι επικίνδυνο να στεκόμαστε σε λάθος σημεία.

Hyundai i20 N Rally 2 04

Δε χρειάζονται χαζομάρες τύπου “να είμαι μπροστά στο αυτοκίνητο και όταν έρθει να τρέχω να βγω στο πλάι”, πρέπει να προσέξουμε όσο γίνεται τους θεατές, τους αγωνιζόμενους και πάνω από όλα, τον αγώνα, για να μπορούμε να τον έχουμε.

Ακόμη, λόγω των υγειονομικών περιορισμών που υπάρχουν εξαιτίας του COVID, πρέπει να σεβαστούμε το χώρο του σέρβις παρκ και τις ανακοινώσεις της FIA για πρόσβαση, απαιτούμενα τεστ, έγγραφα κλπ.

Ένα άλλο πολύ βασικό στοιχείο, είναι φεύγοντας από το βουνό, να μην αφήσουμε τσιγάρα, πλαστικά, καφέδες. Δυστυχώς, αυτό το συναντάμε συνέχεια, ακόμη και αυτά τα χρόνια.

Το βουνό θέλει σεβασμό, όπως και η Ελλάδα μας, ώστε να μη δημιουργηθούν προβλήματα και να ευχαριστηθούμε τον αγώνα, από όλα τα πόστα.

Lambros Athanassoulas-Hyundai i20 N 01

Ας περάσουμε στο επιβατικό Hyundai i20 N. Το έχεις οδηγήσει; Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις; > Πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, το οποίο εντυπωσιάζει με το σασί και το πάτημά του. Πραγματικά, με απενεργοποιημένα συστήματα, η οδήγησή του βρίσκεται πολύ κοντά σε ασφάλτινο αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Για κάποιον που θέλει ένα σπορ αυτοκίνητο, σε κόστος που δεν είναι υπερβολικό, θεωρώ πως πρόκειται για την καλύτερη επιλογή.

Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Lambros Athanassoulas 02
  • Hyundai i20 N Rally 2 02
  • Lambros Athanassoulas-Hyundai i20 N 02
  • Lambros Athanassoulas-Hyundai i20 N 03
  • Hyundai i20 N Rally 2 04
  • Hyundai i20 N and N Rally2
  • Hyundai i20 N Rally 2 03
  • Lambros Athanassoulas-Hyundai i20 N 06
  • Lambros Athanassoulas 03
  • Hyundai i20 N and N Rally2 02
  • Hyundai i20 N Rally 2 01
  • Lambros Athanassoulas-Hyundai i20 N 04
  • Lambros Athanassoulas 01
  • Hyundai Testing
  • Giorgos Zymaridis - Lambros Athanassoulas
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ