top icon
Αγώνες

Millener: Δύσκολο να διατηρήσουμε το κίνητρό μας ως το τέλος

Ο επικεφαλής της M-Sport Ford στο WRC, Richard Millener, παρουσιάστηκε απογοητευμένος από την έκβαση των αγώνων σε Εσθονία και Τουρκία, ενώ παραδέχθηκε πως είναι δύσκολο για την ομάδα του να διατηρήσει το κίνητρό της στους εναπομείναντες αγώνες.

Από την αρχή της σεζόν, ήταν γνωστό πως η M-Sport Ford, η οποία διαθέτει σαφώς χαμηλότερο προϋπολογισμό από τις αντιπάλους της, θα δυσκολευόταν να ακολουθήσει τις Hyundai και Toyota στη μάχη του τίτλου. Μέχρι τη διακοπή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μετά το Ράλλυ Μεξικό, η διαφορά ήταν φανερή, εντούτοις δεν είχε φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη. Αυτό φαίνεται ότι συνέβη μετά την επανέναρξη, αφού οι οδηγοί της βρετανικής ομάδας δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν το ρυθμό των πρωτοπόρων, σε Εσθονία και Τουρκία.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό, έπαιξε η έλλειψη δοκιμών εξέλιξης, αφού η M-Sport Ford, που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην πώληση αγωνιστικών αυτοκινήτων και συνολικά, στην ύπαρξη αγωνιστικών δραστηριοτήτων, χτυπήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την οικονομική κρίση του κορονοϊού. Έτσι, τα πληρώματα της ομάδας παρατάχθηκαν χωρίς δοκιμές πριν από τα Ράλλυ Εσθονίας και Τουρκίας, ενώ το ίδιο αναμένεται να συμβεί και ενόψει του επερχόμενου αγώνα, που είναι το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας στις 8-11 Οκτωβρίου. Σημειώνεται, πως ο Malcolm Wilson παραδέχθηκε πριν από λίγες εβδομάδες ότι στο πλαίσιο εξοικονόμησης πόρων, η νέα κυλινδροκεφαλή του Ford Fiesta WRC, που αρχικά είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί τον περασμένο Απρίλιο, θα εμφανιστεί τελικά στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο 2021. Ταυτόχρονα, η M-Sport έχει αναβάλλει και την παρουσίαση των βελτιωμένων αεροδυναμικών βοηθημάτων, ενώ μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστο αν και πότε αυτά θα χρησιμοποιηθούν.

Επιστρέφοντας στο Ράλλυ Τουρκίας και παρά την 5η θέση του Gus Greensmith, που αποτελεί το καλύτερο αποτέλεσμα του νεαρού Βρετανού στο WRC, ο Richard Millener εμφανίστηκε απογοητευμένος από την έκβαση του αγώνα και ιδιαίτερα, από την εγκατάλειψη του Teemu Suninen, στη δυσκολότερη ειδική διαδρομή του αγώνα, στις αρχές της τρίτης ημέρας, με σπασμένο αμορτισέρ.

“Δε μπορούμε παρά να είμαστε απογοητευμένοι”, δήλωσε στο DirtFish ο Richard Millener. “Όσο θετικοί και να θέλουμε να είμαστε, είναι πάντοτε δύσκολο όταν δεν έρχεται το αποτέλεσμα που επιθυμείς. Τότε εμφανίζονται τα “εάν”. Αν ο Teemu (Suninen) δεν είχε σπάσει το αμορτισέρ, πιθανότατα θα είχε τερματίσει αυτή την ειδική όντας στη δεύτερη θέση. Όμως έσπασε το αμορτισέρ, οπότε αυτή είναι η κατάσταση και έπειτα, ο EP (Esapekka Lappi) είχε επίσης κλατάρισμα και σπασμένο αμορτισέρ. Είναι μέρος του παιχνιδιού υποθέτω, αλλά είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσουμε έτσι το κίνητρό μας με τα παιδιά. Γνωρίζουμε πως είμαστε αουτσάιντερ αυτή τη στιγμή και απλά ελπίζουμε να έχουμε καλό αποτέλεσμα σε έναν από τους δύο εναπομείναντες αγώνες”.  

Αναμφίβολα, πρόκειται για μια δύσκολη περίοδο για την M-Sport Ford, που όλοι οι φίλοι του σπορ ευελπιστούμε να ξεπεραστεί, αφού το WRC έχει ανάγκη όσο το δυνατόν περισσότερες ομάδες, οι οποίες να συμμετέχουν σε αυτό με αξιώσεις.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ