Αγώνες WRC

O Neuville συμβουλεύεται τον Tanak για την εξέλιξη του Hyundai i20 Coupe WRC

Η εμπειρία του Ott Tanak από άλλα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC, αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμη στη Hyundai, αλλά και στον νέο του teammate, Thierry Neuville.

Η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου στο κορυφαίο επίπεδο του WRC δεν είναι απλή υπόθεση, αφού η διαφορά μπορεί να συνίσταται ακόμη και σε δέκατα του δευτερολέπτου. Σε αυτό το πλαίσιο, οι ικανότητες των οδηγών στον τομέα της εξέλιξης παίζουν σημαντικό ρόλο και ο Ott Tanak, είναι ένας από τους κορυφαίους στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Πέραν του γεγονότος πως είναι μηχανικός αυτοκινήτων, ο Tanak έχει συμβάλλει στην εξέλιξη τόσο του Ford Fiesta WRC, όσο και του Toyota Yaris WRC. Από αυτή την τεχνογνωσία, θέλει να επωφεληθεί και ο teammate του, Thierry Neuville. Άλλωστε, ο Βέλγος δεν έχει οδηγήσει αυτοκίνητο άλλης εταιρείας, από το 2013 όταν και μεταπήδησε από την M-Sport Ford, στη Hyundai Motorsport.

Η αρμονική συνύπαρξη των δύο κορυφαίων οδηγών στην ομάδα αποτελούσε αρχικά ερωτηματικό, όμως μέχρι στιγμής τα πάντα δείχνουν ομαλά, με τους Neuville και Tanak να έχουν αγαστή συνεργασία σε όλα τα επίπεδα.

Thierry Neuville

Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Thierry Neuville στο DirtFish:

Για τη συνεργασία με τον Tanak: "Η ταχύτητα υπάρχει, όταν όμως συζητάμε με τον Ott (Tanak), ο οποίος έχει προφανώς καλό σημείο αναφοράς, φαίνεται πως το αυτοκίνητο έχει περισσότερες δυνατότητες. Καθώς έρχεται από την Toyota, o Ott μπορεί να μας δώσει καλές πληροφορίες. Είχαμε ορισμένες ενδιαφέρουσες συζητήσεις και ελπίζω πως μαζί θα πιέσουμε την ομάδα προς αυτή την κατεύθυνση."

Για τη δική του δυσκολία: "Όπως λέω πάντοτε, έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που οδήγησα άλλο αυτοκίνητο, οπότε είναι πραγματικά δύσκολο για εμένα να κάνω σύγκριση."

Ott Tanak

Για το στοιχείο που και οι δύο οδηγοί θεωρούν πως επιδέχεται βελτίωσης: "Προφανώς το αυτοκίνητο είναι αρκετά διαφορετικό σε σύγκριση με εκείνο που οδηγούσε ο Ott. Είναι λιγότερο προοδευτικό και σε αυτό χρειάζεται να δουλέψουμε. Η ταχύτητα υπάρχει, ωστόσο σε ορισμένες συνθήκες μας λείπει αυτοπεποίθηση, καθώς το αυτοκίνητο δεν είναι τόσο σταθερό όσο θα θέλαμε."

Από την πλευρά του, ο Ott Tanak παρουσιάζεται έτοιμος για δουλειά, όταν οι αγωνιστικές δραστηριότητες επανεκκινήσουν, καθώς μετά από τους 3 πρώτους αγώνες της σεζόν, η Hyundai έχει συγκεντρώσει αρκετά δεδομένα για την περαιτέρω εξέλιξη του αυτοκινήτου.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου