top icon
WRC

Ο Ogier και το κίνητρο της παρουσίας του Loeb στην Πορτογαλία

Ο Sebastien Ogier προετοιμάζεται για τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Πορτογαλίας, όπου πάντως δε θεωρεί πως ο ίδιος και ο συνονόματός του Loeb, θα κυριαρχήσουν όπως στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Οι πληροφορίες που υπήρχαν πριν από μερικές εβδομάδες επιβεβαιώθηκαν, με τους δύο μεγάλους Seb του WRC να ετοιμάζονται για τη δεύτερη φετινή τους συμμετοχή, έχοντας ως “πεδίο βολής” το χωμάτινο Ράλλυ Πορτογαλίας στις 19-22 Μαΐου.

Ενδεικτικό των καλών σχέσεων που έχουν πια οι δύο οδηγοί, είναι το γεγονός ότι λίγες ημέρες πριν από τις επίσημες ανακοινώσεις σχετικά με την παρουσία των δύο μεγάλων Γάλλων στην Πορτογαλία, ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής πείραζε τον μεγαλύτερης ηλικίας, 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή στα social media, ζητώντας από τον Loeb να αποκαλύψει την συμμετοχή του στο Ράλλυ Πορτογαλίας.

Συγκεκριμένα, ο Loeb είχε αναφέρει μέσω twitter: “Όταν κοιτάζεις τον μήνα που έρχεται: Ένας αγώνας DTM, Extreme E, Rally-Raid και ίσως κάτι ακόμη…”.

Τότε, ο Ogier του είχε απαντήσει με φανερά χιουμοριστική και καλοπροαίρετη διάθεση: “Έλα Seb, μην είσαι ντροπαλός… ανακοίνωσε πως θα είναι το Ράλλυ Πορτογαλίας! Για να διασκεδάσεις λίγο”.

Δείτε τα tweets

Sebastien Ogier: Η ευγενής άμιλλα με Loeb και η αλλαγή δεδομένων

Όπως ήταν αναμενόμενο λόγω της δυναμικής τους, η δεύτερη μάχη των δύο Seb έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον ενόψει του 4ου γύρου της φετινής σεζόν.

Αν και ο Ogier δεν περιμένει η κατάσταση στην Πορτογαλία να είναι αντίστοιχη με εκείνη στο Μόντε Κάρλο, αφού θεωρεί πως οι δυο τους δε θα κυριαρχήσουν, παραδέχεται πως η συμμετοχή του Loeb αποτελεί σαφώς ένα επιπλέον κίνητρο.

“Πάντοτε απολάμβανα τις μάχες μαζί του”, δήλωσε στο DirtFish ο Sebastien Ogier. “Είχαμε ορισμένες ωραίες μάχες κατά τη διάρκεια της καριέρας μας. Είναι ωραίο να βλέπεις πόσο ενθουσιασμένοι είναι οι φίλοι του σπορ για αυτό”.

Sebastien Ogier Portrait 01

Σχετικά με το… παιχνίδι μέσω social media πριν από μερικές εβδομάδες, ο 38χρονος οδηγός πρόσθεσε: “Ασφαλώς, γνώριζα πως υπήρχε καλή πιθανότητα να έρθει, οπότε τον πείραζα λίγο στο διαδίκτυο, ώστε να τον κάνω να το ανακοινώσει.

“Τώρα είμαστε και οι δύο εδώ, πίσω στο αυτοκίνητο για την Πορτογαλία”.

Βέβαια, ο Sebastien Ogier γνωρίζει καλά πως τα δεδομένα στην Πορτογαλία θα είναι πολύ διαφορετικά και για αυτό, δεν θεωρεί πως θα έχουμε επανάληψη της κυριαρχίας των δύο.

“Πραγματικά ευελπιστώ να μπορούμε και οι δύο να παλέψουμε στις πρώτες θέσεις”, ανέφερε σχετικά ο Γάλλος. “Αλλά ας πούμε πως η δομή και οι παράμετροι έχουν μεγάλη διαφορά, οπότε δεν περιμένω να κυριαρχήσουμε όπως κάναμε στο Μόντε.

“Ελπίζω να εμπλακούμε στη μάχη των πρώτων θέσεων και να έχουμε έναν ωραίο αγώνα. Υπάρχει επίσης και ο Dani (Sordo), οπότε στο τέλος της ημέρας θα είναι παρόντες αρκετοί οδηγοί από όλες τις γενιές”.

Ogier-Veillas Monte 22 02

Αν και φύσει ανταγωνιστικός οδηγός, ο Ogier δείχνει στην πράξη πως πλέον έχει μια πιο “οικουμενική προσέγγιση” στις συμμετοχές του, ενώ εντύπωση μας προκαλεί το γεγονός ότι μιλάει για τους δύο Seb σε πρώτο πληθυντικό, σαν να είναι ενιαία αγωνιστική οντότητα, η οποία φυσικά θα προσδώσει τεράστια δυναμική στο επερχόμενο Ράλλυ Πορτογαλίας.

Επίσης, η αναφορά του στον επίσης πολύπειρο Dani Sordo δεν είναι τυχαία, αφού ο Ισπανός θα κάνει πρεμιέρα με το Hyundai i20 N Rally1, έχοντας καλή σειρά εκκίνησης κατά την πρώτη ημέρα εφόσον δεν υπάρχει βροχή, ως 12ος στο δρόμο.

Με το “καθάρισμα” της αγωνιστικής γραμμής να παίζει σημαντικό ρόλο στους χωμάτινους αγώνες, τα πρώτα αυτοκίνητα έχουν μειονέκτημα σε σύγκριση με εκείνα που ακολουθούν, κάτι που τόσο ο Ogier όσο και ο Loeb γνωρίζουν καλά, αφού επί σειρά ετών ηγούνταν στις βαθμολογίες και είχαν αυτόν τον ρόλο.

Στην Πορτογαλία, οι Sebastien Loeb-Isabelle Galmiche (Ford Puma Rally1) θα ξεκινούν 4οι, ενώ οι Sebastien Ogier-Benjamin Veillas (Toyota GR Yaris Rally1) θα αποτελούν την 8η διέλευση κατά την πρώτη ημέρα, έχοντας θεωρητικά εξαιρετική σειρά εκκίνησης, όπως και οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1), που θα τους ακολουθούν.

Ο Sebastien Ogier, που είναι πολυνίκης στο Ράλλυ Πορτογαλίας μαζί με τον Markku Alen, έχοντας αμφότεροι από 5 νίκες, θέλει να μείνει “μόνος στο θρόνο”, ενώ παράλληλα είναι δεδομένο πως δεν έχει χάσει το ανταγωνιστικό του πνεύμα.

Ενδιαφέρον, αλλά και ενδεικτική της συνολικής του νοοτροπίας πλέον, έχει η τοποθέτησή του για το πρόσφατο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, όπου θυμίζουμε πως βρισκόταν επικεφαλής μέχρι την προτελευταία ειδική διαδρομή, όταν είχε κλατάρισμα που πρακτικά του στέρησε τη νίκη.

Ogier-Veillas Monte 22 01

“Όλοι γνωρίζουμε πως πρόκειται για το ράλλυ που μου αρέσει περισσότερο να κερδίσω”, σχολίασε ο Ogier για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο. “Προφανώς, υπήρχε απογοήτευση που χάθηκε με αυτόν τον τρόπο, γιατί σκέφτηκα πως είχα κάνει τη δουλειά.

“Αυτό συνέβη από κάτι που δε μπορούσα πραγματικά να ελέγξω και στο τέλος το έχασα. Σίγουρα ήταν απογοητευτικό.

“Όμως από την άλλη, ήταν μια εξαιρετική επίδοση και από εκείνον. Στο τέλος άξιζε επίσης τη νίκη”.

Παράλληλα, ο Ogier ανέφερε πως η τύχη παίζει πάντοτε το ρόλο της, κάνοντας μνεία στο πρόσφατο Ράλλυ Monza, όπου είχε επαφή σε σικέιν που ευτυχώς για τον ίδιο, δε στοίχισε.

“Αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Κάποιες φορές χρειάζεσαι λίγη τύχη για να κερδίσεις, όλοι το γνωρίζουμε αυτό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

“Στο περσινό Ράλλυ Monza, όλα θα μπορούσα να έχουν πάει λάθος για εμένα. Είχα λίγο την τύχη με το μέρος μου, όταν ακούμπησα το σικέιν. Στο Μόντε, δεν την είχα”.

Μετά από διάλειμμα τριών μηνών, αλλά μόλις δύο αγώνων από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το κίνητρο του Ogier, ο οποίος θυμίζουμε πως ακολουθεί επιλεκτικό πρόγραμμα, πιθανότατα 5 αγώνων φέτος με την Toyota, έχει επανέλθει.

Rally Portugal PET Toyota GR Yaris Rally1 Ogier

Τις προηγούμενες ημέρες, ο Γάλλος έκανε δοκιμές με το Toyota GR Yaris Rally1 σε χώμα και σύμφωνα με πληροφορίες έμεινε πολύ ευχαριστημένος

“Ίσως τις προηγούμενες δύο σεζόν, οι δοκιμές να ήταν λίγο, όχι βαρετές αλλά ενοχλητικές, έστω και αν είχα υψηλό (αγωνιστικό) κίνητρο”, ανέφερε στο ίδιο Μέσο ο Ogier, ο οποίος δεν κρύβει την αγωνία του για το αν θα είναι άμεσα ανταγωνιστικός.

“Δεν είχα ιδιαίτερο κίνητρο να βρεθώ εκεί. Τώρα μπορώ να πω  ότι έχω μεγαλύτερο κίνητρο γιατί πέρασε καιρός και υπάρχουν πολλά νέα πράγματα να μάθω.

“Πράγματι, αισθάνομαι σαν να έχει περάσει πολύ καιρός τώρα, από το Μόντε. Όμως από την άλλη, αυτό είναι πρόβλημα για τους τωρινούς οδηγούς. Έχουν κάνει μόνο δύο αγώνες σε αυτό το χρονικό κενό.

“Θα είναι επίσης ο πρώτος χωμάτινος αγώνας, οπότε υπό αυτή την έννοια ελπίζω πως δε θα βρίσκομαι πολύ πίσω, όσον αφορά στην ανακάλυψη νέων καταστάσεων.

“Όμως σίγουρα, έχεις πάντοτε το ερωτηματικό: θα είμαι “σε φόρμα” όπως ήμουν;”

Sebastien Ogier 2022 01

Τέλος, μετά από την πρώτη του συμμετοχή σε αγώνα του WEC , ο Ogier παραδέχθηκε πως δεν αλλάζει με τίποτα την αίσθηση των ράλλυ.

“Γνωρίζω πως αυτή την αίσθηση, την αδρεναλίνη, δεν τα βρίσκεις πουθενά”, πρόσθεσε. “Ασφαλώς έχω μια νέα πρόκληση τώρα με τους αγώνες αντοχής και πραγματικά εκτιμώ την οδήγηση του αυτοκινήτου. Είναι μια καλή εμπειρία και κάτι νέο.

“Αλλά όπως περίμενα, δεν υπάρχει τίποτα κοντά στα ράλλυ. Τα ράλλυ είναι πραγματικά το σπορ που φέρνει την πιο ακραία αίσθηση πίσω από το τιμόνι”.

Photos: M-Sport Ford, Toyota Gazoo Racing, Sebastien Ogier

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ