top icon
Αγώνες

Πλήρες πρόγραμμα για τον Takamoto Katsuta με Toyota Yaris WRC το 2021

Για την πρώτη του πλήρη σεζόν με Toyota Yaris WRC ετοιμάζεται ο Takamoto Katsuta, που θα είναι οδηγός του Toyota Gazoo Racing  WRC Challenge Program και το 2021, με συνοδηγό τον Dan Barritt και “μέντορα” τον Juho Hanninen.

Ανακοινώσεων συνέχεια για την Toyota, η οποία έπειτα από τη γνωστοποίηση πως επικεφαλής της ομάδας στο WRC τίθεται ο Jari Matti Latvala, επισημοποίησε και τη συμμετοχή του Takamoto Katsuta με πλήρες πρόγραμμα στο επερχόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Takamoto Katsuta-Dan Barritt

Αυτή η εξέλιξη έρχεται ως λογική συνέχεια της πορείας του Katsuta τα τελευταία χρόνια. Ο Ιάπωνας οδηγός έκανε πρεμιέρα με το Toyota Yaris WRC στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κατά τη διάρκεια του Ράλλυ Γερμανίας 2019, ενώ το 2020 έλαβε μέρος σε 5 από τους 7 αγώνες (Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Εσθονία, Σαρδηνία, Μόντσα). Στο Ράλλυ Εσθονίας, η ταχύτητά του ήταν ενθαρρυντική, ενώ ολοκλήρωσε τη σεζόν, πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην Power Stage του Ράλλυ Monza. Καλύτερό του αποτέλεσμα μέχρι στιγμής, είναι η 7η θέση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Dan Barritt

Το 2021, ο “Taka” θα αγωνιστεί σε όλους τους αγώνες με Toyota Yaris WRC, έχοντας ως συνοδηγό τον Βρετανό Dan Barritt. Παράλληλα, το ρόλο του rally coach ανέλαβε ο δοκιμαστής της Toyota, Juho Hanninen. Η συνεργασία με τον 27χρονο Ιάπωνα δεν είναι νέα, αφού ο Hanninen υπήρξε συνοδηγός του κατά τη διάρκεια δοκιμών, αλλά και μέλος route-note crew.

Takamoto Katsuta

Ποιος είναι:

Ο Takamoto Katsuta γεννήθηκε στις 17 Μαρτίου 1993, στο Aichi της Ιαπωνίας. Έλαβε μέρος για πρώτη φορά σε αγώνα καρτ σε ηλικία 12 ετών, ενώ σε ηλικία 18 ετών κέρδισε το Formula Challenge Japan (FCJ). Σε ηλικία 20 ετών, τερμάτισε δεύτερος στην F3 Series, ενώ από το 2014 αγωνίστηκε στην F3, κερδίζοντας παράλληλα την πρώτη νίκη του νίκη στα ράλλυ, στο πλαίσιο της κλάσης JN5 στο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιαπωνίας.

Στο WRC, ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο του WRC 2 στο Ράλλυ Σαρδηνίας 2017, ενώ το 2018 επικράτησε στην ίδια κατηγορία στο Ράλλυ Σουηδίας. To 2019 κατέκτησε τη νίκη στο WRC2 στο Ράλλυ Χιλής, ενώ επικράτησε σε δύο αγώνες του φινλανδικού πρωταθλήματος, προτού συμμετάσχει στα Ράλλυ Γερμανίας και Ισπανίας με Toyota Yaris WRC. To 2020 έλαβε μέρος σε 5 από τους 7 αγώνες (Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Εσθονία, Σαρδηνία, Μόντσα), έχοντας ως καλύτερο αποτέλεσμα την 7η θέση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο.

Δηλώσεις:

Takamoto Katsuta: “Ήταν μια πολύ δύσκολη σεζόν για όλους και δεν ήταν εύκολο να μάθουμε όπως συνήθως, όμως οι επιδόσεις και η οδήγησή μου βελτιώθηκαν από την αρχή του χρόνου. Ασφαλώς, τα αποτελέσματα δεν ήρθαν αλλά υπήρξαν ορισμένες καλές ειδικές διαδρομές και έχω καλύτερη κατανόηση των συνθηκών και του στησίματος του αυτοκινήτου. Ήταν μια καλή εμπειρία και η αυτοπεποίθησή μου είναι υψηλότερη από παλιά. Για ακόμη μια φορά: Ευχαριστώ στην Toyota Gazoo Racing για αυτή την ιδιαίτερη ευκαιρία. Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ και να πετύχω καλά αποτελέσματα στους αγώνες που έχω αυτοπεποίθηση όσον αφορά στις ειδικές διαδρομές.

“Επίσης είμαι χαρούμενος που θα εργαστώ πιο στενά με τον Juho την επόμενη χρονιά: Τον γνωρίζω πολύ καλά και έχω κάνει δοκιμές μαζί του, ενώ έχω βρεθεί και δίπλα του στο αυτοκίνητο. Είναι πολύ καλός οδηγός, έχει μεγάλη εμπειρία και κατανοεί πολύ καλά το αυτοκίνητο. Είμαι βέβαιος πως θα γίνω καλύτερος οδηγός χάρη στις συμβουλές του”.

Juho Hanninen

Juho Hanninen: “Είμαι πραγματικά χαρούμενος που βλέπω πόσο βελτιώθηκε ο Takamoto φέτος. Στο τέλος δεν υπήρξαν πολλοί αγώνες όμως αν κοιτάξουμε, για παράδειγμα, την ταχύτητα στην Εσθονία και μετά, ειδικά στον τελευταίο αγώνα στη Monza, είμαι υπερήφανος για τον τρόπο με τον οποίο επέστρεψε σε δύσκολες συνθήκες με πραγματικά καλούς χρόνους.

“Η ταχύτητά του βελτιώθηκε πολύ μέσα στη χρονιά και του χρόνου νομίζω ότι θα είναι πιο εύκολο για εκείνον: Θα βρίσκεται πιο συχνά στο αυτοκίνητο και υπάρχουν αρκετά νέα ράλλυ, που θα κάνουν την κατάσταση πιο ισότιμη για εκείνον σε σύγκριση με άλλους οδηγούς. Ανυπομονώ να βρεθώ μαζί του σε κάθε αγώνα, να συνεργαστούμε πιο στενά και να τον βοηθήσω με το στήσιμο του αυτοκινήτου, όπως κάναμε ήδη με τις δοκιμές για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο την περασμένη εβδομάδα. Υπάρχουν πολλά σημεία που μπορούμε και πρέπει να εργαστούμε, όμως είμαι πεπεισμένος ότι θα πετύχει ορισμένα καλά αποτελέσματα”.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ