Αγώνες WRC

Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας: Επικεφαλής ο Sordo μετά από 4 ε.δ.

Με 2 ταχύτερους χρόνους σε 4 ειδικές διαδρομές, ο Dani Sordo βρίσκεται επικεφαλής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, εμπρός από τους Teemu Suninen και Sebastien Ogier.

Το Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, 6ος γύρος του φετινού WRC, ξεκίνησε σήμερα το πρωί, με το πρώτο loop ειδικών διαδρομών να περιλαμβάνει 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, μήκους 67,72 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Ειδικά η πρώτη από τις δύο ειδικές (Tempio Pausania), θεωρούνταν ιδιαίτερα δύσκολη από τους οδηγούς, αφού ήταν αρκετά σκληρή και ιδιαίτερα στενή, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει περιθώριο λάθους.

Dani Sordo

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου loop, στην κορυφή της κατάταξης βρίσκονται οι Dani Sordo-Carlos Del Barrio (Hyundai i20 Coupe WRC). Οι Ισπανοί επωφελήθηκαν από την καλή σειρά εκκίνησης στις ειδικές διαδρομές 2 και 4, σημειώνοντας σε αμφότερες τις περιπτώσεις τον ταχύτερο χρόνο. Στην τελευταία ειδική διαδρομή του loop, ο Sordo σημείωσε έναν εξαιρετικό χρόνο, όντας κατά 9,4'' ταχύτερος από τον δεύτερο, Thierry Neuville, περνώντας στην πρώτη θέση της κατάταξης.

Teemu Suninen

Μέχρι την 3η ειδική διαδρομή, επικεφαλής ήταν οι Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta WRC), που πέτυχαν έναν εντυπωσιακό χρόνο στην εναρκτήρια και πολύ δύσκολη ειδική διαδρομή, έχοντας διαφορά 12,4'' από τους δεύτερους. Στη συνέχεια, ο Suninen παρέμεινε ανάμεσα στους ταχύτερους οδηγούς του αγώνα, ολοκληρώνοντας το πρώτο loop με διαφορά 7,5'' από τον Sordo.  Στην τρίτη θέση, με διαφορά 18,6'' από την κορυφή, βρίσκονται οι Sebastien Ogier-Julien Ingrassia (Toyota Yaris WRC), που προσπάθησαν να μείνουν μακριά από προβλήματα. Στην 4η θέση, ακολουθούν οι Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota Yaris WRC), οι οποίοι απέχουν 24,7'' από τους πρωτοπόρους, έχοντας σημειώσει έναν ταχύτερο χρόνο.

Sebastien Ogier

Στην 5η θέση φιγουράρουν οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι έχουν διαφορά 29,3'' από τους Ισπανούς teammates τους, με τον Βέλγο να δηλώνει πως το αυτοκίνητό του δεν απέδιδε όπως θα έπρεπε στην 1η και 3η ειδική διαδρομή. Την εξάδα συμπληρώνουν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota Yaris WRC), που είχαν μικρή έξοδο στη 2η ειδική διαδρομή, χάνοντας χρόνο, χωρίς περαιτέρω συνέπειες.

Μυστήριο περιβάλλει τις επιδόσεις των Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι από την αρχή του αγώνα χάνουν σταθερά χρόνο, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει γίνει γνωστή η αιτία, αφού ο Εσθονός δεν έχει μιλήσει σε κανένα Stop ειδικής διαδρομής, ενώ οι άνθρωποι της Hyundai αναφέρουν πως δε γνωρίζουν ποιο είναι το πρόβλημα, μέχρις ότου να δουν το αυτοκίνητο. Ακόμη, στη 2η ειδική διαδρομή εγκατέλειψαν, με πρόβλημα πιθανότατα στον κινητήρα οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Ford Fiesta WRC), οι οποίοι είχαν σημειώσει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή του αγώνα. Επιπλέον, εκτός αγώνα τέθηκαν προσωρινά οι Takamoto Katsuta-Dan Barritt (Toyota Yaris WRC), που είχαν έξοδο στην 4η ειδική διαδρομή.

Sardinia Results Midday 1

Αυτή τη στιγμή, τα πρώτα αυτοκίνητα κατευθύνονται προς το Algherο για το μεσημεριανό σέρβις, ενώ η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας θα ολοκληρωθεί με δύο ειδικές διαδρομές, μήκους 27,53 χιλιομέτρων.

Πρόγραμμα, ωράριο, συμμετοχές, ζωντανή ενημέρωση και χρόνους κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου