top icon
Αγώνες

Ράλλυ Κορσικής: Αλλαγή σκηνικού!

Ο Thierry Neuville έκανε το μεγάλο comeback περνώντας στην κορυφή της κατάταξης του Ράλλυ Κορσικής, την ώρα που οι Sebastien Ogier και Kris Meeke “χτυπήθηκαν” από μηχανικά προβλήματα.

Και ενώ χθες όλα έδειχναν ότι ο αγώνας θα εξελισσόταν σε μονομαχία των Kris Meeke και Sebastien Ogier, η κατάσταση άλλαξε άρδην στη σημερινή δεύτερη ημέρα του αγώνα με τον Thierry Neuville να βρίσκεται στο τέλος της επικεφαλής της κατάταξης! Ο Βέλγος ξεκίνησε εντυπωσιακά το σημερινό σκέλος και στο πρώτο πέρασμα από την ε.δ. των 48 χλμ. έδειξε ότι δεν πρόκειται να τα παρατήσει και να περιοριστεί στην 3η θέση. Ο χρόνος του ήταν εντυπωσιακός και τον επανέφερε στο παιχνίδι “με το καλημέρα”. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, όμως, η μοίρα επιφύλασσε άσχημο παιχνίδι στους αντιπάλους του. Αρχικά, ήταν ο Kris Meeke που στη δεύτερη από τις τέσσερις συνολικά ε.δ. του σκέλους, είδε το Citroen C3 του να παραδίδει το πνεύμα. Ο Βρετανός προδόθηκε από τον κινητήρα του ενώ είχε τερματίσει τη 2η ε.δ., και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μη καταφέρνοντας να ολοκληρώσει την εξαιρετική του εμφάνιση στις γαλλικές ειδικές. Σε εκείνο το σημείο, ο μαινόμενος Neuville είχε περάσει στην κορυφή και μάλιστα με μικρή διαφορά από τρίτο πλέον Ogier.

Ο Γάλλος τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής έπρεπε και ήθελε να απαντήσει και το κατάφερε στην 3η ε.δ. όταν και ψαλίδισε τη διαφορά του από τον Neuville, όντας έτοιμος να αρπάξει την πρωτοπορία στην 4η και τελευταία ε.δ. της ημέρας. Όμως, ένα πρόβλημα με τα υδραυλικά του Fiesta είχε σαν αποτέλεσμα να μη λειτουργεί το μεσαίο διαφορικό (το αυτοκίνητο ήταν ουσιαστικά πισωκίνητο) αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων, με τον Γάλλο να αλλάζει σχέσεις από τον επιλογέα στο κεντρικό τούνελ του Ford. Με αυτόν τον τρόπο, έχασε περισσότερα από 30 δλ. και εκτός δραματικών αλλαγών αύριο, την ευκαιρία να διεκδικήσει την νίκη. Ο Ogier ήταν εκτός ρυθμού στις δύο πρώτες ε.δ. και μετά το ενδιάμεσο σέρβις εμφανίστηκε καλύτερος, όταν και προχώρησε σε μία σειρά από αλλαγές στο στήσιμο του Fiesta. Κάτι που βοήθησε, αλλά εν τέλει χωρίς αντίκτυπο μετά το μηχανικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Αντίθετα, ο Neuville εμφανίστηκε μεταμορφωμένος με χθες, σημείωσε κορυφαίους χρόνους και δικαίως βρέθηκε στην κορυφή. Με δύο ειδικές να απομένουν αύριο, ο Βέλγος έχει και πάλι τη νίκη στα χέρια του, όπως σε Μόντε και Σουηδία. Θα τριτώσει το κακό ή θα σπάσει η γκίνια; Αύριο θα δείξει…

Πιο πίσω, ο Dani Sordo κατάφερε με τη σταθερότητα που τον διακρίνει να ανέβει στην 3η θέση της γενικής. Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai βελτίωσε τις επιδόσεις του, αν και δεν έκρυψε ότι αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει! Με το πρόβλημα του Ogier μπορεί να μείωσε τη διαφορά του από τη δεύτερη θέση, αλλά αν ο Γάλλος δεν έχει κάποιο πρόβλημα ή δεν κάνει λάθος, δύσκολα ο Sordo θα τον προσπεράσει. Ο Ισπανός περισσότερο πρέπει να ανησυχεί για τους Jari Matti Latvala και Craig Breen που ακολουθούν. Ο Φινλανδός μετά από μία σειρά αλλαγών που έκανε στο Toyota Yaris WRC βελτίωσε αισθητά τις επιδόσεις του και σκαρφάλωσε τέταρτος και η διαφορά του από τον Sordo του επιτρέπει να διεκδικήσει αύριο μία θέση στο βάθρο. Σε αυτή τη μάχη, όμως, παραμένει ο Craig Breen με το Citroen C3 WRC που μπορεί να έχασε έδαφος έναντι του Sordo σε σχέση με χθες, όπως και τη θέση του από τον Latvala, αλλά αυτό δεν αναιρεί τους καλούς χρόνους που πραγματοποίησε και σήμερα. Και όλα αυτά την ίδια ώρα που ο ομόσταυλος του Stephane Lefebvre απογοήτευσε, αφού εγκατέλειψε μετά από έξοδο.

Την πρώτη εξάδα κλείνει ο Hayden Paddon με το i20 WRC, ο οποίος και προσπαθεί να αποκτήσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμπειρία στην άσφαλτο. Τέλος αξίζει να σημειώσουμε τις πολύ καλές επιδόσεις του Juho Hanninen που επέστρεψε στον αγώνα υπό καθεστώς Rally2 και έκανε χρόνους τετράδας με το Yaris WRC, δείχνοντας και αυτός με τη σειρά του μεταμορφωμένος. Στο WRC2, o Andreas Mikkelsen εξακολουθεί να είναι πρώτος με διαφορά οδηγώντας το εργοστασιακό Skoda Fabia R5, αν και η έκφραση του στο τέλος των ειδικών μαρτυρά ότι δεν το απολαμβάνει όσο θα ήθελε, αφού θα προτιμούσε να βρίσκεται σε ένα WRCar…

Η αυριανή τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει μόλις δύο ειδικές, αλλά με την μία εκ αυτών να έχει μήκος μεγαλύτερο των 50 χλμ.! Είναι αυτό αρκετό να αλλάξει και πάλι τις ισορροπίες; Ο Neuville θα αντέξει την πίεση και θα καταφέρει να σημειώσει την πρώτη του φετινή νίκη; Ερωτήματα που θα απαντηθούν σε μερικές ώρες από τώρα._Π.Τ.

Κατάταξη

1.

5

T. NEUVILLE

2:44:10.2

   

2.

1

S. OGIER

2:44:49.1

+38.9

+38.9

3.

6

D. SORDO

2:45:07.9

+18.8

+57.7

4.

10

J. LATVALA

2:45:19.6

+11.7

+1:09.4

5.

8

C. BREEN

2:45:22.4

+2.8

+1:12.2

6.

4

H. PADDON

2:45:54.0

+31.6

+1:43.8

7.

32

A. MIKKELSEN

2:50:31.9

+4:37.9

+6:21.7

8.

34

T. SUNINEN

2:51:39.8

+1:07.9

+7:29.6

9.

84

S. SARRAZIN

2:51:57.0

+17.2

+7:46.8

10.

44

Y. ROSSEL

2:54:06.7

+2:09.7

+9:56.5

Διαβάστε τις εξελίξεις της πρώτης μέρας εδώ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ