Αγώνες WRC

Συνέντευξη: O Thierry Neuville μιλάει στους 4Τ για τη νέα χρονιά στο WRC και τη λύση συνεργασίας με τον Nicolas Gilsoul

Ο Thierry Neuville μίλησε για την επερχόμενη σεζόν στο WRC, για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τις πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης, την εμπλοκή του με crosscars και την λύση της συνεργασίας με τον Nicolas Gilsoul. 

Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη του WRC με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις 21-24 Ιανουαρίου και αμέσως μετά την ανακοίνωση αλλαγής συνοδηγού, καθώς o Nicolas Gilsoul θα αντικατασταθεί από τον Martin Wydaeghe, ο Thierry Neuville παραχώρησε συνέντευξη στο www.4troxoi.gr, απαντώντας σε όλα όσα τον ρωτήσαμε.

Διαβάστε τι ανέφερε για τις δοκιμές εξέλιξης του Hyundai i20 Coupe WRC, για την πρώτη του επαφή με τα νέα ελαστικά της Pirelli, για το σημείο-κλειδί ως προς τη νίκη στο Μόντε, αλλά και για την αλλαγή συνοδηγού μετά από 10 χρόνια, λίγο πριν από την έναρξη του Πρωταθλήματος.

Thierry Neuville

Πώς αξιολογείτε την εξέλιξη του i20 Coupe WRC κατά το χειμερινό διάλειμμα; Σε ποιους τομείς εστιάσατε;

Τhierry Neuville: “Το χειμερινό διάλειμμα ήταν πολύ μικρό, οπότε δεν υπήρχε χρόνος για μεγάλες εξελίξεις. Ακόμη και έτσι, η ομάδα μας εργάστηκε σκληρά σε μια μικρή χρονική περίοδο, για να φέρει ορισμένα νέα στοιχεία που θα προσφέρουν καλύτερη αίσθηση με το αυτοκίνητο και θα βελτιώσουν την απόδοσή του σε συγκεκριμένες συνθήκες. Έγιναν συνολικές βελτιώσεις, που δεν αποτελούν πραγματικές αλλαγές αφού έτσι και αλλιώς δεν υπήρχε χρόνο να ομολογκαριστεί κάτι νέο”.

Επίσης, πήρατε μια πρώτη γεύση από τα νέα ελαστικά, καθώς η Pirelli αντικαθιστά τη Michelin ως μοναδικός προμηθευτής της κορυφαίας κατηγορίας. Πώς είναι η γνώμη σου για τα νέα ελαστικά;

Τhierry Neuville: “Μετά από τόσα χρόνια με τη Michelin, να βρίσκεσαι με Pirelli είναι μια νέα εμπειρία. Γενικά, ένα ελαστικό είναι ένα ελαστικό, όμως ένιωσα αμέσως άνετα με τα Pirelli και σε γενικές γραμμές έμεινα αρκετά ικανοποιημένος”.

Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul

Πέρυσι κερδίσατε πειστικά το Ράλλυ Μόντε Κάρλο και υποθέτουμε πως αυτός είναι ο στόχος και για φέτος. Εκτός από την επιλογή ελαστικών που είναι πάντοτε σημαντική, ποιο θα είναι το πιο σημαντικό “σημείο-κλειδί” για τη νίκη στο φετινό Μόντε;

Τhierry Neuville: “Θα εξαρτηθεί για ακόμη μια φορά από τις συνθήκες. Ασφαλώς, όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες, η επιλογή ελαστικών είναι πραγματικά σημαντική. Όμως, στις πρόσφατες εκδοχές του Μόντε Κάρλο είδαμε πως και η συνολική απόδοση παίζει ρόλο, αφού οι διαφορές στο τέλος ήταν πολύ μικρές. Όλοι είναι πολύ ανταγωνιστικοί”.

Βρίσκεσαι ανάμεσα στα φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου Οδηγών, κάτι που προς το παρόν δεν έχει έρθει λόγω μικρών λεπτομερειών. Αυτό το γεγονός, προσδίδει επιπλέον πίεση στην προσπάθεια; Θα επιφέρει κάποια αλλαγή στη στρατηγική σου ενόψει 2021;

Τhierry Neuville: “Επιπλέον πίεση όχι. Είναι ένας στόχος που κυνηγάμε πολύ καιρό και δεν έχουμε επιτύχει. Δε θα τα παρατήσουμε, αυτό είναι δεδομένο, ενώ παράλληλα θα πιέσω πολύ τον εαυτό μου, για να βελτιωθώ στους τομείς που πρέπει να υπάρξει βελτίωση. Επίσης, ελπίζουμε πως τα μικρά τεχνικά προβλήματα που είχαμε πέρυσι με το αυτοκίνητο θα έχουν διαγραφεί και θα μπορέσουμε να παλέψουμε για το Πρωτάθλημα Οδηγών ως το τέλος”.

Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul

Πριν από λίγες ώρες ανακοινώθηκε η λήξη της συνεργασίας με τον Nicolas Gilsoul. Θα ήθελες να κάνεις κάποιο σχόλιο επ' αυτού;

Τhierry Neuville: “Δεν μπορέσαμε να φτάσουμε σε συμφωνία με τον Nicolas για αυτή τη νέα σεζόν, οπότε αποφασίσαμε να σταματήσουμε τη συνεργασία μας. Έχουμε εξαιρετικές αναμνήσεις μαζί και θέλω να τον ευχαριστήσω για τη δουλειά που έκανε τα τελευταία δέκα χρόνια. Τώρα είναι η στιγμή να εστιάσουμε στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και εργαζόμαστε σκληρά με τον Martin (Wydaeghe) ώστε να είμαστε έτοιμοι, αν και θα είναι ένας πολύ απαιτητικός αγώνας και για τους δυο μας”.

Έχεις σημαντική εμπλοκή με τα crosscars. Συμφωνείς πως αυτά τα οχήματα αποτελούν την ιδανική πλατφόρμα για νέους οδηγούς, ώστε να εισέλθουν στον κόσμο των ράλλυ;

Τhierry Neuville: “Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες, όμως τα crosscars ξεχωρίζουν σαφώς λόγω του συνδυασμού κόστους, ευχαρίστησης και εκμάθησης. Είναι σίγουρα η πιο προσβάσιμη κατηγορία, ενώ μπορείς να οδηγείς από ηλικία 13 ετών. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για νέους, ώστε να μπουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με αποδεκτό προϋπολογισμό. Είμαι πεπεισμένος πως έχει λαμπρό μέλλον και απολαμβάνω το χρόνο που περνώ, ώστε να βοηθήσω στην εξέλιξη της κατηγορίας και των πρωταθλημάτων”.

Lifelive Crosscar

Πρόσφατα ανακοινώθηκε πως το FIA Rally Star θα λάβει χώρα με LifeLive crosscars. Πώς αισθάνεσαι για αυτή τη νέα συνεργασία;

“Τα παιδιά στο εργαστήριο έκαναν καταπληκτική δουλειά και καταφέραμε να κερδίσουμε τους δυο τελευταίους “διαγωνισμούς” της FIA, το Junior Academy Trophy και το FIA Rally Star (διαβάστε περισσότερα εδώ). Ειδικά αυτό, είναι μια απίστευτη ευκαιρία για όποιον φίλο των αγώνων θέλει να μπει στα ράλλυ παγκοσμίως, ώστε να επιλεχθεί από τη FIA μέσα από ένα πολύ απαιτητικό και πλήρες πρόγραμμα ανίχνευσης.

“Η Lifelive θα συμμετάσχει μόνο στην αρχή, όπου πολλά ταλέντα θα δείξουν τις ικανότητές τους, σε δύο ημέρες σε κάθε ήπειρο. Στο τέλος, ορισμένοι θα επιλεχθούν και αυτό θα είναι μια ευκαιρία για νέους, χάρη στη FIA, ώστε να εισέλθουν στα ράλλυ χωρίς να υπάρχει ανάγκη για δικό τους μπάτζετ. Αυτά τα παιδιά θα έχουν πολλές πιθανότητες να γίνουν επαγγελματίες οδηγοί ράλλυ”.

Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική Ειδική Διαδρομή σε άσφαλτο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου