top icon
WRC

Thierry Neuville: Πρόστιμο και αποκλεισμός ενός αγώνα με αναστολή

Ο Thierry Neuville έλαβε πρόστιμο 2.500 ευρώ για κίνηση με υπερβολική ταχύτητα σε απλή διαδρομή του Ράλλυ Εσθονίας και αποκλεισμό ενός αγώνα με αναστολή, αν επαναλάβει το παράπτωμα εντός της χρονιάς.

Μετά από την ολοκλήρωση του Ράλλυ Εσθονίας, όπου νικητές αναδείχθηκαν οι Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen , o Thierry Neuville έλαβε από τους αγωνοδίκες πρόστιμο και ποινή αποκλεισμού ενός αγώνα με αναστολή, για παράβαση των άρθρων  34.3.1 του Αθλητικού Κώδικα της FIA για το WRC και των άρθρων 12.2.1.c, 12.2.1.d, 12.2.1.f, 12.2.1.h του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα της FIA.

Η ποινή του Neuville

Υπενθυμίζουμε, πως οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe τερμάτισαν στην 3η θέση του Ράλλυ Εσθονίας, με το εργοστασιακό Hyundai i20 Coupe WRC.

Ενώ όλα έδειχναν πως θα μπορούσαν να διεκδικήσουν και τη δεύτερη θέση από τους teammates τους, Craig Breen-Paul Nagle, εντέλει αυτό δεν κατέστη εφικτό.

Η προσπάθειά των Βέλγων έγινε πιο δύσκολη όταν έλαβαν ποινή 10 δευτερολέπτων πριν από την εκκίνηση της 23ης και προτελευταίας ειδικής διαδρομής του αγώνα, επειδή καθυστέρησαν κατά ένα λεπτό στον Σταθμό Ελέγχου Χρόνου (Σ.Ε.Χ.), λόγω τεχνικού προβλήματος στο αυτοκίνητο.

Θέλοντας να καλύψει το χαμένο έδαφος από την καθυστέρηση, o Neuville ανιχνεύθηκε να κινείται με 190 χλμ./ώρα στην απλή διαδρομή προς την Ε.Δ.23, σε σημείο που το όριο ταχύτητας ήταν 90 χλμ./ώρα.

Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe

Καθώς το προβλεπόμενο όριο είχε ξεπεραστεί κατά περισσότερο από 100%, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να δοθεί πρόστιμο 2.500 στον Thierry Neuville, ανεξάρτητα από το πρόστιμο που θα τους επιβληθεί από τον Αλυτάρχη.

Παράλληλα, εφόσον ο Neuville διαπράξει ανάλογη παράβαση εντός του 2021, ξεπερνώντας το όριο ταχύτητας κατά 30% και πάνω, τότε θα λάβει ποινή αποκλεισμού ενός αγώνα.

Στη διαδικασία, παρόντες ήταν οι  Thierry Neuville, Martijn Wydaeghe και ο team manager της Hyundai Motorsport, Alain Penasse, που στο Ράλλυ Εσθονίας είχε για τελευταία φορά τα συγκεκριμένα καθήκοντα, καθώς αποχωρεί από την ομάδα .

Κατά την απολογία τους, οι Neuville-Wydaeghe δήλωσαν πως “λόγω τεχνικών προβλημάτων στο αυτοκίνητο, έφτασαν με αργοπορία στο TC23. Καθώς πάλευαν για μια θέση στο βάθρο δεν μπόρεσαν να αποφύγουν την κίνηση με υπερβολική ταχύτητα, ώστε να μην καθυστερήσουν στο TC23”.

Παράλληλα, το βελγικό δίδυμο τόνισε πως εκείνη τη στιγμή, στο δρόμο δεν υπήρχαν άλλα αυτοκίνητα.

Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Rally Estonia)

Στην απόφαση των Αγωνοδικών αναφέρεται:

“Η υπερβολική ταχύτητα είναι σοβαρή παράβαση των προαναφερθέντων άρθρων του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα της FIA.

“Σε αυτή την περίπτωση, η ταχύτητα που καταγράφηκε ήταν περισσότερο από 100% μεγαλύτερη του ορίου ταχύτητας και η απουσία κίνησης δε μπορεί να ληφθεί υπ’ όψιν ως ελαφρυντικό.

“Η FIA προωθεί διαρκώς την Οδική Ασφάλεια μέσω της εκστρατείας “FIA Action for Road Safety”. Επιπλέον, το “Υπακούστε στα Όρια Ταχύτητας” είναι από τους Χρυσούς Κανόνες της FIA. Η ασφάλεια παραμένει πρόκληση-κλειδί και η FIA έχει δεσμευθεί να κάνει ότι είναι δυνατό, για βελτίωση της συμπεριφοράς των οδηγών”.

Οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe έχουν δικαίωμα ένστασης κατά της απόφασης.

Στα συνημμένα αρχεία μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την απόφαση των Αγωνοδικών του Ράλλυ Εσθονίας.

Photo: Hyundai Motorsport

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ