Αγώνες WRC

Tour de Corse 2η ημέρα: O Latvala επικεφαλής

Ο Latvala προηγείται με βραχεία κεφαλή του Evans, τοποθετώντας στην κορυφή το VW Polo WRC, ενώ οι καιρικές συνθήκες στο Ράλλυ Γαλλίας είναι πλέον καλύτερες.

Όσο τα πράγματα βελτιώνονται από πλευράς καιρού, οι συσχετισμοί στο WRC επανέρχονται στην τάξη, με τους γνωστούς πρωταγωνιστές των ειδικών διαδρομών να επανακάμπτουν: O Ogier κέρδισε την πρώτη του ειδική διαδρομή, αν και έτσι όπως έχουν τα πράγματα οι φιλοδοξίες του δεν φαίνεται να μπορούν να φτάσουν μακρύτερα από έναν απλό τερματισμό, εκτός δεκάδας. Ο Γάλλος τρις παγκόσμιος πρωταθλητής είχε μια πολύ άτυχη πρώτη ημέρα, με ένα κλαταρισμένο ελαστικό κι αργότερα ένα πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στον αντίποδα βρίσκεται ο team-mate του διοπτροφόρος Latvala, που βρίσκεται πλέον επικεφαλής, έστω και με ελάχιστη διαφορά από τον Evans. Ο δεύτερος, έκπληξη του αγώνα και λόγω καιρού, έχασε χρόνο στην πέμπτη ειδική διαδρομή και είδε τον Jari-Matti να τον πλησιάζει στα 1,7 δευτερόλεπτα. Στην αμέσως επόμενη και αυτή η μικρή διαφορά εξανεμίστηκε, με αποτέλεσμα να βρεθεί δεύτερος στην προσωρινή γενική κατάταξη. Αξίζει να σημειωθεί η εκ νέου ακύρωση της ειδικής διαδρομής Casamozza-Ponte Leccia 2 (43,69 χλμ.) λόγω των κατολισθήσεων που άφησε πίσω της η κακοκαιρία της Παρασκευής. Την Κυριακή 4 Οκτωβρίου, που είναι και η τελευταία ημέρα του αγώνα, θα διεξαχθούν τρεις ειδικές διαδρομές. Αυτές θα κρίνουν και τον τελικό νικητή. Φαβορί είναι μεν ο Latvala, όμως το απρόβλεπτο του οδηγού και των συνθηκών είναι κάτι που κανείς δε μπορεί να αγνοήσει...

Τι έγινε την πρώτη ημέρα...

Οι κατακλυσμιαίες βροχές της πρώτης ημέρας μετέτρεψαν το Ράλλυ Γαλλίας σε μια σπαζοκεφαλιά για πολύ δυνατούς λύτες. Από το ξεκίνημα κιόλας της αγωνιστικής δράσης οι οδηγοί των αυτοκινήτων του WRC κατάλαβαν πως αντίπαλός τους δεν θα ήταν ο χρόνος, αλλά οι πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες. Οι δυνατές βροχές και οι πλημμύρες ανέτρεψαν το πρόγραμμα όλων των πληρωμάτων και των ομάδων τους, καθώς το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να προχωρούν με τις λιγότερες δυνατές απώλειες, προσπαθώντας να μείνουν αλώβητοι. Αξίζει να σημειωθεί η δεύτερη ειδική διαδρομή του αγώνα (Casamozza-Ponte Leccia 1 43,69 χλμ.) δεν διεξήχθη, αφού λόγω του καιρού τα πληρώματα δεν μπόρεσαν καν να φτάσουν σε αυτή. Με τη συμβολή των απροόπτων που επιφύλασσε ο καιρός, η προσωρινή κατάταξη την πρώτη ημέρα του αγώνα αποτέλεσε από μόνη της μια έκπληξη: Στην πρώτη θέση βρίσκονταν οι Evans-Barritt με το Ford Fiesta RS WRC της M-Sport World Rally Team και στη δεύτερη οι Abbring-Marshall με το i20 WRC της Hyundai Motorsport N.

 

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ

SS1 Plage du Liamone- Sarrola-Carcopino (29,12 χλμ.): Kubica 19:44.0

SS2 Casamozza-Ponte Leccia 1 (43,69 χλμ.): Δεν διεξήχθη

SS3 Francardo -Sermano 1 (36,43 χλμ.): Evans 26:48.5

SS4 Casamozza-Ponte Leccia 2 (43,69 χλμ.): Δεν διεξήχθη

SS5 Francardo-Sermano 2 (36,43 χλμ): Latvala 26:50.5

SS6 Muracciole-Col de Sorba (48,46 χλμ.): Ogier 28:14.2

 

ΤΟUR DE CORSE

ΜΕΤΑ ΤΗΝ 6Η Ε.Δ.

ΟΙ ΔΕΚΑ ΠΡΩΤΟΙ

1 LATVALA

2 EVANS +2.0

3 MIKKELSEN +30.8

4 MEEKE +53.6

5 ABBRING +1:00.1

6 OSTBERG +1:05.7

7 PADDON +1:25.5

8 BOUFFIER +1:37.2

9 SARRAZIN +1:51.6

10 TANAK +1:53.9

 

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '80;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου