Ο Sebastien Ogier δεν έχει κρύψει τη δυσαρέσκεια του σε Κορσική και Αργεντινή για το Citroen C3 WRC, ζητώντας άμεσα αλλαγές από την γαλλική ομάδα.

Μετά τις δύο νίκες σε Μόντε Κάρλο και Μεξικό, ο Sebastien Ogier και η Citroen δυσκολεύτηκαν σε Κορσική και Αργεντινή, παρά το γεγονός ότι ο Γάλλος έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής κατάφερε και στις δύο περιπτώσεις να τερματίσει στο βάθρο και να παραμείνει στο κυνήγι του τίτλου. Ο Ogier, πλέον, θεωρεί ότι αλλαγές πρέπει να γίνουν άμεσα για να έχουν ελπίδες για να κατακτήσει το Πρωτάθλημα. “Ξέρω ότι έχουμε διαπιστώσει κάποια προβλήματα με το αυτοκίνητο, τα οποία χρειάζεται χρόνος για να λύσουμε. Από την πλευρά μου πιέζω την ομάδα να έχουμε τις λύσεις το συντομότερο δυνατό.” Στο ερώτημα ποιες θα είναι αυτές, ο ίδιος είπε αφοπλιστικά: “Δεν έχω ιδέα! Δεν μπορώ να σας πω ακριβώς, αφού είναι σε αρκετά σημεία, όπως το πλαίσιο και τα διαφορικά. Και τα δύο! Χρειαζόμαστε την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Βλέπουμε τις άλλες ομάδες να προχωρούν και αν θέλουμε να έχουμε ελπίδες για να διεκδικήσουμε τον τίτλο θα πρέπει να πρέπει να τις ακολουθήσουμε. Έχουμε ιδέες για το τι πρέπει να γίνει. Έχουμε τονίσει τι πρέπει να αλλαχθεί, αλλά χρειάζεται χρόνος και δεν είναι εύκολο. Πρέπει να πιέσουμε την ομάδα και να είμαστε όσο το δυνατόν καλύτεροι στον επόμενο αγώνα. Σίγουρα, είμαι ικανοποιημένος από τη συγκομιδή βαθμών, αφού είναι πολλοί περισσότεροι από όσους περίμενα. Αλλά όχι όμως και από την ταχύτητα μας. Σε πολλές ειδικές δεν μπορούσαμε να βρούμε ρυθμό και ειδικά στο πρώτο σκέλος που ήταν ιδιαίτερα γλιστερές οι επιφάνειες. Αυτό μεταφράζεται σε πολύ δουλειά από εμάς.

Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Pierre Boudar, αισθάνεται πλέον την πίεση του Ogier και τονίζει ότι η εξέλιξη του αυτοκινήτου είναι συνεχής, με τελευταίο παράδειγμα την αλλαγή προμηθευτή αμορτισέρ, αφού πλέον τα C3 χρησιμοποιούν Reiger αντί για Ohlins στο χώμα. “Η μάχη είναι αδυσώπητη και όλες οι ομάδες βελτιώνουν τα αυτοκίνητα τους. Είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος με τον Seb, αναφορικά με την εξέλιξη που πρέπει να κάνουμε. Σίγουρα, μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε, αλλά υπάρχει μία διαδικασία. Πρέπει να σχεδιάσουμε, να δημιουργήσουμε πρωτότυπα, να δοκιμάσουμε, να πειραματιστούμε, να εξετάσουμε την αξιοπιστία και εν συνεχεία να ομολογκάρουμε. Αυτή είναι μία χρονοβόρα διαδικασία. Παρόλα αυτά, συμφωνώ με τον Seb. Προσπαθούμε να φέρουμε τη νέα εξέλιξη όσο πιο γρήγορα γίνεται. Είναι ανυπόμονος και χαίρομαι για αυτό! Η δική του πίεση αποτελεί ώθηση για εμάς, έτσι ώστε να δουλέψουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται”.

Όπως ο Ogier ανέφερε, το πρόβλημα του C3 ήταν στις γλιστερές επιφάνειες. Και με δεδομένο ότι στη Χιλή οι συνθήκες αναμένεται να είναι αντίστοιχες, το ερώτημα είναι αν έχουν βρει λύσεις για να βελτιώσουν σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα την πρόσφυση του αυτοκινήτου. “Έχουμε καταλάβει τι είναι λάθος και ίσως να είναι διαφορετικά στη Χιλή”, είπε ο Boudar και συνέχισε: “Θα κάνουμε ότι καλύτερο για να διαθέσουμε ένα καλύτερο αυτοκίνητο και στους δύο οδηγούς μας στη Χιλή. Σίγουρα, δεν είμαι είμαστε ευχαριστημένοι, αφού το αυτοκίνητο δεν είναι όπως επιθυμεί, και του ζητάμε συγγνώμη.”_Π.Τ.