Αγώνες WRC

WRC: Αλλάζει ημερομηνία η Τουρκία - πράσινο φως για Ypres

Το Ράλλυ Τουρκίας αναμένεται να ανακοινώσει την αλλαγή ημερομηνίας του, με τη μετάθεση μία εβδομάδα νωρίτερα να βοηθά στην ένταξη και του Ράλλυ Ypres Βελγίου στο φετινό πρωτάθλημα.

Οι εξελίξεις που εδώ και αρκετές ημέρες περιμέναμε φαίνεται πως θα έρθουν αύριο, όταν σύμφωνα με πληροφορίες του DirtFish, το Ράλλυ Τουρκίας θα ανακοινώσει την αλλαγή ημερομηνίας διεξαγωγής του, βοηθώντας έτσι και την διοργάνωση του Ράλλυ Ypres Βελγίου.

Με βάση το πρόσφατα αναθεωρημένο πρόγραμμα του WRC, το Ράλλυ Τουρκίας επρόκειτο να διεξαχθεί στις 25-27 Σεπτεμβρίου. Αυτό, καθιστούσε αδύνατη την ένταξη του Ράλλυ Ypres Βελγίου, που προγραμματίζεται για τις 2-4 Οκτωβρίου, καθώς οι ομάδες δε θα προλάβαιναν να μεταφέρουν τον εξοπλισμό τους. Για να γίνει εφικτή η είσοδος του βελγικού αγώνα στο θεσμό, η μετακίνηση του τουρκικού αγώνα μία εβδομάδα νωρίτερα και συγκεκριμένα στις 17-20 Σεπτεμβρίου, κρίθηκε απαραίτητη. Αυτές οι εξελίξεις, βάζουν φρένο και στις φήμες σύμφωνα με τις οποίες, η διοργάνωση του φετινού Ράλλυ Τουρκίας ήταν πολύ δύσκολη, μεταξύ άλλων και για οικονομικούς λόγους.  Εντέλει, όλα δείχνουν πως ο αγώνας θα διεξαχθεί κανονικά, έχοντας ως επίκεντρο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, τη Μαρμαρίδα.

Εφόσον η αλλαγή ημερομηνίας του Ράλλυ Τουρκίας επιβεβαιωθεί, επιτρέποντας την ένταξη του Ράλλυ Ypres για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, τότε η επανεκκίνηση του θεσμού θα είναι δυναμική, αφού σε έναν μήνα θα πραγματοποιηθούν 3 αγώνες.  Υπενθυμίζεται, πως η αρχή θα γίνει στις 4-6 Σεπτεμβρίου με το χωμάτινο Ράλλυ Εσθονίας, ενώ αν οι πληροφορίες επαληθευτούν, η συνέχεια θα δοθεί με το χωμάτινο Ράλλυ Τουρκίας στις 17-20 Σεπτεμβρίου, προτού ομάδες και πληρώματα ταξιδέψουν στο Βέλγιο για το Ράλλυ Ypres, στις 2-4 Οκτωβρίου.

Ypres Rally

Η συγκεκριμένη εξέλιξη, χαροποιεί κάθε φίλο του WRC, αφού οι πιθανότητες να διεξαχθούν περισσότεροι αγώνες φέτος, αυξάνονται. Επιπλέον, αναμένεται να χαροποιήσει και την Hyundai, αφού μετά το Ράλλυ Εσθονίας, που αποτελεί εντός έδρας αγώνα για τον Ott Tanak, στο θεσμό αναμένεται να ενταχθεί και ο εντός έδρας αγώνας του έτερου μόνιμου οδηγού της ομάδας, Thierry Neuville. Αντίθετα, η Toyota δε θα είναι πολύ ικανοποιημένη, αφού όπως είχε δηλώσει πριν από λίγες ημέρες και ο Tommi Makinen, αυτή η διαμόρφωση του προγράμματος δεν είναι 100% δίκαιη και θα ήταν προτιμότερη η ένταξη ενός αγώνα όπως το Ράλλυ Κροατίας.

Από την άλλη, ο επικεφαλής της M-Sport, Richard Millener, σχολίασε στο DirtFish αναφορικά με τις εξελίξεις: "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα έχουμε την ευκαιρία να αγωνιστούμε ξανά σε αυτούς τους αγώνες - σαν εταιρεία, χρειαζόμαστε να κάνουμε αγώνες αυτή τη στιγμή. Την ίδια στιγμή, η διαδικασία μεταφοράς από την Τουρκία στην Ypres θα είναι μια πρόκληση. Θα πρέπει να βρούμε τρόπο να το κάνουμε να δουλέψει".

Από τη στιγμή που αυτή η εξέλιξη επιβεβαιωθεί, οι ομάδες θα προετοιμάσουν τα αυτοκίνητα δύο συνεχόμενες φορές μακριά από τα στρατηγεία τους, αρχικά μετά τον εσθονικό αγώνα με προορισμό την Τουρκία και έπειτα, μετατρέποντας τα αυτοκίνητα από χωμάτινα σε ασφάλτινα, ενόψει του Ράλλυ Ypres.

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της δεκαετίας του '70;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου