Αγώνες WRC

WRC: Αλλάζει το σύστημα της σειράς εκκίνησης

Μετά από αρκετές διαφωνίες, το σύστημα της σειράς εκκίνησης στο WRC αλλάζει ξανά, επιστρέφοντας σε αυτό που ίσχυε μέχρι πέρσι.

Το σύστημα της σειράς εκκίνησης που ισχύει φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, έχει προκαλέσει μία σειρά από αντιδράσεις και συζητήσεις, αναφορικά με το αν είναι δίκαιο ή όχι. Τη φετινή χρονιά, ο επικεφαλής της βαθμολογίας ξεκινάει πρώτος στις ειδικές διαδρομές για τις δύο πρώτες μέρες του αγώνα, και μόλις την τελευταία με αντίστροφη σειρά. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Sebastien Ogier, ο ταχύτερος συνήθως όλων, να έχει σημαντικό μειονέκτημα στους χωμάτινους αγώνες και να είναι σχεδόν αδύνατο να κερδίσει. Με αυτόν τον τρόπο, φέτος έξι διαφορετικοί οδηγοί έχουν καταφέρει να κερδίσουν έναν αγώνα του WRC, αυξάνοντας φυσικά το ενδιαφέρον στο θεσμό. Παρόλα αυτά, τα παράπονα του Ogier και της VW, αναφορικά με το κατά πόσο είναι δίκαιο αυτό το σύστημα, εισακούστηκαν από τους ανθρώπους της FIA, οι οποίοι τη νέα χρονιά θα ικανοποιήσουν την επιθυμία του Γάλλου Παγκόσμιου Πρωταθλητή και θα αλλάξουν το υπάρχον σύστημα.

Στην τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής Ράλλυ, αποφασίστηκε η αλλαγή του συστήματος, ισχύοντας ότι μέχρι και πέρσι. Εν ολίγοις, ο επικεφαλής της βαθμολογίας θα ανοίγει το δρόμο την πρώτη ημέρα του αγώνα, ενώ τις επόμενες δύο τα πληρώματα θα εκκινούν με αντίστροφη σειρά ανάλογα με την κατάταξη του πρώτου σκέλους. Αυτό, αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις, αφού οι υποστηρικτές του συστήματος που ίσχυε φέτος ήταν πολλοί. Η αλήθεια είναι πως όσο ενδιαφέρον και αν προκάλεσε το υπάρχον σύστημα, σίγουρα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί δίκαιο. Ο Ogier είναι ο ταχύτερος όλων, και σίγουρα δεν είναι σωστό να τιμωρείται αυτός που είναι καλύτερος όλων. Οι υπόλοιποι πρέπει να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους και να προσπαθήσουν να τον κερδίσουν επί ίσοις όροις.

Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι η επιτροπή Ράλλυ αποφάσισε να αλλάξει το σύστημα βαθμολόγησης στην Power Stage του εκάστοτε αγώνα, με τους πέντε πρώτους να κερδίζουν βαθμούς (5-4-3-2-1). Ακόμα, οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει για το FIA WRC Trophy, θεσμός στον οποίο θα συμμετέχουν αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC 2016, ενώ δεδομένη πρέπει να θεωρείται η συνέχιση της κατηγορίας WRC3. Όλα τα παραπάνω, μαζί με το πρόγραμμα του 2017, θα επιβεβαιωθούν και επίσημα στην επόμενη συνεδρίαση του Παγκοσμίου συμβουλίου της FIA στα τέλη του μήνα._Π.Τ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού Ράλλυ Μόντε Κάρλο;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου