Ο Malcolm Wilson λίγο πριν την έναρξη του Ράλλυ Μ. Βρετανίας, μίλησε σε βρετανικό φόρουμ και υποστήριξε με δηλώσεις του ότι το μέλλον της M-Sport στο WRC δεν είναι εξασφαλισμένο.

Λίγο πριν την έναρξη του Ράλλυ Μ. Βρετανίας, ο Malcolm Wilson έλαβε μέρος σε βρετανικό forum, όπου και μίλησε για τους αγώνες, αλλά και το μέλλον της M-Sport. Σε σχετική ερώτηση, ο ιδιοκτήτης της περσινής κατόχου των τίτλων Κατασκευαστών δεν έκρυψε ότι το μέλλον της ομάδας του δεν είναι εξασφαλισμένο στο WRC, και ακόμα δεν μπορεί να πει με σιγουριά αν θα λάβει μέρος στο θεσμό τη νέα χρονιά! Ο Wilson δήλωσε συγκεκριμένα: “Αυτή τη χρονική στιγμή δεν μπορώ να πω τίποτα με σιγουριά για το μέλλον. Τα τελευταία δύο χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για εμάς. Πλέον, πρέπει να δουλέψουμε και πάλι πολύ σκληρά για να προσελκύσουμε κάποιο χορηγό. Αυτού λείπουν γενικότερα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και όχι μόνο από το WRC. Ακόμα και στη Formula 1 υπάρχει αντίστοιχο πρόβλημα. Αυτή τη στιγμή επικεντρώνουμε την προσοχή μας στους τρεις εναπομείναντες αγώνες και θα δούμε στη συνέχεια τι θα γίνει. Για να μπορέσεις να ακολουθήσεις το WRC στην κορυφαία κατηγορία, πρέπει να έχεις τεράστιους πόρους. Και εμείς δεν παύουμε να είμαστε μία ιδιωτική ομάδα, και αυτό που πρέπει να σκεφτώ πάνω από όλα είναι η εταιρία μου και οι άνθρωποι της.

Ας μεταφράσουμε όμως τι σημαίνει η δήλωση του Βρετανού μάνατζερ. Με την αποχώρηση του Sebastien Ogier, και φυσικά πολύ περισσότερο μετά από αυτή της Red Bull από την M-Sport, ο Wilson επιστρέφει στις παλιές γνωστές πρακτικές. Από το 2012, όταν και αποχώρησε επίσημα η Ford, ο Βρετανός κάνει στο τέλος κάθε χρονιάς τις ίδιες δηλώσεις. Με την έλευση του Ogier και της Red Bull, έφυγε από πάνω του ένα σημαντικό μέρος της αγωνίας για την εξεύρεση χορηγών. Πλέον, με τον Γάλλο εκτός ομάδας πρέπει να βρει διαφορετικό τρόπο να τους προσελκύσει. Παράλληλα, ένα ακόμα πολύ σημαντικό στοιχείο το οποίο έχει “πληγώσει” την M-Sport, είναι η νέα κατηγορία των WRCars. Η νεότερη γενιά μπορεί να έχει εκτοξεύσει το ενδιαφέρον γύρω από το θεσμό, αλλά έχει... “βυθίσει” τις πωλήσεις σε ιδιωτικές ομάδες. Στο παρελθόν, ο Wilson είχε ένα σημαντικό έσοδο από την πώληση ή ενοικίαση αυτών των αυτοκινήτων, κάτι που σήμερα μοιάζει σχεδόν αδύνατο. Είναι χαρακτηριστικό, ότι τα τελευταία δύο χρόνια η M-Sport έχει πουλήσει μόλις δύο Fiesta WRC '17, ενώ είναι σχεδόν άγνωστος ο αριθμός των Fiesta WRC προηγούμενης γενιάς που έχουν αγοραστεί σε όλη τη υφήλιο...

Η άποψη μας είναι πω μπορεί ο Βρετανός να βρίσκεται σε δύσκολη θέση, αλλά σίγουρα θα βρει τον τρόπο να παραμείνει στο θεσμό. Δεν είναι μακριά οι δηλώσεις του Mark Rushbrook, managing director της Ford Perfomance Motorsport, ο οποίος μετά τα νέα της αποχώρησης του Ogier δήλωνε: “Θα δουλέψουμε μαζί με τους μακροχρόνιους συνεργάτες μας, όπως είναι η M-Sport, για να έχουμε την καλύτερη σύνθεση οδηγών το 2019. Και είμαι πεπεισμένος ότι θα έχουμε ένα πολύ ισχυρό πακέτο, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να φέρνουμε επιτυχίες. Κάτι που έχουμε ως στόχο μας σε όλες μας τις δραστηριότητες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.” Ο Wilson είναι ένας δαιμόνιος μάνατζερ, και σίγουρα είναι απογοητευμένος με το γεγονός ότι η Ford δεν αποφασίζει την επιστροφή της με πλήρη εμπλοκή. Αυτό, όμως, δεν αναιρεί ότι το WRC είναι η βιτρίνα της επιχείρησης του και η παραμονή της σε αυτή είναι επιβεβλημένη για την βιωσιμότητα της. Και αν οι πληροφορίες – φήμες αληθεύουν, η M-Sport και ο Malcolm Wilson δεν θα έχουν πρόβλημα να παραμείνουν στο θεσμό τα επόμενα χρόνια, επιστρέφοντας στα παλιά τους χρώματα, με την επωνυμία του Abu Dhabi να δεσπόζει στα Fiesta._Π.Τ.

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, πρώτου αγώνα του φετινού WRC;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά