Αγώνες WRC

WRC : Ciesla - Στόχος μας η επιστροφή σε Η.Π.Α. και Κίνα

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής του Promoter του WRC, Oliver Ciesla, παραδέχθηκε πως ο θεσμός πρέπει να επιστρέψει στις μεγάλες αγορές των Η.Π.Α. και της Κίνας, ώστε να προσελκύσει περισσότερους κατασκευαστές στο εγγύς μέλλον.

Ο Oliver Ciesla -που έχει ανακοινώσει πως τον ερχόμενο Αύγουστο θα αποχωρήσει από τη θέση που κατέχει αυτή τη στιγμή στον Promoter του WRC,- αναφέρθηκε στο μέλλον του θεσμού και συγκεκριμένα, στο εγχείρημα της προσέλκυσης περισσότερων ομάδων.  Σύμφωνα με τον Ciesla λοιπόν, πέραν της αναμενόμενης αλλαγής των κανονισμών και της εισαγωγής υβριδικής τεχνολογίας από το 2022, πολύ σημαντική θα είναι και η επιστροφή του WRC στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, όπως οι Η.Π.Α. και η Κίνα.

Μιλώντας στο Motorsport.com για τον τρόπο προσέλκυσης νέων κατασκευαστών, ο Ciesla ανέφερε: "Ένας τρόπος είναι να έχουμε αγώνα στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου, τις Η.Π.Α. και την Κίνα. Ο COVID-19 μας κράτησε πίσω, όμως αυτός είναι ο στόχος μας για το μέλλον. Θέλουμε να έχουμε αγώνες σε αυτές τις χώρες, ώστε να επεκτείνουμε την προβολή μας, καθώς και εκείνη των κατασκευαστών που έχουν αποφασίσει να επενδύσουν, συμμετέχοντας στο WRC".

Rally Olympus

Σημειώστε, πως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ δεν έχει βρεθεί ποτέ ταυτόχρονα, σε Η.Π.Α. και Κίνα. Στις Η.Π.Α. βρέθηκε για τελευταία φορά το 1988, με νικητές στο τελευταίο Ράλλυ Olympus τους Miki Biasion-Tiziano Siviero με Lancia Delta HF Integrale. Στην Κίνα, ταξίδεψε για μία και μοναδική φορά το 1999, όταν νικητές στον αγώνα που είχε επίκεντρο κοντά στο Πεκίνο, αναδείχθηκαν οι Didier Auriol-Denis Giraudet με Toyota Corolla WRC. Με βάση τον αρχικό προγραμματισμό, το Ράλλυ Κίνας ήταν να επιστρέψει στο θεσμό το 2016, ωστόσο ο αγώνας τελικά ακυρώθηκε.

Από εκεί και έπειτα, ο Ciesla θεωρεί πως η στροφή σε υβριδική τεχνολογία από το 2022, θα καταστήσει το WRC σε ελκυστική πρόταση, για πολλούς λόγους: "Η υβριδική τεχνολογία σίγουρα αποτελεί έναν λόγο ώστε να υπάρξουν κατασκευαστές που θα μπουν στο WRC. Όμως πρόκειται για μέρος ενός μεγαλύτερου project. Έχουμε τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο και την πιο θεαματική παραγωγή, από πλευράς βίντεο. Ακόμη, έχουμε μια πολύ χρήσιμη πλατφόρμα για τους κατασκευαστές οχημάτων, ελαστικών και καυσίμων, καθώς τους επιτρέπουν να αναπτύξουν νέα πράγματα και μετά να τα βάλουν στην αγορά αυτοκινήτου. Είμαστε μια πλατφόρμα έρευνας και ανάπτυξης για όλους. Εδώ μπορούν να γίνουν δοκιμές σε όλες τις συνθήκες: άμμος, πάγος, χιόνι, χώμα, άσφαλτος, ζέστη, κρύο. Αυτή η εμπειρία μεταφέρεται στα καθημερινά αυτοκίνητα".

Oliver Ciesla

Σχετικά με το κομμάτι που αφορά στην υβριδική τεχνολογία και την βιωσιμότητα, πρόσθεσε: "Η υβριδική τεχνολογία είναι ένα στοιχείο βιωσιμότητας, όμως ας πάμε παρακάτω. Αφού μιλάμε για βιωσιμότητα, πρέπει να μιλήσουμε και για το Service Park, για τον τρόπο που έχει δημιουργηθεί, καθώς και για τα φορτηγά που φτάνουν εκεί και την ενέργεια που χρησιμοποιούν".

Τέλος, ο Oliver Ciesla αναφέρθηκε ονομαστικά σε κατασκευαστές, οι οποίοι θα μπορούσαν να επιστρέψουν στο θεσμό: "Μια πράσινη οπτική θα μπορούσε να μας βοηθήσει να είμαστε πιο ελκυστικοί στο μέλλον. Να διατηρήσουμε τους υπάρχοντες κατασκευαστές και πιθανώς να προσθέσουμε τις Subaru, Volkswagen, Citroen, ή νέους όπως η Nissan".

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου