Αγώνες WRC

WRC: Δεν επιστρέφει η Subaru (;)

Οι πιθανότητες επιστροφής της Subaru στο WRC από το 2022 φαίνεται πως, με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, λιγοστεύουν.

Η Subaru αποτελεί διαχρονικά μια από τις εμβληματικές ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ και η επιστροφή της, αποτελεί διακαή πόθο για τους φίλους του σπορ. Με αφορμή τους νέους κανονισμούς που αναμένεται να ισχύσουν από το 2022, τα σενάρια περί επιστροφής της ιαπωνικής ομάδας στο θεσμό φούντωσαν. Μάλιστα, αρκετοί προχώρησαν και παραπέρα, “τοποθετώντας” επικεφαλής της ομάδας τον Petter Solberg, στα πρότυπα της συνεργασίας που έχει αναπτύξει η Toyota Gazoo Racing με τον Tommi Makinen.

Σύμφωνα με πληροφορίες όμως, το παραπάνω σενάριο δείχνει να απομακρύνεται. Οι κανονισμοί ενόψει 2022 δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, ενώ μεγάλο σκέλος αμφιβολιών αφορά στο κόστος των νέων αυτοκινήτων, καθώς και στον χρονικό ορίζοντα των επερχόμενων αλλαγών. Συγκεκριμένα, η διαχείριση από πλευράς FIA φαίνεται πως προκαλεί αβεβαιότητα στους ανθρώπους της Subaru. Παράλληλα, όσον αφορά στους κανονισμούς, δεν υφίσταται μια πλατφόρμα που θα εγγυάται σταθερότητα σε βάθος χρόνου, γεγονός που θα έδινε τα εχέγγυα σε έναν νέο κατασκευαστή να προχωρήσει στην μεγάλη επένδυση που επιβάλλει ένα τόσο σημαντικό εγχείρημα.

Subaru Impreza WRC

Από την πλευρά μας, προφανώς ευελπιστούμε αυτό να μην ισχύσει και η Subaru, να αποφασίσει τη μεγάλη επιστροφή στο WRC. Άλλωστε, η σχέση της με το θεσμό είναι αμοιβαία επωφελής, αφού η μεν Subaru αύξησε κατακόρυφα την αναγνωρισιμότητά της κατά τις δεκαετίες '90 και '00, ενώ παράλληλα το WRC απέκτησε σαφώς περισσότερους θιασώτες, ειδικά κατά την περίοδο παρουσίας του Colin McRae στην ομάδα.

Αν καλούμασταν να ποντάρουμε σε έναν παράγοντα, που θα μπορούσε να αντιστρέψει την κατάσταση και να επαναφέρει τη Subaru στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, αυτός ονομάζεται “Akio Toyoda”. Ο επικεφαλής της Toyota είναι παθιασμένος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, θιασώτης του WRC και θέλει να δει περισσότερες ιαπωνικές ομάδες στο θεσμό. Κρίσιμη λεπτομέρεια, αποτελεί το γεγονός πως η “πειθώ” του μπορεί να αυξηθεί, καθώς η Toyota κατέχει 20% από το μετοχικό κεφάλαιο της Subaru.

Η συνέχεια, αναμένεται με αγωνία και ευχόμαστε, με διαφορετική εξέλιξη...

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου