20 Ιουν 2019

WRC: Επιστροφή rotation;

Η FIA δεν έχει κάνει ακόμα γνωστό το πρόγραμμα της νέας χρονιάς για το WRC, με τις φήμες να θέλουν την Ομοσπονδία να εξετάζει το ενδεχόμενο να ενεργοποιήσει και πάλι το σύστημα του “rotation”.

Δεν είναι μυστικό, ότι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τα τελευταία χρόνια γνωρίζει σημαντική άνθηση, με όλο και περισσότερες χώρες να επιθυμούν, αλλά και να πιέζουν, για την ένταξη τους σε αυτό. Η επιθυμία της FIA, αλλά και των Κατασκευαστών, είναι ο θεσμός να αποκτήσει περισσότερο... “παγκόσμιο” χαρακτήρα, μειώνοντας τους αγώνες στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Ήδη, χώρες όπως η Ιαπωνία και η Αφρική με το Ράλλυ Σαφάρι, έχουν θέσει σοβαρή υποψηφιότητα να ενταχθούν στο πρόγραμμα της νέας χρονιάς.

Το παγκόσμιο συμβούλιο της Ομοσπονδίας, επιβεβαίωσε τις προηγούμενες μέρες ότι η κορυφαία κατηγορία του WRC θα διαθέτει ένα μέρος υβριδικής τεχνολογίας, ενώ γνωστοποίησε την ανανέωση και επιμήκυνση του συμβολαίου συνεργασίας της με την Media House, την εταιρία που έχει την ευθύνη προβολής του θεσμού. Όμως, αυτό που δεν επικύρωσε είναι το πρόγραμμα της νέας χρονιάς, το οποίο είναι ακόμα στα σκαριά.

Με δεδομένο ότι ο αριθμός των αγώνων δεν πρόκειται να μειωθεί, παραμένοντας τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον στους 14 συνολικά, πρέπει να εξεταστεί ποιοι αγώνες θα τεθούν εκτός. Με τη Σαρδηνία να γνωστοποιεί ότι ανανέωσε τη σύμβαση της με τον promoter για τα τρία επόμενα χρόνια, όλα δείχνουν ότι ένας εκ των Ράλλυ Κορσικής και Γερμανίας θα μείνει εκτός. Οι Γάλλοι από την πλευρά τους, εξετάζουν το ενδεχόμενο μεταφέρουν τον αγώνα στην ηπειρωτική Γαλλία, κάτι που σημαίνει ότι είναι πιθανό να μην συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα της νέας. Από την άλλη, σημαντικό πρόβλημα φέρεται να αντιμετωπίζει και το Ράλλυ Τουρκίας, λόγω της υποτίμησης της λίρας, γεγονός που επίσης καθιστά επισφαλή τη θέση της. Σε κάθε περίπτωση, όμως, το γεγονός ότι οι αγώνες εντός Ευρώπης θα μειωθούν στους 8 με 7, η FIA εξετάζει το σενάριο επανενεργοποίησης του “rotation”, με συγκεκριμένους αγώνες να εναλλάσσονται στο πρόγραμμα, μένοντας έναν χρόνο εκτός και επιστρέφοντας τον επόμενο. Κάτι που θα μπορούσε να λειτουργήσει και σε περιπτώσεις εκτός Ευρώπης, όπως για παράδειγμα με τα Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας και Αυστραλίας._Π.Τ.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες: