Αγώνες WRC

WRC: Ετοιμάζεται για το 2022 η M-Sport Ford

Σε επιβεβαίωση της πρόθεσης -τουλάχιστον- για παρουσία στο θεσμό και το 2022, όταν θα ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ προέβη δια της... τεθλασμένης, η M-Sport Ford.

Γράφουμε "δια της τεθλασμένης" καθώς η πρώτη επίσημη αναφορά από πλευράς M-Sport, ότι οι σχεδιαστές της ομάδας εργάζονται ήδη για τη δημιουργία ενός Ford Fiesta Rally1 ενόψει των νέων κανονισμών, έγινε ως μέρος μιας ανακοίνωσης που αφορά το λανσάρισμα του νέου eShop υποστήριξης πελατών. Συγκεκριμένα, η βρετανική ομάδα ανακοίνωσε πως αναμένεται να παρουσιάσει την Παρασκευή 7 Αυγούστου, το νέο eShop για υποστήριξη πελατών, αναφορικά με τα αγωνιστικά Bentley Continental GT3, Ford Fiesta MK II Rally2 (ή R5) και Ford Fiesta Rally4 (ή R2).

Υπενθυμίζουμε, πως με βάση τη νέα πυραμίδα της FIA οι κατηγορίες και ο χαρακτηρισμός των αγωνιστικών αυτοκινήτων διαφοροποιούνται. Η ολοκληρωμένη εικόνα θα υπάρξει το 2022, όταν και θα εγκαινιαστούν οι νέοι κανονισμοί στην κορυφαία κατηγορία του θεσμού, με βάση την οποία τα αυτοκίνητα -που θα μετονομαστούν από WRC σε Rally1- θα διαθέτουν υβριδικά κινητήρια σύνολα.

Rally Pyramid

Μέχρι στιγμής και με τη μορφή των νέων κανονισμών να μην έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, η παρουσία του M-Sport Ford ήταν αμφίβολη. Ο κύριος λόγος είναι το οικονομικό κόστος, για τη μείωση του οποίου έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες, ώστε αφενός να μη διακυβευτεί η παρουσία των υπαρχουσών ομάδων (Hyundai, Toyota, M-Sport) και αφετέρου, το WRC να προσελκύσει και άλλους κατασκευαστές. Αν και μέχρι στιγμής δεν υπήρχε καμία επίσημη τοποθέτηση από πλευράς M-Sport, η σημερινή ανακοίνωση έρχεται να ρίξει φως στο μυστήριο και να δώσει χαρά στους φίλους του σπορ. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, πέραν των ήδη ανανεωμένων Ford Fiesta MK II Rally2 και Ford Fiesta Rally4, "οι σχεδιαστές στο Dovenby Hall εργάζονται πάνω στο νέο Ford Fiesta Rally1 που προγραμματίζεται για το 2022".

Επιπλέον, στην ανακοίνωση αναμένεται πως στο εργοστάσιο της Κρακοβίας, έχει ξεκινήσει η εξέλιξη και του νέου Ford Fiesta Rally3. Υπενθυμίζουμε, πως με βάση τις νέες κατηγορίες της FIA, τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3 θα είναι κάτι σαν τετρακίνητες εκδόσεις των αυτοκινήτων προδιαγραφών Rally4, δηλαδή θα αποδίδουν 210 ίππους και θα διαθέτουν επιπλέον πίσω διαφορικό, ενώ στόχος είναι το κόστος τους να μην ξεπερνά τις 100.000 ευρώ.

Επιστρέφοντας στην παρουσία της M-Sport Ford στην κορυφαία κατηγορία του θεσμού, αν και επί της ουσίας η σημερινή επιβεβαίωση δεν συνιστά επίσημη ανακοίνωση, εντούτοις αποτελεί ενθαρρυντικό σημάδι όσον αφορά στις προθέσεις του Malcolm Wilson από το 2022, ανεξάρτητα από το βαθμό εμπλοκής της επίσημης Ford, στο εγχείρημα.

 

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου