Αγώνες WRC

WRC: Εξαιρετικά αμφίβολη η διεξαγωγή του Ράλλυ Ιαπωνίας – παραμένει στην εξίσωση το Ypres

Τα δεδομένα σχετικά με τη διαμόρφωση του προγράμματος στο φετινό WRC αλλάζουν διαρκώς, με τις νεότερες πληροφορίες να παρουσιάζουν ως απίθανη τη διοργάνωση του Ράλλυ Ιαπωνίας, ενώ το Ράλλυ Ypres συνεχίζει να θεωρείται υποψήφιο για ένταξη στο θεσμό.

Με βάση το υπάρχον πρόγραμμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, τελευταίος αγώνας της φετινής χρονιάς είναι το Ράλλυ Ιαπωνίας -που θα ήταν το πρώτο στο πλαίσιο του WRC από το 2010- στις 20-22 Νοεμβρίου. Παρόλα αυτά, η διοργάνωση του αγώνα στη χώρα της Άπω Ανατολής θεωρείται από αμφίβολη έως αδύνατη, προφανώς εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. Έτσι, οι πιθανότητες εισόδου του Ράλλυ Ypres Βελγίου, για το οποίο όπως σας είχαμε ενημερώσει, η ένταξη στο θεσμό στις αρχές Οκτωβρίου δε μπορεί να συμβεί για λόγους μεταφορών, έχουν αναπτερωθεί.

Πιο συγκεκριμένα, εφόσον ανακοινωθεί επισήμως η ακύρωση του φετινού Ράλλυ Ιαπωνίας, κάτι που αναμένεται να συμβεί σύντομα, οι πληροφορίες αναφέρουν πως το Ράλλυ Ypres Βελγίου, θα μπορούσε να μεταφερθεί στην ημερομηνία του ιαπωνικού αγώνα, ώστε να παραμείνει αμετάβλητος ο αριθμός των 8 αγώνων που έχουν προγραμματιστεί με τα νέα δεδομένα. Βέβαια, αυτό θα φέρει διαφοροποίηση στο σχεδιασμό που προβλέπει χρήση της πίστας του Spa-Francorchamps κατά τη δεύτερη ημέρα μαζί με αγώνα Rallycross, ωστόσο είναι βέβαιο ότι εφόσον οι Βέλγοι, που επιθυμούν διακαώς την ένταξη του ράλλυ στο WRC, λάβουν το πράσινο φως, θα βάλουν τα δυνατά τους ώστε τα πάντα να είναι στην εντέλεια.

Rally Ypres

Όσον αφορά στο Ράλλυ Ιαπωνίας, οι πιθανότητες διεξαγωγής του μειώθηκαν σε μεγάλο βαθμό ήδη από τον περασμένο Μάρτιο, όταν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο, αναβλήθηκαν για το 2021. Η συνέχεια των δυσκολιών, δόθηκε με την ακύρωση και του Grand Prix Ιαπωνίας, στο πλαίσιο της Formula 1, οπότε με τις υπάρχουσες συνθήκες, η διοργάνωση ενός παγκόσμιας εμβέλειας γεγονότος, είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Σχετικά με το Ράλλυ Ypres Βελγίου, το οποίο έχει προγραμματιστεί για τις 2-4 Οκτωβρίου, η διεξαγωγή του στη συγκεκριμένη ημερομηνία παραμένει πολύ δύσκολη, παρά τη μεταφορά του Ράλλυ Τουρκίας μία εβδομάδα νωρίτερα (18-20 Σεπτεμβρίου) από τον αρχικό προγραμματισμό. Ο λόγος αφορά στη μετακίνηση εξοπλισμού και ανθρώπων από την Τουρκία προς το Βέλγιο, αφού λόγω μορφολογίας, τα αυτοκίνητα θα πρέπει να μετατραπούν από χωμάτινα σε ασφάλτινα, ενώ υπάρχουν και περιορισμοί αφού για τους ταξιδιώτες θα υπάρχει και καραντίνα.

Τα νέα δεδομένα έφεραν την αντίδραση των ομάδων, αφού μεταξύ άλλων, πιθανή ένταξη του Ράλλυ Ypres στο Πρωτάθλημα, συνεπάγεται πραγματοποίηση 5 αγώνων σε χρονικό διάστημα 2 μηνών, με κενό δύο εβδομάδων για τον κάθε αγώνα. Συγκεκριμένα, η αρχή στο “οδοιπορικό” του WRC στην Ευρώπη θα γίνει με το Ράλλυ Εσθονίας (4-6 Σεπτεμβρίου), ενώ η συνέχεια θα δοθεί με το Ράλλυ Τουρκίας (18-20 Σεπτεμβρίου). Το ασφάλτινο Ράλλυ Γερμανίας έχει προγραμματιστεί για τις 15-17 Οκτωβρίου, ενώ το χωμάτινο Ράλλυ Ιταλίας, για τις 29 Οκτωβρίου-1 Νοεμβρίου. Όπως αντιλαμβάνεστε, η προσθήκη ακόμη ενός αγώνα στις 2-4 Οκτωβρίου, θα σήμαινε πως οι ομάδες θα επέστρεφαν ξανά στη βάση τους έπειτα από περισσότερους των 2 μηνών.

Σημειώστε, πως με τα νέα δεδομένα, αφού τα κρούσματα κορονοϊού αυξάνονται, ακόμη δεν είναι δεδομένη η διοργάνωση του Ράλλυ Γερμανίας, το οποίο προγραμματίζεται να είναι διήμερο και θα πραγματοποιηθεί εντός της στρατιωτικής περιοχής του Baumholder.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου