Αγώνες WRC

WRC: O Rovanpera μιλάει για πρώτη φορά ως οδηγός της Toyota

Με δηλώσεις του στο WRC, ο Kalle Rovanpera έκανε αναδρομή στο 2019, αναφέρθηκε στις πρώτες φετινές δοκιμές με το Yaris WRC και στους στόχους του για το 2020.

Θεωρείται ως ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα των τελευταίων ετών στο WRC και η βελτίωσή του, είναι ραγδαία. Σε ηλικία 19 ετών, ο Kalle Rovanpera αναδείχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο WRC2 Pro και μετά από σειρά εντυπωσιακών εμφανίσεων, έκανε το μεγάλο βήμα. Έτσι, το 2020 θα τον βρει στην ομάδα της Toyota Gazoo, δίπλα στους Sebastien Ogier και Elfyn Evans.

Ο νεαρός Φινλανδός μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC για τη νέα του ομάδα, τη νέα σεζόν, ενώ έκανε και αναδρομή στο 2019. Αναλυτικά είπε:

Για τις δοκιμές με το Toyota Yaris WRC: "Ήταν πραγματικά καλές, όπως ήλπιζα να είναι. Το Yaris είναι πραγματικά γρήγορα. Έχω πολλά να μάθω σχετικά με το αεροδυναμικό πακέτο και το κεντρικό διαφορικό. Ερχόμενος από το R5, υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να μάθω. Ανυπομονώ να κάνω περισσότερα με το αυτοκίνητο, όμως χρειάζομαι προσαρμογή. Οι μηχανικοί της ομάδας ήταν εξαιρετικοί, εργάστηκαν όλοι πολύ καλά και με βοήθησαν να εγκλιματιστώ."

Για το στόχο του ενόψει του 2020: "Δεν έχω ιδιαίτερους στόχους. Στην αρχή θέλω να μάθω το αυτοκίνητο και να είμαι ήρεμος στους πρώτους 4-5 αγώνες. Θέλω να δείξω την ταχύτητά μου και να είμαι ανταγωνιστικός. Θα χρειαστούμε εμπειρία, ωστόσο θέλω να είμαι γρήγορος προς το τέλος της σεζόν."

Για τα συναισθήματά του, καθώς είναι παγκόσμιος πρωταθλητής σε ηλικία 19 ετών: "Είναι ωραία. Η περασμένη σεζόν είχε πολλή πίεση. Δεν είναι πολύ ωραίο να θεωρούν όλοι ότι η κατάκτηση του πρωταθλήματος (WRC 2 Pro) θα είναι εύκολη. Δείξαμε την ταχύτητά μας το καλοκαίρι, όταν κερδίσαμε 4 συνεχόμενους αγώνες. Έκανα ένα μικρό λάθος στις σημειώσεις του Ράλλυ Γερμανίας, ωστόσο είναι καλύτερο που έγινε τότε, παρά με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Πέρασα δύο όμορφα χρόνια στη Skoda, είναι σαν εργοστασιακή ομάδα με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5. Αφήνω μια καλή ομάδα και πολλούς καλούς ανθρώπους."

Για τη δύσκολη εκκίνηση στο 2019: "Δεν ήταν πολύ καλή, όμως γνώριζα τους λόγους. Υπήρχαν πολλά πράγματα, αρχικά δικά μου λάθη και μετά ορισμένα θέματα λόγω αλλαγής ομάδας. Για παράδειγμα στην Κορσική, υπήρχαν προβλήματα με ορισμένα μηχανικά μέρη και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Ήξερα πως δεν είχα χάσει την ικανότητά μου, απλά ήταν μια σειρά από κακούς αγώνες στην αρχή της σεζόν, για λόγους που δεν μπορούσαμε να επηρεάσουμε."

Για το Ράλλυ Χιλής, που υπήρξε το σημείο καμπής της χρονιάς: "Στη Χιλή συμμετείχα για πρώτη φορά με την Toksport. Πραγματικά μου άρεσε, ήταν καλό για εμάς που κατακτήσαμε την πρώτη νίκη της χρονιάς και καλό για την Toksport επίσης. Μου αρέσει αυτή η ομάδα, είναι πραγματικοί επαγγελματίες."

Για το συναίσθημα της νίκης εντός έδρας, στο Ράλλυ Φινλανδίας: "Πολύ ωραίο! Υπήρχαν γρήγοροι οδηγοί με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5, όμως αντιμετώπισαν προβλήματα και εγώ είχα καθαρό αγώνα. Δεν πίεσα πολύ μετά τη δεύτερη ή τρίτη ειδική διαδρομή. Ήταν ωραίο που διασκέδασα στον αγώνα της πατρίδας μου, διασκέδασα στα άλματα και δεν πίεσα πολύ."

Από την πλευρά μας να συμπληρώσουμε, πως ο νεαρός Φινλανδός ετοιμάζεται πυρετωδώς για τη νέα χρονιά. Ήδη, πραγματοποίησε δοκιμές με την Toyota και το συνοδηγό του, Jonne Halttunen, στη Γαλλία ενόψει του Ράλλυ Μόντε Κάρλο και στη Φινλανδία ενόψει του Ράλλυ Σουηδίας.

Μάλιστα, για την καλύτερη προετοιμασία του ενόψει του σουηδικού αγώνα, αναμένεται να λάβει μέρος στις 16-18 Ιανουαρίου στο Ράλλυ Arctic -φινλανδικό αγώνα που παραδοσιακά συγκεντρώνει πολλές και καλές συμμετοχές,- με Toyota Yaris WRC. _Ν.Δ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου