Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ, Ott Tanak, πήρε θέση αναφορικά με τους νέους κανονισμούς του WRC, θεωρώντας τη μείωση του κόστους και τη στροφή σε πράσινη τεχνολογία, απαραίτητες.

Καθώς η δράση στο WRC έχει σταματήσει, μεγάλο μέρος της προσοχής των εμπλεκόμενων στο θεσμό εστιάζεται στους νέους κανονισμούς, οι οποίοι αναμένεται να τεθούν σε ισχύ από το 2022. Το σημαντικότερο διακύβευμα, αφορά στην υιοθέτηση υβριδικού κινητήριου συστήματος, ωστόσο σημαντικό ρόλο παίζουν και οι επιμέρους λεπτομέρειες, που θα καθορίσουν το κόστος, αλλά και την εικόνα των νέων αγωνιστικών στις ειδικές διαδρομές.

Μιλώντας στο DirtFish, που αποτελεί και προσωπικό του χορηγό, ο Ott Tanak φάνηκε θετικός στη χρήση "πράσινης τεχνολογίας". Παράλληλα, τόνισε την ανάγκη τα αυτοκίνητα να παραμείνουν κοντά στα σημερινά επίπεδα από πλευράς επιδόσεων, έχοντας όμως μικρότερο κόστος. Άλλωστε, όπως δήλωσε ο Εσθονός, η είσοδος περισσότερων ομάδων είναι πιο σημαντική από την ύπαρξη φανταχτερών αυτοκινήτων.

Αναλυτικά, ο Ott Tanak δήλωσε:

Για την απόδοση των νέων αυτοκινήτων: "Θα υπάρχει επιπλέον βάρος από τη μπαταρία και τα υβριδικά εξαρτήματα, όμως ο νέος κλωβός ασφαλείας και οι αλλαγές στο πλαίσιο, θα προσφέρουν μείωση στο βάρος."

Για τα σημεία από τα οποία θα μπορούσε να εξοικονομηθεί επιπλέον βάρος: "Σίγουρα υπάρχουν σημεία που θα μπορούσαμε να μειώσουμε περαιτέρω το βάρος. Ίσως θα μπορούσαμε να κάνουμε τα αυτοκίνητα πιο ελαφριά από όσο είναι τώρα και αυτό, θα τα έκανε πιο θεαματικά."

Tanak

Για το στοιχείο που πρέπει να διατηρηθεί από τα τωρινά αυτοκίνητα: "Αν τα αυτοκίνητα είναι πιο παιχνιδιάρικα, τότε θα είναι και πιο διασκεδαστικά. Είναι διασκεδαστικά τώρα, καθώς είναι ισχυρά από πλευράς κινητήρα, όμως η αεροδυναμική και η γεωμετρία είναι πολύ καλές και κάνουν τα αυτοκίνητα σταθερά και προβλέψιμα για τους οδηγούς. Αυτό μας δίνει αυτοπεποίθηση, κάτι που πρέπει να φροντίσουμε να διατηρηθεί."

Για την στροφή προς πιο "πράσινη" τεχνολογία: "Το υβριδικό κομμάτι είναι κάτι... Δεν ξέρω αν είμαστε οπαδοί του σε μεγάλο βαθμό, όμως δε μπορούμε να το αλλάξουμε. Το σπορ χρειάζεται πράσινη πλευρά και αυτή είναι η σωστή κατεύθυνση."

Για την ανάγκη μείωσης του κόστους: "Πρέπει να μειωθεί. Ο θεσμός είναι ακριβός για τις ομάδες με χαμηλότερο προϋπολογισμό και νομίζω πως είναι πιο σημαντικό να έχουμε περισσότερες ομάδες, παρά φανταχτερά αυτοκίνητα."

Για το αν η μείωση του κόστους συνεπάγεται χαμηλότερες επιδόσεις: "Ακόμη και αν ο προϋπολογισμός μειωθεί, μπορούμε να διατηρήσουμε την ταχύτητα των αυτοκινήτων. Εφόσον ο κινητήρας παραμείνει ίδιος, θα έχουμε την ίδια ισχύ οπότε μετά, χρειάζεται να διατηρήσουμε το βάρος σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα."

Για την επαναφορά του κιβωτίου 5 σχέσεων: "Δεν είμαι οπαδός του, αλλά είναι σημαντικό ώστε να διατηρηθούν ορισμένα κομμάτια της αεροδυναμικής. Το πιο σημαντικό είναι τα αυτοκίνητα να παραμείνουν γρήγορα. Τα αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC δε μπορούν να είναι στο επίπεδο των R5."

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 από το 1970 μέχρι σήμερα;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά