Αγώνες WRC

WRC: Ogier και Tanak καλούν για μείωση κόστους

Θέση αναφορικά με την κατεύθυνση των κανονισμών, αλλά και τη δομή των αγώνων με φόντο τη μείωση του κόστους, πήραν οι δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές Ράλλυ. 

Μπορεί από τα μέσα Μαρτίου να μην υπάρχει αγωνιστική δράση, ωστόσο οι εξελίξεις σχετικά με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ τρέχουν και μάλιστα σε... τριπλό ταμπλό. Σχετικά με το 2020, κανείς δε μπορεί να πει με σιγουριά ποιοι αγώνες θα διεξαχθούν ως το τέλος της σεζόν. Τόσο το Ράλλυ Φινλανδίας όσο και το Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας, ακυρώθηκαν, ενώ παράλληλα, ήδη έγινε γνωστό πως για το 2021, υπάρχουν σκέψεις για ημερολόγιο που θα περιλαμβάνει 12 αγώνες.

Καθώς οι συζητήσεις για τους κανονισμούς του 2022 έχουν ενταθεί και η λέξη “μπάτζετ” βρίσκεται στην ημερήσια διάταξη κάθε δραστηριότητας, θέση αναφορικά με αυτό πήραν οι Sebastien Ogier και Ott Tanak. Μιλώντας στο DirtFish, οι δύο Παγκόσμιοι Πρωταθλητές τάχθηκαν σαφώς υπέρ της μείωσης του κόστους, αφού πλέον τίθεται ακόμη και θέμα επιβίωσης του θεσμού.

Αν και το 2022 αναμένεται να έχει αποσυρθεί από το WRC, ο Ogier πήρε θέση για τους νέους κανονισμούς: “Πολλές παράμετροι αλλάζουν αυτή τη στιγμή, οπότε θα ήταν έξυπνο να ξαναμιλήσουμε για αυτό όταν θα γνωρίζουμε περισσότερα για τις επιπτώσεις της κρίσης. Δεν έχω παρακολουθήσει στενά τις εξελίξεις με τους κανονισμούς του 2022 καθώς δε θα βρίσκομαι εδώ. Όμως, ένα από τα βήματα που χρειάζονται, είναι τα αυτοκίνητα να γίνουν πιο φθηνά. Αν ρωτήσετε τους οδηγούς, πάντα θέλουν να έχουν αυτοκίνητα με τις καλύτερες επιδόσεις, όμως η αλήθεια είναι πως στο τέλος της ημέρας, εφόσον έχουμε αγωνιζόμενους και συγκρίσιμο υλικό, πάντα θα υπάρχει συναγωνισμός και μια όμορφη μάχη να παρακολουθήσουμε”.

Ο 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, αναφέρθηκε και στην ανάγκη διαφοροποίησης της δομής των αγώνων: “Επίσης αυτό είναι κάτι που πρέπει να δείτε. Ίσως πρέπει να γίνουν λίγο πιο μαζεμένοι. Νομίζω ότι αν υπάρχουν δύο εκτενείς αγωνιστικές ημέρες, θα είναι αρκετές, ώστε να μειωθεί ο χρόνος απουσίας της κάθε ομάδας από τη βάση της”.

Σε αντίστοιχο μήκος κύματος, κινούνται και οι απόψεις του Ott Tanak: “Όπως ανέφερε και ο Seb (Ogier), δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο, ο κανονισμός και το κόστος κίνησης του αυτοκινήτου. Υπάρχουν και άλλα θέματα, όπως η μεταφορά της ομάδας στους αγώνες ή η δομή των αγώνων, που θα μπορούσε να είναι πολύ πιο αποτελεσματική. Νομίζω ότι σήμερα οι άνθρωποι είναι τόσο ανυπόμονοι, που θέλουν κάτι το οποίο συμβαίνει τώρα, σε μικρό χρονικό διάστημα. Αν κάτι τραβήξει σε χρόνο, αρχίζει να γίνεται βαρετό. Νομίζω ότι η δομή των αγώνων δεν έχει αλλάξει για αρκετό καιρό, όμως υπάρχουν σημεία που θα μπορούσε να γίνει πιο αποτελεσματική”.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου