Αγώνες WRC

WRC: Οι διοργανωτές του Ράλλυ Ypres προχωρούν ανεξάρτητα από το Ράλλυ Τουρκίας

Ενώ βρισκόμαστε σε αναμονή οριστικών εξελίξεων σχετικά με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Τουρκίας, οι διοργανωτές του Ράλλυ Ypres Βελγίου συνεχίζουν την προετοιμασία τους έχοντας κατά νου δύο ενδεχόμενα, με το αισιόδοξο να περιλαμβάνει αγώνα στο πλαίσιο του WRC.

Όπως έχουμε αναφέρει εδώ και αρκετές ημέρες, η ενδεχόμενη είσοδος του Ράλλυ Ypres Βελγίου (2-4 Οκτωβρίου) στο WRC, είναι συνδεδεμένη με το Ράλλυ Τουρκίας (24-27 Σεπτεμβρίου) . Για να καταστεί εφικτό να προσμετρήσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ο βελγικός αγώνας, το ιδανικότερο σενάριο θα ήταν το τουρκικό ράλλυ να μεταφερθεί μια εβδομάδα νωρίτερα (17-20 Σεπτεμβρίου), ώστε να υπάρχει επαρκής χρόνος για τις μεταφορές από την Τουρκία προς το Βέλγιο.

Καθώς η κατάσταση σχετικά με τη διεξαγωγή (ή μη) του Ράλλυ Τουρκίας παραμένει αβέβαιη,  αφού η FIA και ο Promoter περιμένουν την οριστική απάντηση των Τούρκων το ταχύτερο δυνατό, οι Βέλγοι προετοιμάζονται για παν ενδεχόμενο. Επί του προκειμένου, συνεχίζουν κανονικά το σχεδιασμό του αγώνα που έχει ως επίκεντρο την πόλη Ypres, ώστε να είναι έτοιμοι είτε αυτός ενταχθεί τελικά στο WRC, είτε όχι, χωρίς να περιμένουν τα νεότερα από την Τουρκία.

Μιλώντας στο DirtFish, ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα και μάνατζερ της Hyundai, Alain Penasse αναφέρθηκε στο σχεδιασμό που υπάρχει από πλευράς των Βέλγων: “Τρέχουμε δύο σχέδια παράλληλα. Προετοιμαζόμαστε για ένα κανονικό Ράλλυ Ypres, έχοντας ήδη έτοιμο το road book, καθώς και για ένα Ράλλυ Ypres που θα προσμετρά στο WRC, το road book του οποίου ετοιμάζεται. Δε μπορούμε να περιμένουμε την απόφαση για το Ράλλυ Τουρκίας και να αρχίσουμε να εργαζόμαστε τότε".

Alain Penasse

Alain Penasse

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, εφόσον το Ράλλυ Ypres ενταχθεί στο WRC, θα έχει όπως συνηθίζεται, ως επίκεντρο την περίφημη πλατεία της Ypres, ενώ η τελευταία ημέρα θα έχει ως βάση την πίστα του Spa-Francorchamps, με δύο ειδικές διαδρομές που χρησιμοποιούνται στο Ράλλυ Boucles de Spa και την Power Stage, να διεξάγεται εντός της πίστας.

“Έχουμε 3 επιλογές για Power Stage”, πρόσθεσε ο Penasse. “Η πρώτη έχει μήκος 6 ή 7 χιλιόμετρα, η δεύτερη 9 ή 10 και η τρίτη, 13 ή 14 χιλιόμετρα. Υπάρχουν πολλοί καλοί δρόμοι να χρησιμοποιηθούν εντός και φυσικά, διάσημες στροφές όπως η Eau Rouge.

Neuville-Gilsoul

Φυσικά, το ενδεχόμενο ένταξης του Ράλλυ Ypres στο WRC, δεν αφήνει ασυγκίνητο τον τοπικό ήρωα και εκ των πρωταγωνιστών του θεσμού, Thierry Neuville, ο οποίος ανέφερε σχετικά: “Είμαι ενθουσιασμένος με το ενδεχόμενο, πραγματικά ανυπομονώ να αγωνιστώ μπροστά στους οπαδούς μου και στη χώρα μου. Όμως, η πρόκληση που παρέχει ο συγκεκριμένος αγώνας, είναι πιο συναρπαστική. Το Ράλλυ Ypres είναι ένα από τα πιο εξειδικευμένα ασφάλτινα ράλλυ στον κόσμο. Οι ταχύτητες είναι μεγάλες και αν βγεις από το δρόμο είσαι αμέσως στο χαντάκι και συνήθως, θα καταστρέψεις το αυτοκίνητό σου. Επίσης, θα είναι πιο ενδιαφέρον τον Οκτώβριο. Είχαμε πραγματικά καλό καιρό παλαιότερα κατά τον Οκτώβριο, όμως υπήρχαν και συνθήκες με μεγάλες εναλλαγές στην πρόσφυση. Θα ήθελα πραγματικά η Τουρκία να μεταφερθεί μία εβδομάδα νωρίτερα, ώστε να ενταχθεί στο πρωτάθλημα και το Ράλλυ Ypres”.

Οι οριστικές εξελίξεις αναμένονται σύντομα, ωστόσο για ακόμη μια φορά φαίνεται η δυσκολία των διοργανωτών του WRC στη λήψη αποφάσεων, αφού παρά την ανακοίνωση του ανανεωμένου προγράμματος, υπάρχουν ακόμη αρκετές αμφιβολίες για την τήρησή του.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου