Με το «1-2-3» στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις, η Hyundai και ο Thierry Neuville έχουν πλέον κάθε λόγο να αισιοδοξούν για την κατάκτηση του στέμματος στο WRC τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και σε εκείνο των οδηγών.
Η Hyundai «ήρθε» στο φετινό EKO Ράλλυ Ακρόπολις απολαμβάνοντας μια διαφορά της τάξης των 20 βαθμών έναντι της Toyota στο κυνήγι του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Με τη σειρά του, ο Sebastien Ogier ήρθε αποφασισμένος να βάλει τα δυνατά του ώστε να «ψαλιδίσει» τη διαφορά των 27 βαθμών που τον χώριζε πριν το άνοιγμα της αυλαίας του εθνικού μας αγώνα από τον επικεφαλής της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών, Thierry Neuville.
Μολαταύτα, τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα περίμενε ο Γάλλος οδηγός της Toyota Gazoo Racing. Αρχικά, ένα πρόβλημα με το τούρμπο στον κινητήρα του GR Yaris Rally1 κόστισε στον Sebastien Ogier την πρωτοκαθεδρία του αγώνα, με αποτέλεσμα ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής να ολοκληρώσει τις πρώτες δύο ημέρες του EKO Ράλλυ Ακρόπολις στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.
Σήμερα, τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο περίπλοκα, καθώς στα πρώτα χιλιόμετρα της τελευταίας ειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις o Sebastien Ogier έκανε το μοιραίο λάθος, με το GR Yaris Rally1 να ανατρέπεται σε μια κλειστή δεξιά στροφή της Power Stage. Ο πεισματάρης Γάλλος, χάνοντας περισσότερα από 20 λεπτά, κατάφερε να συνεχίζει, ολοκληρώνοντας όμως τον αγώνα στην 16η θέση της γενικής κατάταξης. Έτσι, διασφάλισε μεταξύ άλλων τους πολύτιμους 13 βαθμούς που είχε κερδίσει μέχρι και το Σάββατο το βράδυ.
Από τη μεριά του, ο Thierry Neuville έχει κάθε λόγο να χαμογελάει, καθώς με τη νίκη αυτή και τους 24 βαθμούς που συνέλεξε στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, σε συνδυασμό με την τρίτη θέση του Ott Tanak, η διαφορά του από τον δεύτερο -πλέον- Εσθονό οδηγό (σ.σ.: ο Sebastien Ogier έπεσε στην τρίτη θέση) να ανέρχεται στους 34 βαθμούς.
Θεωρητικά, τίποτα δεν έχει τελειώσει ακίμα, καθώς στους τρεις γύρους του WRC που απομένουν μέχρι και την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν, οι μέγιστοι διαθέσιμοι βαθμοί είναι 90.
Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών τώρα, μετά το «1-2-3» της Hyundai, η ομάδα με έδρα το Alzenau βλέπει τη διαφορά της από την Toyota Gazoo Racing να «ανοίγει» τώρα στους 35 βαθμούς.
Ο επόμενος αγώνας -με παρόντες από το στρατόπεδο της Toyota τους Sebastien Ogier, Kalle Rovanpera, Elfyn Evans και Takamoto Katsuta- είναι το Ράλλυ Χιλής (26-29 Σεπτεμβρίου).
Πρωτάθλημα Οδηγών
Thierry Neuville: 192 βαθμοί Ott Tanak: 158 βαθμοί Sebastien Ogier: 154 βαθμοί
Πρωτάθλημα Κατασκευαστών
Hyundai Shell Mobis WRT: 445 βαθμοί Toyota Gazoo Racing WRT: 410 βαθμοί M-Sport Ford WRT: 226 βαθμοί