Αγώνες WRC

WRC: Το "προαίσθημα" του Ostberg για επιστροφή της Citroen

Με δηλώσεις του στο διεθνή Τύπο, ο Mads Ostberg ανέφερε ότι προαισθάνεται πως η Citroen θα επιστρέψει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ενόψει 2022.

Το 2022, όταν και θα ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν χρήση υβριδικών αγωνιστικών αυτοκινήτων στην κορυφαία κατηγορία του WRC, πλησιάζει και η αγωνία, αναφορικά με τις εργοστασιακές ομάδες που θα εμπλέκονται στο θεσμό, κορυφώνεται. Μιλώντας στο DirtFish ο Mads Ostberg, που διατηρεί συνεργασία με τη Citroen Racing, αφού συμμετέχει στο WRC 2 με Citroen C3 R5, αναφέρθηκε σε "προαίσθημα" πως η γαλλική εταιρεία θα επιστρέψει στο θεσμό. Είναι όμως αυτό ένα απλό "προαίσθημα", ή μήπως ο Νορβηγός γνωρίζει κάτι περισσότερο;

Αν και δεν υπάρχει κάτι επίσημο, πληροφορίες αναφέρουν πως η Citroen Racing εξετάζει την επιστροφή της, γεγονός που επιβεβαίωσε και ο Ostberg. Υπενθυμίζουμε, πως ο Νορβηγός υπήρξε εργοστασιακός οδηγός της ομάδας το 2014, 2015 και 2018, ενώ από πέρυσι οδηγεί-εξελίσσει το Citroen C3 R5.

Mads Ostberg

Απαντώντας στο πόσο πιθανή θεωρεί ο Ostberg την επιστροφή της Citroen, δήλωσε χαρακτηριστικά: "Θα ακολουθήσω το προαίσθημά μου και θα πω ότι ίσως να υπάρχει άνοιγμα για να  συμβεί αυτό. Προφανώς δε γνωρίζω το λόγο ή το κίνητρο της Citroen Racing να συνεχίσει στα ράλλυ, όμως γνωρίζω ότι θέλουν τόσο όσο και εγώ, να το κάνουν στο υψηλότερο επίπεδο. Επίσης, γνωρίζω πως υπάρχουν σημαντικοί άνθρωποι στη Citroen Racing που έχουν μεγάλο κίνητρο για να προσπαθήσουν να επιστρέψουν. Δεν ξέρω αν θα συμβεί, αλλά θα ήταν ωραίο".

Επιπλέον, ο 32χρονος οδηγός, νικητής σε έναν αγώνα του WRC (Πορτογαλία 2012), πρόσθεσε ότι πολλά θα κριθούν από την ακριβή μορφή των νέων κανονισμών: "Προφανώς εξαρτάται από τους νέους κανονισμούς. Νομίζω ότι η κατάσταση με τον κορονοϊό δημιούργησε ερωτηματικά στη FIA, ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα προχωρήσουν και ελπίζω να κάνουν ορισμένες τροποποιήσεις στους κανονισμούς, ώστε να τους τροποποιήσουν για να προσελκύσουν νέους κατασκευαστές. Αν είμαστε τυχεροί και ο κόσμος τέλειος, ίσως η Citroen να είναι ένας εξ αυτών". Σε αυτό το σημείο, να προσθέσουμε πως ειδικά το κομμάτι της χρήσης μόνο του ηλεκτροκινητήρα κατά το πέρασμα από κατοικημένες περιοχές στις απλές διαδρομές, ήταν πρόταση της γαλλικής ομάδας.

Citroen C3 R5

Ακόμη, ο Ostberg είχε σχεδόν συμφωνήσει να οδηγήσει το τρίτο εργοστασιακό Citroen C3 WRC φέτος, λίγες ημέρες πριν η γαλλική ομάδα πάρει την απόφαση να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα: "Το συζητήσαμε για μερικούς μήνες και είχαμε τρόπον τινά συμφωνία πως η Citroen θα πρόσθετε τρίτο αυτοκίνητο και εγώ ήμουν η επιλογή για αυτό, όμως δεν ήταν εντελώς καθαρό από τη μεριά τους. Όταν αρχίσαμε να συζητάμε για το πρόγραμμα, ήταν η στιγμή που έμαθαν ότι το πρόγραμμά τους θα τελείωνε".

Όσον αφορά στην κατάσταση που διαμορφώθηκε μετά την ανακοίνωση αποχώρησης της Citroen, ο Ostberg σχολίασε: "Προφανώς ήταν μια δύσκολη κατάσταση. Ταξίδεψα στο Παρίσι όπου συνάντησα τους Pierre Budar και Didier Clement, τους οποίους γνωρίζω πολύ καλά πλέον, μετά από τόσα χρόνια. Αναζητήσαμε τον τρόπο που θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας και πώς μπορούσα να μείνω στη Citroen, οπότε είμαι χαρούμενος που έκαναν την προσπάθεια να μου δώσουν ένα πρόγραμμα με το Citroen C3 R5, που αποτελεί έναν καλό τρόπο να διατηρηθώ σε καλή φυσική κατάσταση και ανταγωνιστικός, συμμετέχοντας σε όλους τους αγώνες".

Ostberg-Eriksen

Οι Mads Ostberg-Torstein Eriksen πανηγυρίζοντας τη νίκη τους στο Ράλλυ Σουηδίας, στο πλαίσιο του WRC 2

Επιπλέον, ο Νορβηγός παρουσιάστηκε βέβαιος πως η φετινή εκδοχή του Citroen C3 WRC, το οποίο διέθετε σημαντικές βελτιώσεις στο αεροδυναμικό του πακέτο, θα αποτελούσε αντάξιο αντίπαλο για τα Toyota Yaris, Hyundai i20 και Ford Fiesta WRC: "Κάναμε συνεχόμενες δοκιμές με το αυτοκίνητο του 2019 και του 2020 και ήταν ένα μεγάλο βήμα, οπότε έχω την πεποίθηση και θεωρώ πως η Citroen είχε επίσης την πεποίθηση, ότι το αυτοκίνητο θα ήταν ανταγωνιστικό".

Ο Mads Ostberg αναμένεται να αγωνιστεί με Citroen C3 R5 στο προσεχές Ράλλυ Liepaja Λετονίας, 2ο γύρο του ERC, στο πλαίσιο προπόνησης ενόψει της επανέναρξης του WRC στις 4-6 Σεπτεμβρίου με το Ράλλυ Εσθονίας.

Με τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση:

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου