Αγώνες WRC

WRC: Προς παραμονή η Hyundai ενόψει 2022

Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, οι 3 κατασκευαστές που συμμετέχουν αυτή τη στιγμή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (Hyundai, Toyota, M-Sport Ford), θα είναι παρόντες και στη "νέα εποχή" του θεσμού, που ξεκινά από το 2022.

Αν και οι καθυστερήσεις στη διανομή του υβριδικού συστήματος κίνησης και ευρύτερα, στην οριστικοποίηση των κανονισμών που θα ισχύουν από το 2022, έφεραν στο φως φήμες για σκέψεις αποχώρησης της Hyundai από το WRC, φαίνεται πως αυτό δε θα ισχύσει και η κορεατική ομάδα θα βρεθεί κανονικά στη "νέα εποχή" των ράλλυ.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το DirtFish, τόσο η Hyundai, όσο και οι Toyota, M-Sport Ford δεσμεύτηκαν για τη συμμετοχή τους στο θεσμό, κάτι που έπρεπε να γίνει έως την προηγούμενη Παρασκευή. Παρά τις αντιδράσεις, λόγω της εγγενούς δυσκολίας εφαρμογής των κανονισμών, η οποία οξύνθηκε από την κρίση που προκάλεσε η πανδημία, ο Πρόεδρος της FIA, Jean Todt, φαίνεται πως "το πήρε πάνω του" υπογραμμίζοντας πως η υιοθέτηση υβριδικής τεχνολογίας από το 2022 είναι απαραίτητη για την πρόοδο του WRC, σε αντίθεση με άλλα σπορ που τη μετέθεσαν, για αργότερα. Υπενθυμίζουμε, πως πέραν της κορυφαίας κατηγορίας Rally1, υβριδική αναμένεται να γίνει από το 2023 και η κατηγορία Rally2 (αυτοκινήτων που έχουμε συνηθίσει ως R5), όπου τα αγωνιστικά αναμένεται να διαθέτουν ήπια υβριδικό σύστημα 48V.

Επιστρέφοντας στο ζήτημα της συμμετοχής των Hyundai, Toyota και M-Sport Ford στο WRC από το 2022, οι επίσημες ανακοινώσεις από πλευράς FIA, αναμένονται εντός αυτής ή της ερχόμενης εβδομάδας.

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου