top icon
Αγώνες

WRC – Ράλλυ Αργεντινής: Αγκαλιά με την πρώτη!

O Ott Tanak βρίσκεται πολύ κοντά με την πρώτη του νίκη στα χρώματα της Toyota, αφού στο δεύτερο σκέλος του αγώνα διεύρυνε κι άλλο τη διαφορά από τους διώκτες του.

Με ακόμα μία επιβλητική εμφάνιση στο δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Αργεντινής, ο Ott Tanak κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του και να κάνει ένα σημαντικό βήμα για την πρώτη νίκη με την ομάδα της Toyota. Ο Εσθονός ήταν με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας, και κερδίζοντας τις πέντε από τις οκτώ ειδικές του σκέλους ολοκλήρωσε με σχεδόν 47 δλ. διαφορά από τον δεύτερο. Παρόλα αυτά, στην τελευταία ε.δ. ένιωσε ένα μικρό άγχος, αφού για λίγο έχασε την υδραυλική υποβοήθηση στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ είδε και ένα από τα αμορτισέρ του να χάνει λάδια.

Ένα από τα στοιχεία που διαμόρφωσαν την κατάταξη ήταν και οι καιρικές συνθήκες στο πρώτο loop ε.δ. Εκεί οι οδηγοί αντιμετώπισαν έντονη ομίχλη, με αποτέλεσμα οι διαφορές να είναι μεγάλες, με τον Tanak να είναι ανίκητος σε αυτές τις συνθήκες. O Τhierry Neuville από την αρχή του δεύτερου σκέλους είχε τη δική του μάχη με τον Kris Meeke για τη 2η θέση. Ο Βέλγος που δεν είχε απάντηση στις επιδόσεις του Tanak, κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Βρετανού και να βρεθεί μπροστά του, με τον τελευταίο να βλέπει την τύχη να του γυρνάει την πλάτη στην τελευταία ε.δ. Ο Meeke είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο τον έριξε στην 8η θέση και εκτός μάχης. Με αυτόν τον τρόπο 3ος σκαρφάλωσε ο Dani Sordo, ο οποίος είχε εξαιρετική σταθερή παρουσία σε όλη τη διάρκεια της μέρας και απέφυγε τα προβλήματα.

Αρκετά πίσω από τον Ισπανό, ακολουθεί ο Sebastien Ogier ο οποίος παραδέχθηκε ότι οδήγησε πολύ επιφυλακτικά στην ομίχλη. Ο Γάλλος εξέφρασε τον εκνευρισμό του σε κάποια σημεία, δηλώνοντας ότι κανονικά δεν θα έπρεπε να αγωνίζονται σε αυτές τις συνθήκες. Μάλιστα, έδειξε να έχει συνειδητοποιήσει ότι δεν μπορεί να περιμένει κάτι καλύτερο από την 4η θέση, και πλέον μοναδικός του στόχος είναι ένας ανταγωνιστικός χρόνος στην Power Stage και κάποιοι επιπλέον βαθμού. Σε απόσταση βολής από το Γάλλο ακολουθεί ο Andreas Mikkelsen με το 3ο Hyundai i20 WRC. Ο Νορβηγός δεν κατάφερε ούτε αυτός με τη σειρά του να λύσει το γρίφο της ομίχλης και μετά το τέλος της ημέρας μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι που παραμένει στο κυνήγι του Mikkelsen.

Ο Εsapekka Lappi είχε τη δική του μάχη με τον Elfyn Evans. Ο Φινλανδός έκανε στην αρχή της ημέρας ένα λάθος που τον έριξε πίσω από τον οδηγό της M-Sport, αλλά στη συνέχεια ανέκαμψε και πέρασε έκτος. Ο Evans από την πλευρά του, που δεν θυμίζει σε τίποτα τον οδηγό που παραλίγο να κερδίσει τον ίδια αγώνα, βρίσκεται μόλις 6 δλ. πίσω από τον Lappi και σίγουρα θα τον πιέσει ως το τέλος. Πιο πίσω, ο Meeke και αυτός με τη σειρά του θα προσπαθήσει κερδίσει μερικές θέσεις μέχρι το τέλος, αλλά και βαθμούς στην Power Stage. Κάπου εδώ, να συμπληρώσουμε ότι ο αγώνας ήταν καταστροφικός για τον Craig Breen, που είχε μία σφοδρή έξοδο, με αποτέλεσμα να τσακίσει ο κλωβός ασφαλείας του C3 και να τεθεί εκτός αγώνα. Έτσι, την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Teemu Suninen και Kale Rovanepra, με τον τελευταίο να είναι επικεφαλής στην κατηγορία του WRC2, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον με τις επιδόσεις του. Το σημερινό τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει μόλις 3 ε.δ., συνολικού μήκους 55 χλμ., με τους περισσότερους να ακονίζουν τα μαχαίρια του για τους επιπλέον βαθμούς της Power Stage._ Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ