Αγώνες WRC

WRC – Ράλλυ Μ. Βρετανίας: Με κομμένη την ανάσα!

Οι τρεις βασικοί διεκδικητές του τίτλου άφησαν ανοικτούς λογαριασμούς για την τελευταία ημέρα του Ράλλυ Μ. Βρετανίας, με τον Ott Tanak να είναι επικεφαλής με βραχεία κεφαλή αλλά τους Thierry Neuville και Sebastien Ogier να μην προτίθενται να πέσουν χωρίς μάχη.

Όσα θυμόμασταν από το Ράλλυ Μ. Βρετανίας και ότι εικόνες έχουμε στο μυαλό μας από το θρυλικό “RAC” όπως το αποκαλούν οι παλαιότεροι εξακολουθούμε να παρακολουθούμε για δεύτερη μέρα στον 12ο γύρο του WRC. Βροχή, λάσπη, ομίχλη, ειδικές με το δείκτη πρόσφυσης να αλλάζει από ειδική σε ειδική και ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες ανάμεσα στα περάσματα των οδηγών, ήταν τα στοιχεία που είχαν να αντιμετωπίσουν και σήμερα οι οδηγοί του WRC. Η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με την πρώτη ημέρα ήταν ότι σήμερα τα πληρώματα δεν είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν ενδιάμεσο σέρβις ανάμεσα στις ειδικές. Έτσι, το μόνο που επιτρεπόταν ήταν η αλλαγή ελαστικών στους ενδεδειγμένους χώρους, αλλά και η επισκευή του αυτοκινήτου με ότι εργαλεία και ανταλλακτικά είχαν στα αυτοκίνητα. Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι κατάφεραν να επιβιώσουν, με τους τρεις βασικούς διεκδικητές του φετινού τίτλου να ξεχωρίζουν στο τέλος της ημέρας από τους υπόλοιπους. Με το πλεονέκτημα της σειράς εκκίνησης να έχει αντιστραφεί, αφού η λασπωμένο δρόμοι ευνοούσαν όσους ξεκινούσαν μπροστά, οι Ott Tanak, Thierry Neuville και Sebastien Ogier βρήκαν τον τρόπο να απομακρυνθούν από τους υπόλοιπους.

wrc Rally GB

Έστω με μικρή διαφορά που αγγίζει τα 11 δλ., ο Ott Tanak είναι αυτός που οδηγεί την κούρσα, διατηρώντας την πρώτη θέση στην κατοχή του. Ο Εσθονός, δεν είναι το ίδιο εμφατικός όσο στους προηγούμενους αγώνες, αλλά ακόμα καταφέρνει να βρίσκει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τους αντιπάλους του που τον διατήρησε στην κορυφή. Αρχικά, αντιμετώπισε προβλήματα υποστροφής, την ώρα που η σειρά εκκίνησης δεν τον βοήθησε στην προσπάθεια του. Σαν να μην έφτανε αυτό, στις δύο τελευταίες ειδικές έχασε τον πίσω προφυλακτήρα του Yaris WRC, με αποτέλεσμα ο θόρυβος το εσωτερικό του αυτοκίνητου να είναι εκκωφαντικός και με δυσκολία να ακούει τον Martin Jarveoja. Ακόμα και έτσι, κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή, αν και δεν είναι σίγουρο ότι θα ρισκάρει για τη νίκη, αφού γνωρίζει ότι μία θέση στο βάθρο μπορεί να αποδειχθεί “χρυσάφι” στην προσπάθεια του για κατάκτηση του τίτλου Οδηγών.

WRC RALLY GB

Βλέπετε, o Thierry Neuville εμφανίστηκε μεταμορφωμένος σε σχέση με χθες. Και μάλιστα, όχι από την αρχή, αλλά στο δεύτερο loop ε.δ. Ο Βέλγος αρχικά προβληματίστηκε από το στήσιμο του i20 WRC το οποίο ήταν αρκετά υπερστροφικό, με αποτέλεσμα να αλλάξει set up. Όταν αυτό συνέβη, βελτίωσε θεαματικά τις επιδόσεις του, καταφέρνοντας να περάσει με άνεση τον Kris Meeke, αλλά και στο τέλος της ημέρας τον Sebastien Ogier! Βέβαια, ο Neuville ξεκινούσε νωρίτερα από τους αντιπάλους του, κάτι που μεταφράζεται σε πιο καθαρό δρόμο μπροστά του, ενώ σε αυτό συνέβαλε και ο... Craig Breen! Ο Ιρλανδός, που και σήμερα ξεκίνησε σημειώνοντας ανταγωνιστές επιδόσεις, είχε μία εντυπωσιακή έξοδο με περισσότερα από 100 χλμ./ώρα! Παρ όλη τη ζημιά στο i20, η οποία εντοπίστηκε στα αεροδυναμικά βοηθήματα, ο Breen κατάφερε να συνεχίσει έχοντας χάσει περισσότερα από πέντε λεπτά. Σε εκείνο το σημείο, ο Andrea Adamo του έδωσε εντολή να δεχθεί ποινή χρόνου και να μπει αργότερα στο ΣΕΧ, με αποτέλεσμα ο Ιρλανδός να ξεκινάει μπροστά από τους κ.κ. Ogier και Tanak. Για ακόμα μία φορά ο Ιταλός μάνατζερ κάνει τα πάντα για να βοηθήσει τον Βέλγο και φυσικά την ομάδα του.

WRC RALLY GB

Και η στρατηγική του απέδωσε, αφού ο Neuville κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Sebastien Ogier. Ο Γάλλος σε όλη τη διάρκεια της ημέρας σημείωσε ανταγωνιστικούς χρόνους, μένοντας στη μάχη της κορυφής. Ο ίδιος με δηλώσεις του υποστήριξε ότι κάνει ότι μπορεί, και πως οδηγεί όσο πιο γρήγορα γίνεται. Η σειρά εκκίνησης δεν τον βοήθησε απέναντι στον Neuville, αλλά ακόμα και έτσι δεν είχε απάντηση στις επιδόσεις του Tanak. Πάντως, η εμπειρία του είναι δεδομένη και όσο παραμένει κοντά στην κορυφή δεν πρόκειται αύριο να πέσει αμαχητί.

WRC RALLY GB

Στη μάχη των τριών πρώτων προσπάθησε να παραμείνει και ο Kris Meeke, αλλά αυτό εν τέλει στάθηκε αδύνατο. Ο Βρετανός έχασε την 3η θέση σχετικά γρήγορα, ενώ στη συνέχεια έχασε την επαφή του με την κορυφή. Ο ίδιος δεν έκρυψε ότι οι καιρικές συνθήκες τον δυσκόλεψαν, αν και είναι δεδομένο ότι στο μυαλό του δεν υπάρχει άλλο σενάριο πέρα από τον τερματισμό. Με τον Jari Matti Latvala να μην εκκινεί σήμερα, αφού το Yaris WRC είχε υποστεί ζημιά στον κλωβό ασφαλείας, ο Βρετανός δεν έχει περιθώριο λάθους. Ο Tommi Makinen έχει δώσει σαφή εντολή να φέρει το Yaris στον τερματισμό, αφού κάτι διαφορετικό θα μπορούσε να αποβεί καταστροφικό στην προσπάθεια της Toyota για κατάκτηση του τίτλου Κατασκευαστών.

wrc rally gb

Ειδικά από τη στιγμή που πίσω του ακολουθεί ο Andreas Mikkelsen. Ο Νορβηγός μπορεί να μην απειλεί τον Kris Meeke, αλλά βρίσκεται σε απόσταση βολής, έτοιμος να εκμεταλλευθεί το παραμικρό λάθος. Σήμερα ο Mikkelsen ξεκίνησε μουδιασμένα, προβληματισμένος από τις καιρικές συνθήκες χάνοντας έδαφος με τους πρώτους. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο μαινόμενος Elfyn Evans ψαλίδιζε τη μεταξύ τους διαφορά φτάνοντας πλέον μία ανάσα πίσω του. Όμως, στο τέλος έδειξε να αφυπνίζεται και στις τελευταίες τρεις ειδικές κατάφερε να παραμείνει μπροστά του, προβάλλοντας σθεναρή αντίδραση στον Βρετανό.

WRC RALLY GB

Ο Evans, όπως εχθές έτσι και σήμερα εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του. Ο 29χρονος οδηγός, μπορεί να επέστρεψε στο μπάκετ του Ford Fiesta WRC μετά από μία αποχή τριών μηνών, αλλά αυτή δεν δείχνει αρκετά να τον αποτρέψει από το να σημειώσει εξαιρετικές επιδόσεις στον αγώνα της ιδιαίτερης πατρίδας του. Είναι σίγουρο, ότι αν δεν είχε το πρόβλημα με την σπασμένη ανάρτηση εχθές, σήμερα θα βρισκόταν στη μάχη του βάθρου. Για αύριο έχει αφήσει αυτή με τον Andreas Mikkelsen, στην οποία και θεωρούμε ότι είναι το φαβορί, κρατώντας ψηλά τη σημαία για την M-Sport. Οι δύο άλλοι οδηγοί της ομάδας, οι Teemu Suninen και Pontus Tidemand περισσότερο προβληματίζουν, με τον Φινλανδό μάλιστα να δηλώνει ότι το αυτοκίνητο δεν φταίει σε τίποτα, σε αντίθεση με τον οδηγό! Αντίθετα, πρώην Πρωταθλητής του WRC2 απογοητεύει για ακόμα μία φορά στο τιμόνι του Fiesta WRC, δείχνοντας να μην μπορεί να αντεπεξέλθει σε τόσο υψηλό επίπεδο.

Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, αύριο όλα είναι ανοικτά και μάλιστα σε πολλά μέτωπα. Βέβαια, είναι απολύτως φυσιολογικό όλη η προσοχή να έχει στραφεί στη μάχη της κορυφής. Εκεί που οι τρεις βασικοί διεκδικητές του τίτλου θα ρίξουν την τελευταία τους ζαριά για τη νίκη στο Ράλλυ Μ.Βρετανίας. Με μόλις τέσσερις ε.δ. και 39 αγωνιστικά χιλιόμετρα, κάθε μέτρο θα είναι σημαντικό, γεγονός που προμηνύει μία συναρπαστική μάχη. Καθίστε λοιπόν αναπαυτικά και απολαύστε τη μάχη των διεκδικητών!_Π.Τ.

WRC RALLY GB

Ποιό από τα παρακάτω μοντέλα-νικητές του Car Of The Year θα ψηφίζατε ως το καλύτερο αυτοκίνητο της περιόδου 2010-2020;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου