Η δράση ξεκίνησε στο Ράλλυ Μ.Βρετανίας, με τους οδηγούς να δίνουν ένα σόου σε μία διαδρομή μήκους 1.7 χιλιομέτρων, με τον Esapeka Lappi να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο.

Η πανηγυρική εκκίνηση του 11ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, συνδυάστηκε και με την τέλεση μίας σούπερ ειδικής στο Tir Prince, το οποίο και φιλοξενεί το σέρβις παρκ και το αρχηγείο του αγώνα. Εκεί, οι οργανωτές είχαν στήσει μία διαδρομή συνολικού μήκους 1,7 χιλιομέτρων, η οποία περιελάμβανε ένα σλάλομ, μερικά σημεία όπου οι οδηγοί πραγματοποιούσαν “ντόνατς” και δύο τεχνητά άλματα. Σίγουρα, όχι ότι καλύτερο για τους σκληροπυρηνικούς φίλους του σπορ, αφού περισσότερο θύμιζε Gymkhana... Τον ταχύτερο χρόνο κατάφερε να σημειώσει ο Esapeka Lappi με το Toyota Yaris WRC, όντας και επικεφαλής του αγώνα πλέον. Έστω και λίγες ώρες... Πίσω του, με διαφορά 0,3 δλ., ακολούθησαν με ακριβώς τον ίδιο χρόνο οι Jari Mati Latvala και Thierry Neuville, με το Toyota Yaris WRC και το Hyundai i20 WRC, αντίστοιχα. Κάποιος από τους κορυφαίους συνδυασμούς δεν αντιμετώπισε πρόβλημα, ενώ τις εντυπώσεις κατάφερε να κλέψει ο Kalle Rovanpera με το Skoda Fabia R5, ο οποίος έκανε τον 9ο χρόνο της γενικής, ξεπερνώντας τους Craig Breen, Mads Ostberg και Elfyn Evans με αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC.

Ο πραγματικός αγώνας ξεκινάει νωρίς αύριο το πρωί, με το σκέλος να περιλαμβάνει 8 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 112,46 χλμ. Η πρώτη ξεκινάει στις 09:57 πμ ώρα Ελλάδος και έχει μήκος μόλις 8 χιλιόμετρα. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι οι οδηγοί στις δηλώσεις του έχουν εμφανιστεί ενθουσιασμένοι με τις ειδικές, υποστηρίζοντας ότι είναι σε εξαιρετική κατάσταση και στα περισσότερα σημεία αναμένεται να μπορούν να κινηθούν πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με πέρσι. Κάτι που σύμφωνα με τους ίδιους θα έχει σαν αποτέλεσμα να δούμε έντονο συναγωνισμό. Κάτι που περιμένουμε ούτως ή αλλιώς..._Π.Τ.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά