Αγώνες WRC

WRC – Ράλλυ Μ.Βρετανίας: Τελευταία δοκιμή

Το shakedown του Ράλλυ Μ.Βρετανίας ολοκληρώθηκε, με τρεις οδηγούς να κάνουν τον ίδιο-κορυφαίο χρόνο στην ε.δ. των 3.37 χλμ. και με τον Ott Tanak να έχει έξοδο!

 

Πλέον μετράμε αντίστροφα για την έναρξη του πρώτου εκ των τριών γύρων του WRC που θα κρίνουν τους Πρωταθλητές του 2018. Λίγες ώρες πριν το πράσινο φως στην πρώτη ε.δ., οι πρωταγωνιστές του θεσμού πραγματοποίησαν το παραδοσιακό shakedown, δοκιμάζοντας τα αυτοκίνητα και επιλέγοντας τις λύσεις που θα χρησιμοποιήσουν στον αγώνα. Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι περισσότεροι έκαναν το λιγότερο τρία περάσματα, με κάποιους να πραγματοποιούν έως και πέντε! Αυτό έγκειται στο γεγονός, ότι η ειδική είχε αρκετή λάσπη, όπως συνηθίζεται στο Ράλλυ Βρετανίας, την ώρα που οι περισσότεροι οδηγοί έχουν πραγματοποιήσει δοκιμές τις προηγούμενες εβδομάδες σε στεγνές συνθήκες (με εξαίρεση τον Ott Tanak). Αυτό οδήγησε όλους στο να κάνουν όσο το δυνατόν περάσματα μπορούσαν, έτσι ώστε να βρουν τις καλύτερες ρυθμίσεις για αυτού του είδους τις συνθήκες.

Τον πρώτο και κορυφαίο χρόνο της ημέρας σημείωσαν τρεις οδηγοί, και συγκεκριμένα οι Jari Matti Latvala, Elfyn Evans και Sebastien Ogier! Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι στο ίδιο δευτερόλεπτο βρέθηκαν οι οκτώ πρώτοι οδηγοί, κάτι που μεταφράζεται και σε υψηλό επίπεδο συναγωνισμού. Βέβαια, δεν έλειψαν και τα απρόοπτα, αφού ο ένας εκ των τριών διεκδικητών του τίτλου, ο Ott Tanak, είχε μία έξοδο με αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά στο Yaris WRC. Ευτυχώς για τον ίδιο αυτή ήταν σχετικά μικρή, με αποτέλεσμα να καταφέρει να επιστρέψει αργότερα στο shakedown, σημειώνοντας όμως τον τελευταίο χρόνο ανάμεσα στα WRCars.

Τέλος, ακόμα ένα ενδιαφέρον στοιχείο, είναι ότι η M-Sport επέλεξε να μην χρησιμοποιήσει τον νέο και αναβαθμισμένο κινητήρα που έχει κατασκευάσει σε συνεργασία με την Ford Perfomance. Το συγκεκριμένο σύνολο δοκιμάστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές πριν το Ράλλυ Τουρκίας, παρουσιάζοντας ένα πρόβλημα. Αυτό λύθηκε, αλλά επειδή ο κινητήρας δεν έχει καλύψει τον απαιτούμενο αριθμό χιλιομέτρων για να κριθεί αξιόπιστος, προτιμήθηκε εν τέλει να χρησιμοποιηθεί ο παλιός. Ο νέος κινητήρας αναμένεται να εμφανιστεί για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ισπανίας, και σύμφωνα με τους τεχνικούς της M-Sport θα διαθέτει ελάχιστα αυξημένη ιπποδύναμη, αλλά οι τιμές του θα εμφανίζονται χαμηλότερα και σε μεγαλύτερο εύρος στροφών.

Παρακάτω, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους χρόνους του shakedown, ενώ για όσους πιστούς σας θυμίζουμε ότι η σούπερ ε.δ. ξεκινάει σήμερα στις 21:00 μμ ώρα Ελλάδος._Π.Τ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ SHAKEDOWN

1. Latvala – Antilla (Toyota Yaris WRC) 2:01.4

2. Evans – Barritt (Ford Fiesta WRC) 2:01.4

3. Ogier – Ingrassia (Ford Fiesta WRC) 2:01.4

4. Breen – Martin (Citroen C3 WRC) 2:01.5

5. Neuville – Gilsoul (Hyundai i20 WRC) 2:01.8

6. Ostberg – Eriksen (Citroen C3 WRC) 2:01.9

7. Suninen – Markkula (Ford Fiesta WRC) 2:01.9

8. Lappi – Ferm (Toyota Yaris WRC) 2:02.2

9. Paddon – Marshall (Hyundai i20 WRC) 2:02.6

10. Mikkelsen – Jaeger (Hyundai i20 WRC) 2:03.1

11. Tanak – Jarveoja (Toyota Yaris WRC) 2:03.3

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου