top icon
Αγώνες

WRC Ράλλυ Μεξικό: νικητής ο Sebastian Loeb

Πανέτοιμος ο Sebastian Loeb, έδωσε στο Μεξικό τη δική του απάντηση σε όσους βιάστηκαν να κάνουν λόγο για νέα εποχή ή οτιδήποτε αντίστοιχο.

Πολλά ειπώθηκαν και ακόμα περισσότερα γράφτηκαν μετά από την επιτυχία του Mikko Hirvonen στη Σουηδία, αλλά και για τον τρόπο που αυτή ήρθε. Ο Sebastien Loeb από την πλευρά του, προτίμησε να μην απαντήσει με δηλώσεις. Απλά, ακύρωσε τη συμμετοχή του στις 24 Ώρες του Le Mans και πραγματοποίησε μία σειρά δοκιμών με τη Citroen C4. Έτσι, πανέτοιμος όπως ήταν, βρέθηκε στο Μεξικό και έδωσε τη δική του απάντηση σε όσους βιάστηκαν να κάνουν λόγο για νέα εποχή ή οτιδήποτε αντίστοιχο. Η επικράτηση του ήταν καθολική, και ιδιαίτερα τη δεύτερη ημέρα θύμισε σε όλους ποιος είναι ο ταχύτερος στο θεσμό. Στο τελευταίο σκέλος, ουσιαστικά διατήρησε τη διαφορά του, και με δεδομένο ότι τα πληρώματα πραγματοποίησαν μόλις τρεις ειδικές, κατάφερε να σημειώσει την 4η του νίκη στο Μεξικό και την πρώτη του φετινή, η οποία και τον φέρνει στη φυσική του θέση. Στην κορυφή της βαθμολογίας.

Όλα τα βλέμματα, όμως, ήταν σήμερα στραμμένα στη μάχη για τη δεύτερη θέση της γενικής, ανάμεσα στους Petter Solberg και Sebastien Ogier. Η μεταξύ τους διαφορά στην αρχή της ημέρας, ήταν 2,7 δευτερόλεπτα υπέρ του Νορβηγού, αφού πρώτα ο νεαρός Γάλλος έκοψε εχθές στο τέλος για να πέσει πίσω από τον Solberg και να μην χρειάζεται να καθαρίζει το δρόμο για αυτόν. Έτσι, οι δυο τους χρειάστηκε να λύσουν τις διαφορές τους στην τελευταία σούπερ ειδική του αγώνα, με τον Solberg να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας και να κερδίζει τη δεύτερη θέση της γενικής. Αυτό είναι και το καλύτερο του αποτέλεσμα στο WRC από το 2008, όταν και τότε είχε τερματίσει δεύτερος στο δικό μας Ακρόπολις, στην επίσημη πρώτη του Subaru Impreza WRC ʼ08. Φυσικά, ο Νορβηγός ήταν πανευτυχής στο τέλος του αγώνα, αφού είδε όλους τους κόπους του, αναφορικά και με τη δημιουργία της ομάδας του, αλλά και της εξεύρεσης χορηγών, να ανταμείβονται με αυτό το αποτέλεσμα.

Ο Sebastien Ogier μπορεί να τερμάτισε για πρώτη φορά φέτος στο βάθρο και να έκανε εξαιρετική εμφάνιση, αλλά στο τέλος του έμεινε ένα συναίσθημα πικρίας. Βλέπετε, ο νεαρός Γάλλος ξεκίνησε τη σημερινή τελευταία μέρα χωρίς να πιέσει στο όριο, αφού πρωταρχικός στόχος του ίδιου, αλλά και της ομάδας, ήταν να τερματίσει, αλλά παρόλα αυτά, βρέθηκε να διεκδικεί τη δεύτερη θέση και θα μπορούσε να την είχε κατακτήσει στην τελευταία σούπερ ειδική. Πάντως, αυτό που έμεινε σε όλους ήταν οι εξαιρετικές του επιδόσεις, οι οποίες εκτός από το ότι τον ανέβασαν στο βάθρο, αποτελούν και έμπρακτη απόδειξη του ταλέντου αλλά και της ανταγωνιστικότητας του σε επίπεδο κορυφής.

Πιο πίσω, στο στρατόπεδο της Ford, ακόμα προσπαθούν να συνέλθουν από το στραπάτσο του Μεξικό. Τα Focus έμειναν μακριά από τον συναγωνισμό και σε καμία περίπτωση δεν μπορούσαν να συναγωνιστούν τους χρόνους των C4. Έτσι, η κατάκτηση της 4ης και 5ης θέσης ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να κερδίσει η ομάδα του Wilson από το Μεξικό. Βέβαια, ο Βρετανός μάνατζερ άρχισε από πολύ νωρίς τις κινήσεις τακτικής, αφού σήμερα έδωσε σχετική εντολή στον Latvala να κόψει, έτσι ώστε να τον περάσει ο Mikko Hirvonen για να μπορέσει να κερδίσει ο τελευταίος περισσότερους βαθμούς για το Πρωτάθλημα Οδηγών. Ο Hirvonen ήταν απογοητευμένος, και σίγουρα το μόνο θετικό στοιχείο που μπορούσε να σκεφτεί ήταν οι βαθμοί στο τέλος του αγώνα, την ώρα που ήδη προσπαθεί να αφήσει πίσω του το Μεξικό και να κοιτάξει την επόμενη ημέρα και συγκεκριμένα τον επόμενο αγώνα στην Ιορδανία. Εκεί, που με τα χώματα να μοιάζουν με αυτά του Μεξικό, θα πρέπει να δουλέψουν σκληρά στην Ford για να αποφύγουν το κάζο της Λ. Αμερικής. Αντίθετα, ο Jari Matti Latvala έδειχνε πιο ικανοποιημένος στο τέλος του αγώνα, αφού για δεύτερη συνεχόμενη φορά κατάφερε να τερματίσει στους βαθμούς, και μάλιστα σε μία καλή θέση, επιτρέποντας έτσι στη Ford να αποσπαστεί έξι βαθμούς από την Citroen στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Με λίγα λόγια, ο νεαρός Φιλανδός εξακολουθεί να κάνει αυτό που του ζητάει η ομάδα του, την ώρα που στο Μεξικό ήταν ταχύτερος και από τον ομόσταυλο του. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσε ο Henning Solberg με το Ford Focus της Stobart Ford, ο οποίος σήμερα απλά ταξίδεψε στον τερματισμό, αν και τις προηγούμενες ημέρες και συγκεκριμένα τη δεύτερη, κατάφερε να σημειώσει εντυπωσιακές επιδόσεις, αναγκάζοντας μάλιστα και την εργοστασιακή ομάδα της Ford, να υιοθετήσει τις επιλογές του στην ανάρτηση! Ο Federico Villagra από την πλευρά του, χωρίς να απειλεί αλλά και να απειλείται, κατάφερε να τερματίσει έβδομος, κερδίζοντας βαθμούς στην πρώτη του φετινή εμφάνιση.

Ο πρώην εργοστασιακός οδηγός των Citroen και Subaru, Xavi Pons, κατάφερε να κερδίσει την προσωπική του μάχη σήμερα με τον Martin Prokop, εκμεταλλευόμενος τόσο τη σειρά εκκίνησης, όσο και την εμπειρία του. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι από τους πρωταγωνιστές του αγώνα ήταν ο Michal Kosciuszko με το Ford Fiesta S2000, όπως και οι δύο προαναφερθέντες, αλλά ένα πρόβλημα στο δυναμό τον ανάγκασε να εγκαταλείψει νωρίς. Ανάλογη τύχη είχε και ο Evyind Brynildsen με το Skoda Fabia S2000, λόγω εξόδου. Την ίδια ώρα, ο Armindo Araujo δεν είχε πρόβλημα να διατηρήσει σήμερα στην κατοχή του την πρώτη θέση στο PWRC και να σημειώσει και την παρθενική του νίκη για φέτος. Ο Πορτογάλος είχε εύκολο έργο, αφού εχθές ένα πρόβλημα στα φρένα του Subaru Impreza του Toshihiro Arai, είχε σαν αποτέλεσμα ο Ιάπωνας οδηγός να εγκαταλείψει σε μία απλή διαδρομή και να επιστρέψει σήμερα, καταφέρνοντας παρόλα αυτά να τερματίσει δεύτερος στην κατηγορία

Και το Ράλλυ του Μεξικό, λοιπόν, πέρασε στην ιστορία και ο Sebastien Loeb έδωσε τη δική του απάντηση μετά τον αγώνα της Σουηδίας. Ο επόμενος γύρος του θεσμού είναι προγραμματισμένος για τις αρχές του επόμενου μήνα, στις χωμάτινες ειδικές της Ιορδανίας. Αυτό που απομένει να δούμε είναι κατά πόσο θα καταφέρουν να εμφανιστούν βελτιωμένες οι επιδόσεις των Focus, οι οποίες στο Μεξικό ήταν απογοητευτικές. Αν η διαφορά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων παραμένει ως έχει, τόσο όλα δείχνουν πως η φετινή χρονιά θα έχει χρώμα «τρικολόρ»._Π.Τ.[email protected]

Aναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Δείτε πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία μετά από το Ράλλυ Μεξικό.

 
(Πηγή: rally.gr)
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ