Ο Kris Meeke ήταν ο ταχύτερος στο shakedown του Μεξικό μπροστά από τα τρία Hyundai, την ώρα που ο Ott Tanak δεν κατάφερε λόγω μηχανικού προβλήματος να πραγματοποιήσει ούτε ένα πέρασμα!

Δυσάρεστες εκπλήξεις έκρυβε για κάποιους το σημερινό shakedown του Ράλλυ Μεξικό, και συγκεκριμένα για τον Ott Tanak. Ο Εσθονός οδηγός της Toyota είδε το Yaris WRC να παρουσιάζει μηχανικό πρόβλημα στο πρώτο του πέρασμα από την ειδική των 5,31 χλμ. και να σταματήσει στην άκρη του δρόμου. Όπως ανέφερε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Tom Fowler, το πρόβλημα δεν είναι σημαντικό και ουσιαστικά οφείλεται σε έναν χαλασμένο σένσορα. Κάτι που ουσιαστικά δεν θέτει σε κίνδυνο την προσπάθεια του στον αγώνα. Παρόλα αυτά, ο Tanak δεν κατάφερε να κάνει ούτε ένα πέρασμα από την ε.δ., χωρίς όμως αυτό να έχει εν τέλει κάποια κύρωση για τον ίδιο.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους, ο Kris Meeke με το Yaris WRC κατάφερε να σημειώσει τον απόλυτο χρόνο της ημέρας. Η ειδική ήταν αντιπροσωπευτική όσων θα δουν στον αγώνα, με το καθάρισμα του δρόμου να έχει τεράστια σημασία. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Βρετανός πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο στο 3ο και τελευταίο του πέρασμα, κοντά στο τέλος της διαδικασίας. Πίσω από τον Meeke, ακολούθησαν τα τρία Hyundai i20 WRC, με τον Andreas Mikkelsen να είναι ελάχιστα ταχύτερος από τους Thierry Neuville και Dani Sordo. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε ο Sebastien Ogier με το Citroen C3 WRC.

Όσον αφορά την καθυστέρηση του πλοίου με τον εξοπλισμό της γαλλικής ομάδας και της Michelin, το πλοίο δεν έφτασε στην ώρα του στην Velacruz, και με δεδομένη την απόσταση που χωρίζει το λιμάνι με την πόλη της Leon, τα... “πολυπόθητα” κοντέινερ αναμένεται να είναι στο σέρβις παρκ την Παρασκευή το απόγευμα. Αυτό, ανάγκασε τόσο τη Citroen, όσο και την Michelin, να στείλουν αεροπορικώς τα απαραίτητα. Η γαλλική ομάδα, όπως ανέφερε ο Pierre Boudar, νοίκιασε τέντες και γεννήτριες από το Μεξικό, αλλά έστειλε ανταλλακτικά και υλικά 15,5 τόνων με αεροπλάνο.

Τέλος, κάτι που αξίζει να σημειώσουμε είναι πως η Μ- Sport παρουσίασε μία μικρή αλλαγή στο αεροδυναμικό πακέτο του Ford Fiesta WRC, και συγκεκριμένα στο εμπρός σπλίτερ στο κάτω και πλαϊνό μέρος του προφυλακτήρα. Τα δύο στοιχεία είναι πιο κοντά μεταξύ τους, ενώ η καμπύλη τους θυμίζει αρκετά αυτή των Yaris WRC. Οι τεχνικοί της ομάδας θεωρούν ότι θα προσφέρει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Είναι χαρακτηριστικό, ότι για να το παρουσιάσουν χρησιμοποίησαν ένα από τα... “πολύτιμα” joker που διαθέτουν για φέτος σε επίπεδο ομολογκασιόν, ενώ διαθέσιμο θα είναι μόνο στο Fiesta του Evans. Για αυτό του Teemu Suninen θα είναι έτοιμο από το Ράλλυ Κορσικής και έπειτα.

Η δράση ξεκινάει σε λίγες ώρες με την τέλεση της σούπερ ειδικής GTO στο κέντρο της πόλης, η οποία και θα διεξαχθεί στις 04:08 ώρα Ελλάδος. Αντίθετα, η αγωνιστική δράση θα αρχίσει αύριο Παρασκευή στις 18:18 ώρα Ελλάδος, με το πρώτο σκέλος να περιλαμβάνει συνολικά 115 αγωνιστικά χιλιόμετρα._Π.Τ.

 

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ SHAKEDOWN

1.

Meeke K. / Marshall S.

Toyota Yaris WRC

3:44,2

2.

Mikkelsen A. / Jæger

Hyundai i20 WRC

+0,1

3.

Neuville T. / Gilsoul N.

Hyundai i20 WRC

+0,3

4.

Sordo D. / Del Barrio

Hyundai i20 WRC

+0,4

5.

Ogier S. / Ingrassia J.

Citroën C3 WRC

+0,9

6.

Latvala J. / Anttila M.

Toyota Yaris WRC

+1,2

7.

Evans E. / Martin S.

Ford Fiesta WRC

+1,3

8.

Lappi E. / Ferm J.

Citroën C3 WRC

+2,5

9.

Suninen T. / Salminen

Ford Fiesta WRC

+4,3

10.

Guerra jr. B. / Zapata J

Skoda Fabia R5

+15,7