Αγώνες WRC

WRC-Ράλλυ Τουρκίας: Ταχύτερος ο Neuville στο shakedown

Μέσα στη δίνη της μεταγραφικής φημολογίας, οι πρωταγωνιστές του WRC πήραν σήμερα μία πρώτη γεύση με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα από τις ε.δ. του Ράλλυ Τουρκίας, με τον Thierry Neuville να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας.

Τις τελευταίες δύο μέρες τα μεταγραφικά σενάρια γύρω από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έχουν πάρει φωτιά! Η αρχή έγινε με την ανακοίνωση της συμφωνίας μεταξύ Neuville και Hyundai για τρία χρόνια, ενώ η συνέχεια δόθηκε με τις συνεντεύξεις των οδηγών και τις διαρροές από τις συζητήσεις στα σέρβις παρκ. Παράλληλα, όμως, έχουμε αγώνα και μάλιστα ιδιαίτερα σημαντικό, αφού το Ράλλυ Τουρκίας είναι πολύ πιθανό να παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του Πρωταθλήματος. Έτσι, σήμερα τα πληρώματα μετά τις αναγνωρίσεις στις σκληρές ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Τουρκίας, πήραν μία γεύση από τα χώματα της γειτονικής χώρας και με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, στο πλαίσιο του shakedown πριν την έναρξη του αγώνα.

Κατά κοινή ομολογία, οι δηλώσεις των οδηγών περιέγραψαν έναν πολύ σκληρό αγώνα, με αρκετό μπόσικο χώμα, κάτι που μεταφράζεται σε μειονέκτημα όσων ξεκινούν μπροστά. Παράλληλα, οι επιφάνειες είναι τέτοιες, που σύμφωνα με τους οδηγούς το δεύτερο πέρασμα θα είναι επίσης δύσκολο, και ακόμα πιο σκληρό για τα αυτοκίνητα. Ο Ott Tanak, δήλωσε χαρακτηριστικά: “Μπορώ να πω ότι οι επιφάνειες είναι πολύ σκληρές. Αυτό που συνειδητοποιήσαμε στο shakedown, είναι ότι σε αυτόν τον αγώνα το δεύτερο loop ειδικών θα είναι πολύ δύσκολο!” Κάτι που αξίζει να σημειώσουμε, είναι ότι κατά τη διάρκεια του shakedown “άνοιξαν” οι ουρανοί για περίπου 15 λεπτά, αλλάζοντας σημαντικά την επιφάνεια.

Από εκεί και πέρα, με την επιφάνεια της ειδικής των 4,7 χλμ. να αλλάζει σημαντικά, οι χρόνοι ήταν καλύτεροι μετά από κάθε πέρασμα, με τους περισσότερους από τους οδηγούς να πραγματοποιούν τρία συνολικά και να σημειώνουν τον ταχύτερο τους χρόνο στο τελευταίο. Καλύτερος όλων αναδείχθηκε ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC, ακολουθούμενος από τους Sebastien Ogier με το Ford Fiesta WRC και Jari Matti Latvala με το Toyota Yaris WRC. “Πίεσα λίγο παραπάνω στο τελευταίο πέρασμα και το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό σε αυτές τις συνθήκες”, είπε ο Neuville και συνέχισε: “Γνωρίζαμε ότι το αυτοκίνητο είναι καλό στους σκληρούς δρόμους, αλλά και ότι έχει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης στο δεύτερο πέρασμα, και αυτό είναι κάτι που θέλουμε να εκμεταλλευθούμε κατά τη διάρκεια του αγώνα”, δήλωσε ο Βέλγος.

Ο μοναδικός συνδυασμός που αντιμετώπισε πρόβλημα κατά τη διάρκεια του shakedown ήταν αυτός του Andreas Mikkelsen με το Hyundai i20 WRC, ο οποίος και εγκατέλειψε στην πρώτη του προσπάθεια από πρόβλημα στη μετάδοση. Ευτυχώς για τον Νορβηγό, το αυτοκίνητο επισκευάστηκε και κατάφερε προς το τέλος της διαδικασίας να πραγματοποιήσει ακόμα ένα πέρασμα.

Η δράση ξεκινάει σήμερα το βράδυ με την τέλεση της σούπερ ειδικής, η οποία θα έχει μήκος 2 χιλιομέτρων και θα πραγματοποιηθεί στην πόλη της Μαρμαρίς με το πρώτο αυτοκίνητο να ξεκινάει στις 20:08 ώρα Ελλάδος._Π.Τ.

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ SHAKEDOWN

1. Neuville - Gilsoul (Hyundai i20 WRC) 3:24.9

2. Ogier – Ingrassia (Ford Fiesta WRC) 3:26.5

3. Latvala – Antilla (Toyota Yaris WRC) 3:27.0

4. Tabak – Jarveoja (Toyota Yaris WRC) 3:28.6

5. Evans – Barritt (Ford Fiesta WRC) 3:29.3

6. Lappi – Ferm (Toyota Yaris WRC) 3:29.4

7. Ostberg – Eriksen (Citroen C3 WRC) 3:30.3

8. Breen – Martin (Citroen C3 WRC) 3:31.6

9. Suninen – Markkula (Ford Fiesta WRC) 3:31.8

10. Paddon – Marshall (Hyundai i20 WRC) 3:31.8

11. Mikkelsen – Jaeger (Hyundai i20 WRC) 3:34.2

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου