Αγώνες WRC

WRC: Στη Σουηδία με Yaris WRC ο Gronholm;

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, Marcus Gronholm, βρίσκεται σε συζητήσεις με τον Tommi Makinen με στόχο να λάβει μέρος στο Ράλλυ Σουηδίας του 2019 με ένα Toyota Yaris WRC.

Στις αρχές του έτους, ο Marcus Gronholm και ο Tommi Makinen βρέθηκαν πολύ κοντά σε συμφωνία έτσι ώστε ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής να οδηγήσει στο Ράλλυ Σουηδίας ένα Toyota Yaris WRC. Η πολυπόθητη συμφωνία δεν έγινε πραγματικότητα για διάφορους λόγους, αλλά όπως όλα δείχνουν ο “σανίδας” θα έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει για μία και μοναδική εμφάνιση στο σουηδικό αγώνα της επόμενης χρονιάς. Θυμίζουμε, ότι η τελευταία εμφάνιση του Gronholm στο WRC ήταν το 2010, όταν και πάλι τότε είχε εμφανιστεί για μόλις έναν αγώνα, και πάλι στο Ράλλυ Σουηδίας, αλλά με ένα Ford Focus WRC. “Πέρσι, έκλεινα τα 50 μου χρόνια και θεώρησα ότι θα ήταν όμορφο να επιστρέψω για έναν αγώνα”, είπε ο Gronholm στο βρετανικό Autosport και συνέχισε: “Δεν ήθελα να αγωνιστώ στη Φινλανδία και σίγουρα προτιμώ το Ράλλυ Σουηδίας. Στον αγώνα της πατρίδας μου απαιτεί μεγάλη συγκέντρωση και ακρίβεια, ενώ στο σουηδικό αγώνα το απολαμβάνω και το διασκεδάζω περισσότερο. Φέτος, θα ήταν ιδανικό αν είχα καταφέρει να λάβω μέρος, αφού είχε τόσο πολύ χιόνι, και με τη σειρά εκκίνησης που θα είχα στον αγώνα θα μπορούσα να βρεθώ στο παιχνίδι!

Ο Gronholm, δεν τρέφει αυταπάτες και γνωρίζει ότι μία τέτοια συμμετοχή δεν είναι από τις σημαντικότερες προτεραιότητες του Tommi Makinen, αλλά ο ίδιος δεν έκρυψε ότι θα ήθελε να επιστρέψει στο Ράλλυ Σουηδίας. Ο Φινλανδός, στο περσινό Ράλλυ της πατρίδας του, είχε οδηγήσει ένα Yaris WRC στην σούπερ ειδική Harju, σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους! “Στη Harju το διασκέδασα. Πριν ξεκινήσω στην ε.δ. είχα οδηγήσει το αυτοκίνητο μόλις για 5 χιλιόμετρα, αλλά στο τέλος ο χρόνος μου δεν ήταν μακριά από τον καλύτερο της ημέρας. Ήμουν πολύ ικανοποιημένος από το χρόνο, αφού δεν οδηγούσα σαν τρελός! Ήξερα ότι έπρεπε να επιστρέψω το αυτοκίνητο στον Tommi!

O Makinen από τη δική του πλευρά δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο και δεν έκρυψε ότι θα του άρεσε να δει τον Marcus για έναν αγώνα στο Yaris. “Το 2018 ήταν πολύ δύσκολο, αφού δεν είχαμε καν αυτοκίνητο. Αλλά για το 2019 είμαι σαφώς πιο αισιόδοξος! Έχουμε περισσότερα αυτοκίνητα και θα μιλήσουμε ξανά με τον Marcus. Θεωρώ ότι θα είναι φανταστικό να δούμε έναν οδηγό όπως ο Marcus στο Yaris. Πιστεύω ότι σε έναν αγώνα όπως η Σουηδία, που ξέρει πολύ καλά, θα μπορεί να είναι πολύ γρήγορος. Σίγουρα, θα χρειαστεί μερικά χιλιόμετρα δοκιμών, αλλά θα είναι εξαιρετικό να τον δούμε και πάλι πίσω σε έναν αγώνα που έχει κερδίσει τόσες φορές. Στη Harju πέρσι οδήγησε το αυτοκίνητο δοκιμών μας και ο χρόνος του ήταν άκρως ανταγωνιστικός. Και μην ξεχνάτε ότι το Yaris δεν διέθετε πλήρη ισχύ!

Ο Gronholm αποσύρθηκε από την ενεργό δράση στο τέλος του 2007, όντας και εργοστασιακός οδηγός της Ford. Το 2009 έκανε μία εμφάνιση στο Ράλλυ Πορτογαλίας με το Subaru Impreza WRC S14 και ήταν 4ος μέχρι τη στιγμή που εγκατέλειψε από έξοδο. Το 2010 ήταν και η τελευταία του εμφάνιση στο WRC, όταν και έλαβε μέρος με ένα Ford Focus WRC '09 της Stobart, καταφέρνοντας να κερδίσει και μία ε.δ.! Μάλιστα, μέχρι τη στιγμή που προδόθηκε από τα ηλεκτρικά του Focus ήταν 6ος γενικής, αλλά ο χρόνος που έχασε είχε σαν αποτέλεσμα να πέσει στην 33η θέση. Παρόλα αυτά, και μερικά ακόμα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του αγώνα κατάφερε να τερματίσει 21ος γενικής._Π.Τ.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου