12 Ιαν 2019

WRC: Τα επίσημα χρώματα!

Στην έκθεση Autosport International, οι τέσσερις εργοστασιακές ομάδες του WRC παρουσίασαν τα επίσημα χρώματα τους για τη νέα χρονιά, αλλά οι οδηγοί τα νούμερα που επέλεξαν.

Στη Μ. Βρετανία, και συγκεκριμένα στην έκθεση Autosport International, πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του WRC για τη νέα χρονιά. Και οι τέσσερις εργοστασιακές ομάδες που θα ακολουθήσουν το Πρωτάθλημα το 2019 βρέθηκαν εκεί, αποκαλύπτοντας τα χρώματα με τα οποία θα αγωνιστούν, αλλά και τους οδηγούς τους. Παράλληλα, με δεδομένο το νέο σύστημα της FIA, σύμφωνα με το οποίο οι αριθμοί των αυτοκινήτων θα είναι σταθεροί σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι πρωταγωνιστές του θεσμού αποκάλυψαν επίσης και το νούμερο που επέλεξαν.

Στο περίπτερο του WRC, που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην έκθεση, πρώτα τον λόγο πήρε ο Oliver Ciesla από την πλευρά του promoter του θεσμού, ο οποίος και μίλησε για την τεράστια αύξηση του ενδιαφέροντος που υπήρξε γύρω από το θεσμό τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα, δεν έκρυψε την πεποίθηση του ότι το 2019 θα είναι ακόμα πιο συναρπαστικό, με 14 αγώνες και μία νέα χωρά να εντάσσεται στο πρόγραμμα του θεσμού, αναφερόμενος στη Χιλή. Δεν παρέλειψε να τονίσει την επιτυχία της υπηρεσίας All Live (ζωντανή κάλυψη των αγώνων), η οποία μάλιστα τη νέα χρονιά θα είναι διαθέσιμη και στην ισπανική γλώσσα!

Αμέσως μετά σειρά πήραν οι ομάδες και οι οδηγοί, οι οποίοι ξεχωριστά αποκάλυπταν τα αυτοκίνητα τους. Πρώτη εμφάνισε το Ford Fiesta WRC η Μ-Sport, με τους Elfyn Evans-Scott Martin, Teemu Suninen-Marko Salminen, να συνοδεύονται από τον Malcolm Wilson, αλλά και τον Richard Millener να κάνει την πρώτη δημόσια εμφάνιση του ως επικεφαλής της ομάδας του WRC. Ο Εvans επέλεξε το Νο33, αναφέροντας ότι ουσιαστικά είναι τα αρχικά του ονόματος του ανάποδα (ΕΕ), ενώ ό Suninen το “3”, αφού όπως ανάφερε είναι ένα νούμερο που τον ακολουθεί από πρώτα του βήματα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η σκυτάλη στη συνέχεια πέρασε στην Toyota, με τον Tommi Makinen να συνοδεύει τους Ott Tanak-Martin Javeoja, Jari Matti Latvala-Mikka Antilla και το πρόσωπο της ημέρας για τους Βρετανούς Kris Meeke, με τον νέο του συνοδηγό τον Seb Marschall. Τα χρώματα του Yaris είναι ακριβώς ίδια με την προηγούμενη χρονιά, με τον Εσθονό να παίρνει πρώτος τον λόγο αναφέροντας τους λόγους που επέλεξε το Νο8. Ο Tanak είπε ότι ήταν το νούμερο που είχε και το 2018, ενώ ο συγκεκριμένος αριθμός θεωρείται τυχερός στην Ιαπωνία. Και από τη στιγμή που οδηγεί για ιαπωνική ομάδα, το προτίμησε. Ο Kris Meeke από την πλευρά του άφησε την επιλογή στα χέρια της κόρης του, η οποία από μερικές κάρτες τράβηξε το Νο5! Αντίθετα, ο Jari Matti Latvala το σκέφτηκε λίγο παραπάνω και κατέληξε στο Νο10, αφού αυτό ήταν το νούμερο που είχε το 2017 όταν και πρωτοήρθαν στην Toyota, πραγματοποιώντας μία εξαιρετική σεζόν, ενώ δεν έκρυψε πως είναι και ένα νούμερο που κρύβει μέσα του το Νο1, αριθμό που θέλει τη νέα χρονιά!

Μία από τις ομάδες που αναμέναμε με καινούργια χρώματα είναι η Hyundai, με τον νέο team director της ομάδας, τον κ. Adamo, να οδηγεί γύρω από το σκεπασμένο i20 WRC τους Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul, Andreas Mikkelsen-Anders Jaeger και Dani Sordo-Carlos Del Barrio. Το αυτοκίνητο δεν έχει σημαντικές αλλαγές, πέρα από γραμμές στο εμπρός μέρος και στο πλάι, με το κλασσικό χρώμα της N Motorsport να κυριαρχεί, αλλά και τους ίδιους χορηγούς. Ο Βέλγος οδηγός της ομάδας, που φέτος θέλει να διεκδικήσει τον τίτλο, επέλεξε φυσιολογικά το Νο11 για τη νέα χρονιά. Όπως είπε, είναι αυτό με το οποίο τερμάτισαν 2οι στο WRC το 2013 και είναι ένας αριθμός που αμφότεροι θεωρούν γούρικο. Ο Mikkelsen έκανε την έκπληξη, αφού ήταν ο μοναδικός που επέπελξε μεγάλο αριθμό, το Νο89, αφού είναι η χρονιά που γεννήθηκε ο ίδιος και ο συνοδηγός του. Τέλος, ο Sordo προτίμησε το Νο 6, αφού είναι το νούμερο που είχε τα τρία τελευταία χρόνια, αλλά και αρκετές φορές στην καριέρα του στο παρελθόν. Φυσικά, από την ομάδα της Hyundai έλειπαν οι Sebastien Loeb και Daniel Elena, οι οποίοι βρίσκονται στο Ράλλυ Ντακάρ, με τον Γάλλο να επιλέγει σύμφωνα με τη λογική το Νο9. Αριθμός που αναφέρεται στους παγκόσμιους τίτλους του, και χρησιμοποιούσε τόσο στο WTCC, όσο και στο Π.Π.Rallycross.

Τέλος, τελευταία ανέβηκε στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο η ομάδα της Citroen, με τον Pierre Boudar να ακολουθεί τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και Esapeakka Lappi-Janne Ferm. Η αποκάλυψη του C3 έφερε στο φως αυτό που περιμέναμε όλοι, την επίσημη επιστροφή της Red Bull στα αυτοκίνητα της Citroen για πρώτη φορά μετά από το 2012. Για τους πιο παρατηρητικούς , η σχεδίαση και οι χρωματισμοί θυμίζουν αρκετά τις C4 WRC του 2009 και 2010. Όπως είναι απολύτως φυσιολογικό, ο Sebastien Ogier θα φέρει στις πόρτες του C3 το Νο1, όντας και ο κάτοχος του τίτλου. Ο Γάλλος έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για τη νέα χρονιά, ενώ δεν έκρυψε ότι στόχος του είναι να διατηρήσει το ίδιο νούμερο και τη νέα χρονιά. Αντίθετα, ο Lappi εμφανίστηκε ευδιάθετος, αναφέροντας πως είναι επαγγελματίας και δηλώνοντας ότι το Νο4 που επέλεξε, μπορεί να συνδυαστεί με το όνομα του και το σύμβολο “#” και να χρησιμοποιηθεί καλύτερα στα social media!_Π.Τ.

Περισσότερες φωτογραφίες:
Ετικέτες: