Η Dacia «παντρεύει» τη 48βολτη υβριδική τεχνολογία με τον κόσμο της υγραεριοκίνησης, καθιστώντας το Bigster μια ιδιαίτερα ελκυστική επιλογή.
Με το diesel σιγά σιγά να εξαφανίζεται, αρκετοί οδηγοί, που προτάσσουν την οικονομία στις μετακινήσεις και δεν είναι ακόμα έτοιμοι να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στα 100% ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στρέφονται είτε στα υβριδικά, είτε στα αυτοκίνητα υγραερίου.
Μπορεί, όμως, να συνυπάρξει η υβριδική τεχνολογία με ένα σύστημα κίνησης LPG; Την απάντηση δίνει ο όμιλος Renault, μια εταιρεία με μακρά παράδοση σε αμφότερες τις τεχνολογίες.
Όπερ και εγένετο το Dacia Bigster mild hybrid-G 140 που σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει αυτονομία έως και 1.450 χλμ. Ειδικότερα, το μοντέλο κινείται από 1.200άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα 140 ίππων και 230 Nm ροπής (στις 2.100 σ.α.λ.), με την κίνηση να φτάνει στους μπροστινούς τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων.

Ο κινητήρας mild hybrid-G 140 λειτουργεί με δύο ανεξάρτητες δεξαμενές καυσίμου (50 λίτρα βενζίνη και 50 λίτρα LPG), με το ρεζερβουάρ υγραερίου να τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητά του, ενώ ένας διακόπτης στο ταμπλό επιτρέπει την άμεση και ομαλή εναλλαγή καυσίμου.
Όπως αναφέρει η Dacia, κατά τη λειτουργία με υγραέριο, το Bigster mild hybrid-G 140 εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO₂ σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα, χωρίς υβριδική υποβοήθηση.
Επιπλέον, το σύστημα υγραεριοκίνησης, στα Bigster, όπως και σε όλα μοντέλα του ομίλου Renault, τοποθετείται στη γραμμή παραγωγής των μοντέλων και καλύπτεται από την ίδια 5ετή εργοστασιακή εγγύηση που καλύπτει και όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις τους.

Η 48βολτη υβριδική έκδοση LPG/βενζίνης είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά από τα 24.800 ευρώ, στο πακέτο εξοπλισμού essential που -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνει:
- Σύστημα πολυμέσων Media Display με έγχρωμη οθόνη αφής 10,1”
- ασύρματο Phone mirroring με Android Auto™ & Apple CarPlay™
- Πίνακα οργάνων οδηγού με ψηφιακή οθόνη TFT 7″
- 2x USB θύρες εμπρός
- Air-condition
- ECO mode
- Διακόπτη “My Safety” για περιορισμό παρεμβατικότητας μερίδας συστημάτων υποβοήθησης οδηγού με επιλογή “Perso Mode” (εξατομίκευση των ενεργών συστημάτων υποβοήθησης οδήγου)
- Ζάντες αλουμινίου 17″ TERGAN, με ελαστικά 215/65 R17
Διαβάστε επίσης: Όλα τα SUV της ελληνικής αγοράς με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ

Επιπλέον, από τον βασικό εξοπλισμό προσφέρεται μια εκτενής δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, με τεχνολογίες όπως: Lane Keeping Assist (LKA) & Προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LDW), Αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB), Σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AFU), Σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCW) και Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας με ηχητική προειδοποίηση υπέρβασης ορίου ταχύτητας & Έξυπνο σύστημα διαχείρισης ταχύτητας (ISA).







