10 Σεπ 2018

Bridgestone: αγαπημένη των κατασκευαστών πρώτης τοποθέτησης

Η Bridgestone έχει επιλεγεί ως ελαστικό για περισσότερες από 45 τοποθετήσεις, σε πάνω από 15 μοντέλα, από τις αρχές του 2018. Έπονται πλέον των 60 ακόμη, που έρχονται μέχρι το τέλος του χρόνου.

Στην Bridgestone, την μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών και στον κόσμο, οι επενδύσεις στην έρευνα και την ανάπτυξη είναι οι υψηλότερες στον κλάδο και έχουν ήδη αποπληρωθεί. Χάρη στα κορυφαία ελαστικά, προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες ανάγκες των κατασκευαστών αρχικού εξοπλισμού και των οχημάτων τους, η Bridgestone έχει επιλεγεί ως ελαστικό για περισσότερες από 45 τοποθετήσεις σε πάνω από 15 μοντέλα από την αρχή του 2018 και έπονται πάνω από 60 ακόμα τοποθετήσεις που έρχονται μέχρι το τέλος του χρόνου.

Η Bridgestone δουλεύει από κοινού με τους κατασκευαστές αρχικού εξοπλισμού (Original Equipment Manufacturers-OEMs) για να δημιουργήσουν ελαστικά προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις τους. Αυτή η προσέγγιση έχει θετική ανταπόκριση. Μόλις το πρώτο εξάμηνο του 2018, περισσότεροι από 10 κατασκευαστές ζήτησαν πάνω από 45 τοποθετήσεις για περισσότερα από 15 διαφορετικά μοντέλα όπως: Ferrari Portofino, Porsche Cayenne, Mercedes A-Class και C-Class. Audi A1, A6, A7 και Q2. Volkswagen Touareg, T-ROC, Tiguan και Polo. Opel Insignia; Renault Mégane R.S., BMW i3s και X3 και άλλα. Η εξειδικευμένη προσέγγιση ξεκινά με την κατανόηση των συγκεκριμένων αναγκών των OEMs και προϋποθέτει στενή συνεργασία μαζί τους για την τελειοποίηση κάθε στοιχείου του ελαστικού πάνω στο όχημα. Για παράδειγμα, η Lexus και η Mercedes ήθελαν να προσφέρουν στους οδηγούς τους ασφάλεια σε περίπτωση που σκάσει ή τρυπήσει το ελαστικό τους. Η Bridgestone κατανοώντας το αίτημά τους ενσωμάτωσε την Τεχνολογία Run-Flat (RFT) στο Turanza T005. Για τη Ferrari Portofino, η Bridgestone επίσης ενσωμάτωσε την RFT στο Potenza S007, που σχεδιάστηκε για να συνδυάζει τις στροφές υψηλής ταχύτητας με την ανθεκτικότητα σε υψηλές ταχύτητες και να ταιριάζει με τον σπορ χειρισμό της Portofino.

Η Audi και η Opel προσπαθούσαν να ελαχιστοποιήσουν τον θόρυβο εντός του οχήματος και να αυξήσουν την άνεση. Η Bridgestone το πέτυχε γεμίζοντας κοιλότητες με ηχοαπορροφητικά υλικά και πραγματοποιώντας διάφορες άλλες προσαρμογές, όλες στα πλαίσια μιας καινοτομίας με την ιδιόκτητη τεχνολογία B-Silent - που είναι διαθέσιμη στα νέα Audi A6, A7 και Opel Insignia. Βάσει της ζήτησης των OEMs, η Bridgestone έχει εξασφαλίσει κορυφαίο κράτημα στο δρόμο, δημιουργώντας προηγμένους σχεδιασμούς πέλματος, παρέχει αυστηρή ικανότητα ακρίβειας στις στροφές, ενισχύοντας τα πλαϊνά του σκελετού των ελαστικών ή χρησιμοποιώντας την ιδιόκτητη τεχνολογία ανάμειξης πυριτίου NanoPro-Tech για την ελαχιστοποίηση της φθοράς και την επέκταση της ζωής των ελαστικών. Αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις, η ζήτηση ξεπέρασε κατά πολύ την τελειοποίηση υπάρχοντος προϊόντος. Η BMW, για παράδειγμα, χρειάστηκε μια εντελώς διαφορετική ιδέα ελαστικού για τα ηλεκτρικά οχήματά τους. Η Bridgestone ανταποκρίθηκε με την τεχνολογία «ologic» και ένα ελαστικό που σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από την εταιρία ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα προκειμένου να βελτιστοποιήσει την απόδοσή τους ενώ ταυτόχρονα εξασφάλισε κορυφαία ασφάλεια, η οποία διαπιστώνεται ιδιαίτερα στο πρόσφατο BMW i3s.

Η Porsche προσκάλεσε την Bridgestone να δώσει μία λύση κατασκευάζοντας ένα ελαστικό που θα επιτύχει τους στόχους που έχει η νέα γενιά της σειράς Cayenne στην κατηγορία «χειρισμός στο στεγνό». Η Bridgestone δημιούργησε μια σύνθεση γόμας σπορ προσανατολισμού με υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο, η οποία εξασφάλισε αυτούς τους στόχους για επιδόσεις στο στεγνό, καθώς και σε κάθε άλλη συνθήκη. Το ελαστικό Bridgestone Dueler H / P Sport για ζάντα 21 ιντσών είναι επίσης το καλύτερο στην κατηγορία στον χειρισμό στο βρεγμένο, εξασφαλίζοντας στους οδηγούς τη διατήρηση του ελέγχου και της ασφάλειας. Και παρά τα υψηλά επίπεδα συνολικής απόδοσης, δεν υπήρχε θέμα στον τομέα της φθοράς._Δελτίο Τύπου

Ετικέτες: