Αγορά Ειδήσεις

Διάκριση για την ψηφιακή καμπάνια του Nissan Qashqai

Στο πλαίσιο των Digital Media Awards 2019 που φέτος πραγματοποιήθηκαν στο Μουσείο Οίνου, η καμπάνια της Tempo OMD Hellas “Nissan Qashqai Aurora & Social Cards” για το δημοφιλές crossover, απέσπασε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best Tablet or Mobile Αdvertising.

Τις συμμετοχές έκρινε Επιτροπή αποτελούμενη από 28 experts των Digital Media με Πρόεδρο τον Michael Iskas, Global President της The Story Lab και Board Director της Gleam Futures. Πρόκειται για τα βραβεία τα οποία διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και τα οποία για 6η συνεχή χρονιά αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων. Τα Social Cards είναι νέα, καινοτόμα mobile first ad-formats, που επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να επεκτείνουν την αποτελεσματικότητα του Social Media περιεχομένου τους στο περιβάλλον premium τοπικών εκδοτών, αυξάνοντας έτσι την κάλυψη και το engagement. Με τα Social Cards οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν επιπλέον κόστος παραγωγής και το time to market είναι άμεσο.

Το Nissan QAHSQAI κατέχει τα σκήπτρα στην κατηγορία του. Συνδυάζει την πρακτικότητα και τον χαρακτήρα ενός SUV με τη δυναμική οδήγηση και το κόστος λειτουργίας ενός hatchback. Με χαμηλού κυβισμού, υψηλής απόδοσης και οικονομίας κινητήρες βενζίνης, τεχνολογίας DiG-T που αποδίδουν έως και 160 PS, αλλά και diesel τεχνολογίας dCi έως και 150 PS, το QASHQAI ικανοποιεί στο έπακρο τις προσδοκίες των υποψήφιων αγοραστών. Στην Ελλάδα, το Nissan QASHQAI κατέκτησε και το 2018 την πρώτη θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας C-SUV.

Ποιος πιστεύετε πως θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, στις 8-11 Οκτωβρίου;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου