Το Fiat Panda συνεχίζει την πορεία του στην αγορά μας με νέες, αναβαθμισμένες εκδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό, πέντε χρόνια εγγύηση και χρηματοδότηση με 2,9%

 

Διανύοντας τον 6ο χρόνο του κύκλου ζωής του και αποτελώντας την τρίτη γενιά του μοντέλου, το Panda επιστρέφει με αναβαθμισμένο εξοπλισμό σε όλες τις νέες βασικές εκδόσεις, χωρίς αντίστοιχη οικονομική επιβάρυνση, που επιπλέον περιλαμβάνει 5 χρόνια εγγύηση αλλά και χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 2,9%. Το Fiat Panda, ανέκαθεν το best seller στην κατηγορία του, παρουσιάζει φέτος την ανανεωμένη γκάμα του, που αποτελείται από νέες και πιο πλούσιες σε βασικό εξοπλισμό εκδόσεις, με τιμές που δεν επιβαρύνονται από την προσθήκη των καινούργιων χαρακτηριστικών, αυξάνοντας, έτσι, το συνολικό όφελος για τον πελάτη.

Η νέα έκδοση Easy περιλαμβάνει radio MP3 με USB, Bluetooth και χειριστήρια ελέγχου στο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα θυρών, A/C, φωτισμό στον χώρο αποσκευών, πενταθέσια έγκριση με πίσω αναδιπλούμενο κάθισμα και πλευρικές προστατευτικές λωρίδες θυρών από πλαστικό. Διατίθεται με τον κινητήρα βενζίνης 0.9 85hp Twinair (ο οποίος έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας) στην τιμή των 11.150 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, των 11.950 ευρώ με MTA και των 11.970 ευρώ με τον κινητήρα φυσικού αέριου/βενζίνη. Η νέα αναβαθμισμένη έκδοση Lounge περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, ενώ προσφέρεται με τον κινητήρα 1.2 69hp στην τιμή των 11.000 ευρώ, με τον 0.9 85hp Twinair με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων στα 11.700 ευρώ και με τον 0.9 85hp Twinair με MTA στα 12.500 ευρώ.

Η νέα εμπλουτισμένη έκδοση City Cross 4x2 προσφέρει στον βασικό της εξοπλισμό ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, και διατίθεται με τον κινητήρα 1.2 69hp 4X2 στα 12.050 ευρώ και με τον 1.3 JTD 95hp 4X2 στα 15.125 ευρώ. Από τις νέες εκδόσεις την παράσταση κλέβει η νέα εμπλουτισμένη έκδοση Wild 4X4 που αποτελεί την πιο ανταγωνιστική πρόταση της 4κίνητης αγοράς για τους οδηγούς που χρησιμοποιούν απαραίτητα κίνηση 4x4 αλλά αναζητούν μια οικονομικότερη και αποδοτικότερη επιλογή. Η έκδοση Wild 4X4 συμπεριλαμβάνει στον βασικό της εξοπλισμό και το πακέτο Pack Safety: ηλεκτρικούς καθρέπτες με αντιθαμβωτική λειτουργία, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αλλά και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η έκδοση αυτή έρχεται και με τον κινητήρα βενζίνης 0.9 Twinair 85 hp, παρέχοντας τη δυνατότητα σε κάποιον να μπει στον κόσμο της 4κίνησης με έως και 2.400€ λιγότερα από την αντίστοιχη έκδοση που φέρει κινητήρα πετρελαίου. Το νέο επίπεδο εμπλουτισμένου εξοπλισμού του Wild 4X4 θα προσφέρεται με τους ακόλουθους κινητήρες: 0.9 Twinair 85hp 4X4 στα 13.400 ευρώ και 1.3 JTD 95hp 4X4 στα 15.750 ευρώ.

Αντίστοιχα, η νέα εμπλουτισμένη έκδοση Cross 4X4 προσφέρει επίσης στον βασικό της εξοπλισμό ηλεκτρικούς καθρέπτες με αντιθαμβωτική λειτουργία, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Φέρει τον κινητήρα 1.3 JTD 95hp 4Χ4 και διατίθεται στην τιμή των 18.800 ευρώ. Να σημειωθεί ότι όλες οι προαναφερόμενες τιμές συμπεριλαμβάνουν και την τρέχουσα προωθητική ενέργεια..

Καλύπτοντας τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών χάρη στις τρεις διαφορετικές του προσωπικότητες, το Panda ήταν ανέκαθεν ο leader της κατηγορίας Α, έχοντας πουλήσει 7,5 εκατομμύρια οχήματα από το πρώτο του λανσάρισμα το 1980. Το 1983 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο πόλης που έφερε σύστημα τετρακίνησης, και λίγο αργότερα - το 1986 για την ακρίβεια - το πρώτο που εφοδιάστηκε με κινητήρα diesel. Οι πρωτιές, όμως, δεν σταμάτησαν εκεί: το 2004 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που διακρίθηκε με τον τίτλο Car of the Year, και το 2006 αποτέλεσε το πρώτο mini αυτοκίνητο πόλης με φυσικό αέριο. Το 2017, το εκατομμυριοστό Panda της σύγχρονης γενιάς βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Fiat στην Ιταλία. Σήμερα, το Panda είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του με κινητήρες που μπορούν να κινηθούν με όλα τα διαθέσιμα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο/βενζίνη και υγραέριο/βενζίνη) και προσφέρεται σε πολλούς διαφορετικούς τύπους εκδόσεων, ως δικίνητο ή τετρακίνητο, με αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά