Αγορά Ειδήσεις

Mitsubishi Outlander PHEV: Μηδενικός φόρος για εταιρικούς χρήστες

Το Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) είναι τώρα διαθέσιμο με μηδενικό φόρο για τους εταιρικούς χρήστες στην Ελλάδα.

Σε συνέχεια των μεταρρυθμίσεων που αφορούν την φορολόγηση των εταιρικών χρηστών, το νέο Outlander PHEV με εκπομπές CO2 μόλις 46g/km, είναι το μοναδικό τετρακίνητο SUV μεγάλης κατηγορίας της ελληνικής αγοράς που πληροί τις προϋποθέσεις μηδενικού φόρου για τους εταιρικούς χρήστες βάσει των παρακάτω στοιχείων που απορρέουν από το σχετικό ΦΕΚ (μηδενικός εταιρικός φόρος για οχήματα των οποίων οι εκπομπές καυσαερίων είναι ως 50 g CO2/Km και με Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) έως σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ. Tα μισθώματα για τα επιβατικά ως 50 γρ/χλμ, με ΛΤΠΦ ως € 40.000, προσαυξάνονται ως έξοδα για το μισθωτή κατά +30%. Τα πάγια αυτοκίνητα με εκπομπές καυσαερίων 1 ως 50 γρ/χλμ αποσβένονται ανεξαρτήτως αξίας ΛΤΠΦ με 20% ετησίως). Όπως βλέπετε στους πίνακες που ακολουθούν και οι δύο εκδόσεις του Outlander PHEV βρίσκονται κάτω από το όριο των 40.000 ευρώ λιανικής τιμής προ φόρων.

Mitsubishi Outlander PHEV

Από τότε που έκανε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία, το Outlander PHEV έχει κυκλοφορήσει σε περισσότερες από 50 χώρες ανά τον κόσμο. Αναδείχτηκε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία plug-in υβριδικών μοντέλων στα τέλη Δεκεμβρίου 2018. Επίσης είναι Ευρωπαϊκό best-seller στην κατηγορία του τα τελευταία πέντε χρόνια. Το Outlander PHEV του 2019 παράγει λιγότερες εκπομπές CO2, 40 g/km (αναγωγή σε NEDC)/46 g/km (WLTP) με κατανάλωση 1,8 l/100km (αναγωγή σε NEDC)/2,0 l/100km (WLTP) και αυτονομία 54 km με μηδενικούς ρύπους (αναγωγή σε NEDC)/45 km (WLTP). Διαθέτει επίσης καινοτόμο σύστημα κίνησης και μηχανικές βελτιώσεις, όπως ο αποδοτικός νέος βενζινοκινητήρας 2.4L. Εξάλλου, έχει βελτιωθεί επίσης η χωρητικότητα της μπαταρίας (15%), η ισχύς της μπαταρίας (10%), και η ισχύς του πίσω ηλεκτροκινητήρα (17%). Τέλος, προσφέρει αναβαθμισμένη δυναμική συμπεριφορά, ενώ τα προφίλ οδήγησης περιλαμβάνουν επιπλέον τα Sport Mode και Snow Mode.

Δελτό Τύπου

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου