Αγορά Ειδήσεις

Στην Ελλάδα η έκδοση ST-Line του νέου Ford Puma (+τιμές, εξοπλισμός)

Η Ford ανακοίνωσε πως η σπορ έκδοση του Puma με την κωδική ονομασία ST-Line διατίθεται πλέον και στη χώρα μας - Δείτε εξοπλισμό και τιμές.

Το Ford Puma ST-Line συνδυάζεται με τον ήπια υβριδικό κινητήρα 1.0 EcoΒoost mHEV στις εκδόσεις που αποδίδουν 125 ή 155 ίππους, ενώ διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Από πλευράς εμφάνισης, η συγκεκριμένη έκδοση χαρακτηρίζεται από τα λογότυπα "ST-Line" σε εμπρός φτερά και μαρσπιέ, ενώ οι ζάντες 17 ιντσών και η χρωμιωμένη απόληξη στην εξάτμιση, ολοκληρώνουν τον σπορ χαρακτήρα της.

Ford Fiesta ST-Line

Στο εσωτερικό, το Ford Puma ST-Line διαθέτει σπορ καθίσματα και σκούρα επένδυση οροφής. Ακόμη, το δερμάτινο τιμόνι έχει ειδική διαμόρφωση στο κάτω μέρος, ενώ το χειρόφρενο διαθέτει δερμάτινη επένδυση και ο επιλογέας ταχυτήτων, κόκκινες ραφές και φινίρισμα από αλουμίνιο.

Διαβάστε ακόμη - Ford Puma: Το οδηγούμε στην Ελλάδα

Το νέο Ford Puma ST-Line μπορεί αποκτηθεί μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος “MyPuma” της Ford Finance, το οποίο προσφέρει δυνατότητα προκαταβολής από 0%, επιτόκιο από 1% και διάρκεια αποπληρωμής έως και 84 μήνες.  Ακόμη είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, διάρκειας 8 ετών.

Ford Puma ST-Line

Διαμορφώστε το δικό σας Ford Puma κάνοντας κλικ ΕΔΩ

Τιμές Ford Puma ST-Line

ST-Line 5d, 1.0 Ecoboost 125ps mHEV, 20.991 ευρώ

ST-Line 5d, 1.0 Ecoboost 155ps mHEV, 23.366 ευρώ

ST-Line X 5d, 1.0 Ecoboost, 125ps mHEV, 24.254 ευρώ

ST-Line X 5d, 1.0 Ecoboost, 155ps mHEV, 25.793 ευρώ

Βασικός εξοπλισμός Ford Puma ST-Line

Εμπρός φώτα ημέρας LED

Μεσαία σκάλα προβολέων (low beam) με λαμπτήρα LED

Αυτόματοι εμπρός προβολείς, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής

Προβολείς ομίχλης με στατικούς λαµπτήρες στροφής (cornering lamps)

Πίσω φώτα LED

Κιτ εξωτερικής διαμόρφωσης ST-Line

Ζάντες ελαφρού κράματος 17” με διαστάσεις ελαστικών 215/55R17

Σπορ ανάρτηση

Δισκόφρενα εμπρός και πίσω

Ηλεκτρικά θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες

Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος

Πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 12,3" TFT LCD

Κουμπί εκκίνησης κινητήρα (KeylessStart)

Αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού (EATC)

4 ηλεκτρικά παράθυρα

Cruise Control

Σύστημα Πλοήγησης, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 8”, 7 ηχεία, ψηφιακό ραδιόφωνο DAB, GPS, χειριστήρια στο τιμόνι, Σύστημα Ford SYNC 3 µε Κλήση Έκτακτης Ανάγκης, ανοικτή συνομιλία κινητού τηλεφώνου Bluetooth, 2 θύρες USB, Ενσωματωμένο Μodem

Βάση ασύρματης φόρτισης (wireless charging)

Επιλογή Λειτουργίας Οδήγησης με 5 διαφορετικά Drive Modes: Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail

Σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών (TPMS)

6 αερόσακοι

Ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC με έλεγχο πρόσφυσης Traction Control, Hill Start Assist, Lane Keeping Aid

Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (Collision Mitigation System) με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και δικυκλιστών

Σύστημα αυτόματης διακοπής/εκκίνησης κινητήρα (Auto-Start/Stop)

Trip Computer

Υποδοχές παιδικού καθίσματος ISOFIX στις εξωτερικές θέσεις του πίσω καθίσματος

Σύστημα MyKey – παραμετροποίησης των λειτουργιών ανάλογα με το κλειδί που χρησιμοποιείται

Κάθισμα οδηγού και συνοδηγού 4 κατευθύνσεων

Υποστήριξη μέσης καθισμάτων οδηγού/συνοδηγού

Πίσω κάθισμα με πλάτη διαιρούμενη/αναδιπλούμενη 60:40

3ο πίσω προσκέφαλο

Εμπρός υποβραχιόνιο

Εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός LED

Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού (Driver Impartment Monitor)

Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων (Traffic Sign Recognition)

Χαρακτηριστικό λογότυπο ST-Line στα εμπρός φτερά

Σπορ εμπρός καθίσματα

Σκούρα εσωτερική επένδυση οροφής

Σπορ δερμάτινο τιμόνι “flat bottom” με κόκκινη ραφή

Λαβή χειρόφρενου με επένδυση από μαύρο δέρμα με κόκκινη ραφή

Κάλυμμα μοχλού ταχυτήτων με κόκκινη ραφή

Λαβή μοχλού ταχυτήτων με φινίρισμα αλουμινίου

Εμπρός μαρσπιέ με το λογότυπο ST-Line

Πεντάλ ελαφρού κράματος

Χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης

4 εμπρός ταπέτα δαπέδου

Κιτ επισκευής ελαστικών

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο νικητής του Ράλλυ Τουρκίας;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου