Αγορά Ειδήσεις

Στην Ελλάδα η Skoda Octavia σε έκδοση φυσικού αερίου - Τιμές

Η νέα Skoda Octavia είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία στη χώρα μας και στην έκδοση G-TEC, η οποία χρησιμοποιεί ως καύσιμο το φυσικό αέριο (CNG).

H Skoda Octavia G-TEC είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία και στην Ελλάδα, προσφέροντας χαμηλό κόστος χρήσης, χωρίς την παραμικρή παραχώρηση σε επίπεδο οδηγικής απόλαυσης και ασφάλειας. Και στην έκδοση φυσικού αερίου, το μοντέλο εντυπωσιάζει για τους χώρους, την ποιότητα, την τεχνολογία, στοιχεία που συνδυάζονται με μοντέρνο design. Η Kosmocar-Skoda ανακοινώνει τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για τη νέα Octavia G-TEC, η οποία στην έκδοση Grand Coupe ξεκινά από τα 24.900 ευρώ, ενώ στην έκδοση Sportswagon από τα 26.200 ευρώ.

SKODA OCTAVIA G-TEC

Η Octavia G-TEC χρησιμοποιεί ως βάση έναν ειδικά εξελιγμένο κινητήρα 1.5 TSI, που στην έκδοση G-TEC αποδίδει ισχύ 131 PS. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, από τους πιο προηγμένους παγκοσμίως, λειτουργεί με την αρχή του κύκλου Miller, που επιτρέπει πιο γρήγορο κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα τη μικρότερη εισροή αέρα, συνεπώς και τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Η συμπίεση για την περίσταση είναι 12,5:1, υψηλότατη για κινητήρα με υπερπλήρωση, με προφανή οφέλη στο βαθμό απόδοσης. Το turbo είναι μεταβλητής γεωμετρίας πτερυγώσεως, ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που επιτρέπει την ταχύτερη απόκριση του κινητήρα στις χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας σχεδόν το turbo lag, κάτι που αποδεικνύεται και στην πράξη με τη μέγιστη ροπή των 200 Nm να αποδίδεται μόλις από τις 1.400 σ.α.λ.

SKODA OCTAVIA G-TEC

Η νέα Octavia G-TEC λειτουργεί κατά κανόνα και εξ ορισμού με φυσικό αέριο. Ωστόσο, το αυτοκίνητο μεταβαίνει στη λειτουργία βενζίνης, εντελώς αυτόματα, σε τρεις περιπτώσεις. Στην πρώτη, όταν η πίεση στις δεξαμενές φυσικού αερίου είναι κάτω από 11 bar. Στη δεύτερη, όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι κάτω από -10 βαθμούς και στην τρίτη, αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό με φυσικό αέριο, όπου ο εγκέφαλος του κινητήρα χρειάζεται λίγα λεπτά (λιγότερα από 5, συνήθως) για να αξιολογήσει την ποιότητα του φυσικού αερίου με το οποίο μόλις ανεφοδιάστηκε.

SKODA OCTAVIA G-TEC

Ουσιαστικά, η μόνη διαφορά της Octavia G-TEC από τις υπόλoιπες εκδόσεις του δημοφιλούς μοντέλου είναι οι δεξαμενές φυσικού αερίου, στο πίσω μέρος του αμαξώματος, κάτω από το χώρο αποσκευών. Μπορούν να αποθηκεύσουν 17,33 κιλά καυσίμου σε τυπική πίεση 200 bar. Η υλοποίηση είναι απόλυτα ασφαλής, με τις δεξαμενές να έχουν ελεγχθεί επιτυχώς στο εργοστάσιο ακόμα και σε πλήρωση με πίεση 300 bar. Με πλήρως γεμάτες δεξαμενές, η μέγιστη αυτονομία αποκλειστικά με φυσικό αέριο είναι 500 χιλιόμετρα. Συμπληρωματικά, το αυτοκίνητο διαθέτει και ρεζερβουάρ βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων, ποσότητα που του εξασφαλίζει πρόσθετη αυτονομία 190 χιλιομέτρων, αυξάνοντας τη συνδυασμένη αυτονομία στα 690 χιλιόμετρα. Περιβαλλοντικά, η καύση του φυσικού αερίου έχει ως αποτέλεσμα 25% λιγότερους ρύπους CO2 από την αντίστοιχη της βενζίνης ενώ τα NOx είναι σημαντικά χαμηλότερα καθώς και οι επιμέρους εκπομπές μικροσωματιδίων.

SKODA OCTAVIA G-TEC

Η ύπαρξη των πρόσθετων δεξαμενών έχει επιφέρει μία μείωση περίπου 25% στο χώρο αποσκευών, ο οποίος παρόλα αυτά παραμένει περισσότερο από ικανοποιητικός για την κατηγορία. Χαρακτηριστικά, ο χώρος των αποσκευών είναι 455 λίτρα (έως 1.410 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων ριγμένες) για την έκδοση Grand Coupe και 495 λίτρα (έως 1.560 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων ριγμένες) για την έκδοση Sportswagon. Στο εσωτερικό, η μόνη διαφοροποίηση παρουσιάζεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, που έχει διαμορφωθεί ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης έκδοσης καυσίμου. Σε αυτόν, ο οδηγός μπορεί να βρει πληροφορίες σχετικά με την ποσότητα και την ποιότητα του CNG στις δεξαμενές, τη μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση, την αυτονομία με CNG όπως και τη συνδυαστική αυτονομία (CNG & αμόλυβδης) καθώς και τη θερμοκρασία ψυκτικού. Αντίστοιχες αλλαγές έχουν γίνει και στις απεικονίσεις του συστήματος infotainment.

POSO KAIEI

Το βασικό προτέρημα ενός μοντέλου που κινείται με φυσικό αέριο είναι το χαμηλό κόστος κίνησης και η νέα Octavia G-TEC επιβεβαιώνει τον κανόνα. Η κατανάλωση σε κύκλο WLTP κυμαίνεται από 3,6 έως 4,5 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα. Με τις τρέχουσες τιμές του φυσικού αερίου, αυτό μεταφράζεται σε κόστος που ξεκινάει κάτω από τα 3 ευρώ και φτάνει έως τα 3,8 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

SKODA OCTAVIA G-TEC TIMES

Η Skoda Octavia G-TEC είναι διαθέσιμη και με τα δύο αμαξώματα, Grand Coupe & Sportswagon. Στην έκδοση Grand Coupe οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα επίπεδα εξοπλισμού Ambition & Style, ενώ η Sportswagon είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στην έκδοση εξοπλισμού Ambition. Αρχικά, η Octavia G-TEC θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, επτά σχέσεων. Η έκδοση με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι διαθέσιμη την άνοιξη του 2021. Δελτίο Τύπου

 

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου