12 Απρ 2019

Volvo Personal Service

Mια εντελώς νέα προσέγγιση στη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων από την Volvo, που στοχεύει στην αμεσότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του συνεργείου.

Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Παπαδόπουλος ΑΕ (6ο χλμ Λαρίσης-Τρικάλων-Λάρισα) αφού πέρασε την σχετική πιστοποίηση της Volvo Cars, είναι το τέταρτο συνεργείο Volvo στην Ελλάδα, (και το πρώτο εκτός Αθηνών), το οποίο προσφέρει την υπηρεσία αυτή. Η σουηδική επιχειρηματικότητα έχει παράδοση στην πρωτοπορία και την εφαρμογή πρωτότυπων ιδεών. Εταιρείες όπως η IKEA, η Skype και η Spotify έχουν αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού στους τομείς που δραστηριοποιούνται. Τώρα είναι η σειρά της Volvo Cars να επαναπροσδιορίσει την έννοια του service, σε έναν τομέα όπου ο τρόπος δουλειάς έχει παραμείνει πρακτικά ο ίδιος σε σχέση με τη δεκαετία του '50.

Το νέο πρότυπο της Volvo βασίζεται στις μεθόδους εργασίας Lean, οι οποίες χρησιμοποιούνται στις μοντέρνες βιομηχανίες με στόχο την αύξηση της απόδοσης και τη μείωση των λαθών. Με το νέο τρόπο εργασίας το συνεργείο μπορεί να μειώσει στο μισό τον χρόνο αναμονής των πελατών, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους. Ο κάθε πελάτης έχει τον προσωπικό μηχανικό του, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του. Από την στιγμή που ο χρόνος του service έχει μειωθεί, οι πελάτες Volvo της Παπαδόπουλος AE δε χρειάζεται να πηγαινοέρχονται στο συνεργείο, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο αυτοκίνητο τους. Αντίθετα μπορούν να απολαύσουν τον καφέ τους στην αίθουσα αναμονής, διαβάζοντας την εφημερίδα τους ή σερφάροντας στο Internet μέσω του διαθέσιμου δωρεάν Wi-Fi. Ή ακόμα καλύτερα, μπορούν να επισκεφθούν το χώρο της έκθεσης και να συζητήσουν τις επιλογές για το επόμενό τους Volvo._Δελτίο Τύπου

Ετικέτες: