Περισσότερο από 10%, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα της προηγούμενης χρονιάς, μειώθηκαν οι πωλήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Μάρτιο του 2019.

 

Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των στελεχών της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου, οι βασικές αιτίες που συνέβη αυτό ήταν δύο. Η πρώτη έχει να κάνει με τα δύο τριήμερα (που συνδυάστηκαν με τις αργίες της Καθαράς Δευτέρας και της 25ης Μαρτίου), κατά τα οποία τα καταστήματα ήταν κλειστά και δεν λειτούργησαν, ενώ όλος ο κόσμος εγκατέλειψε τις μεγάλες πόλεις για μια σύντομη απόδραση στην εξοχή. Ο δεύτερος λόγος είναι και αυτός ημερολογιακός και αφορά στο γεγονός ότι θα γιορτάσουμε το 'Αγιο Πάσχα πιο αργά από άλλες χρονιές, γι αυτό και οι εταιρικές ταξινομήσεις έχουν μείνει πίσω, από το ξεκίνημα κιόλας του 2019.

Λογικά, τον Απρίλιο θα αυξηθούν σημαντικά οι ταξινομήσεις και η εικόνα στην αγορά αυτοκινήτου θα επανέλθει στα γνωστά θετικά της πρόσημα. Οι περισσότερες από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας κατέγραψαν μείωση των ταξινομήσεών τους, με την Fiat να είναι πρώτη στην εμπορική κατάταξη του μήνα (δεύτερη η Peugeot και τρίτη η Volkswagen). Περισσότερα στοιχεία και λεπτομέρειες για την πορεία του Μαρτίου, σε λίγες ημέρες...

 

Σχετικά με τις σκέψεις της κυβέρνησης για αύξηση των τελών στα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, πιστεύω πως...

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά