top icon
Αγορά

Πόσο κοστίζει το νέο Audi RS 3 στην Ελλάδα;

Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε την τιμή διάθεσης του νέου Audi RS 3.

Το Audi RS 3 αποτελεί την κορωνίδα της γκάμας Α3 και ένα μοντέλο που ανέκαθεν γνωρίζει πώς να διεγείρει τα οδικά πάθη. Πολλώ δε μάλλον, την καρδιά και το νου των παραδοσιακών petrolheads.

Σημείο αναφοράς στο νέο Audi RS 3 είναι ο 5κύλινδρος 2.5 TFSI κινητήρας που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα που περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα – τα 280 χλμ./ώρα «έρχονται» ως προαιρετική αναβάθμιση, ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά τη ροπή, η μέγιστη τιμή της είναι τα 500 Nm – 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του – η οποία διατίθεται σταθερά μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ. Επίσης, η μέγιστη ισχύς των 400 ίππων είναι τώρα διαθέσιμη νωρίτερα, από πριν τις 5.600 σ.α.λ. και παραμένει σταθερή έως και 7.000 σ.α.λ.

Audi RS 3 Sportback

Το νέο Audi RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας των τεμνόμενων κύκλων που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο.

Audi RS 3 Sportback

Κατά τη σπορ οδήγηση, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή στον εξωτερικό πίσω τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση υποστροφής. Έτσι, στις αριστερές στροφές μεταδίδει τη ροπή στον δεξιό πίσω τροχό, στις δεξιές στον αριστερό πίσω τροχό και στην ευθεία και στους δύο τροχούς. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη σταθερότητα και τη μέγιστη ευελιξία – ειδικά σε στροφές με υψηλές ταχύτητες.

Κατά την οδήγηση στην πίστα, ο κατανεμητής ροπής εφαρμόζει όλη την ισχύ του κινητήρα σε έναν μόνο από τους πίσω τροχούς με την ακριβή κατανομή της ροπής να εξαρτάται πάντα από τη λειτουργία που επιλέγεται στο Audi drive select και την αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης.

Audi RS 3 Sportback

Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3: την RS Torque Rear ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια άλλη πρωτοποριακή καινοτομία καθώς χρησιμοποιεί μια συγκεκριμένη ρύθμιση κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων και είναι ακριβώς προσαρμοσμένη στα semi-slick ελαστικά που, για πρώτη φορά, διατίθενται για το RS 3 ως εργοστασιακή επιλογή. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κατανεμητής ροπής παρέχει μια ιδιαίτερη ρύθμιση που εξασφαλίζει όσο το δυνατόν λιγότερη υποστροφή και υπερστροφή. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να επιλεχθούν μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select, το οποίο προσφέρει επίσης τα ακόλουθα προφίλ: Comfort, Auto, Dynamic, RS Individual και Efficiency.

Audi RS 3

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το νέο Audi RS 3

Διαβάστε επίσης: Audi S3 και RS 3, οι γενιές των δύο σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας

Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία, η τιμή του νέου Audi RS 3, στην Sportback έκδοση αμαξώματος, ξεκινά από τα 83.950 ευρώ.

Ταυτόχρονα, η Audi ανακοίνωσε και τις τιμές του νέου A3 Sport Sedan, το οποίο παίρνει κίνηση από τον 1.000άρη TSI των 110 ίππων (από 23.650 ευρώ), τον αντίστοιχο με mild-hybrid σύστημα κίνησης και αυτόματο κιβώτιο S tronic (από 26.700 ευρώ) και τον 1.500άρη TSI των 150 ίππων (από 30.550 ευρώ).

Audi RS 3 Sportback

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ