Η βενζίνη παραμένει σταθερά στην πρώτη θέση, στις ταξινομήσεις της ελληνικής αγοράς νέων επιβατικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με τα στοιχεία της περιόδου Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021.
Την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 έχουν καταγραφεί 95.262 ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων. Από αυτά, τα 47.787 χρησιμοποιούν ως καύσιμο τη βενζίνη (ποσοστό 50,7%, που ήταν 51,7% τον Αύγουστο). Στη δεύτερη θέση τοποθετούνται τα υβριδικά μοντέλα που συνδυάζουν βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητήρα, με 20.358 μονάδες (ποσοστό 21,6%, που ήταν 20,4% τον Αύγουστο).
Την πρώτη τριάδα κλείνουν τα μοντέλα με κινητήρα diesel, που την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021 κατέγραψαν 16.588 πωλήσεις (ποσοστό 17,6%, που ήταν 17,7% τον Αύγουστο). Στην τέταρτη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών βρίσκονται τα plug-in υβριδικά μοντέλα, που χρησιμοποιούν ως καύσιμο τη βενζίνη, με 4.107 μονάδες (ποσοστό 4,4%, που ήταν 3,7% τον Αύγουστο).
Στη συνέχεια, στην πέμπτη θέση από πλευράς επιλογών κατατάσσονται τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με 1.895 ταξινομήσεις και μερίδιο 2% (ήταν 1,8% τον Σεπτέμβριο). Ακολουθούν τα μοντέλα διπλού καυσίμου που καίνε LPG και βενζίνη (1.799 ταξινομήσεις, ποσοστό 1,9%, ήταν 1,6% τον Σεπτέμβριο) και τα υβριδικά που συνδυάζουν ηλεκτροκινητήρα με κινητήρα diesel (1.398 μονάδες, μερίδιο 1,5% από 1,4% τον Σεπτέμβριο).
Την όγδοη θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών καταλαμβάνουν τα μοντέλα CNG με 1.035 μονάδες (μερίδιο 1,1%, που ήταν 1% τον Αύγουστο του 2021). 259 μονάδες με μερίδιο 0,3% έχουν τα υβριδικά μοντέλα που συνδυάζουν βενζίνη και LPG και αμέσως μετά κατατάσσονται τα διπλού καυσίμου (βενζίνη, CNG) με 234 ταξινομήσεις (ποσοστό 0,2%). Η ενδεκάδα της ελληνικής αγοράς νέων επιβατικών αυτοκινήτων από πλευράς επιλογών καυσίμου κλείνει με τα plug-in υβριδικά που χρησιμοποιούν diesel (227 μονάδες, ποσοστό 0,2%).